  • 1. Data: 2012-02-09 21:08:09
    Temat: [Piątkowo] Merecedes 10x10 w kłopotach
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    Witam,

    Mercedes 10x10 w kłopotach
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=_mKm9TxJ_MI

    A teraz pytanie, kto zauważył coś ciekawego w tym filmie ? :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 2. Data: 2012-02-09 21:11:07
    Temat: Re: [Piątkowo] Merecedes 10x10 w kłopotach
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 09-02-2012 o 21:08:09 Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
    napisał(a):

> [...]
    &v=_mKm9TxJ_MI

    > A teraz pytanie, kto zauważył coś ciekawego w tym filmie ? :-)

    Zwrócił uwagę ładunek na pace, jakoś dziwnie się ruszał, ale rozwiał
    wszystkie wątpliwości skręt kół :)

  • 3. Data: 2012-02-09 21:13:17
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Marcin 'Yans' Bazarnik napisał(a):
    > A teraz pytanie, kto zauważył coś ciekawego w tym filmie ? :-)

    Dobre. Skala :)

    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2012-02-09 21:14:32
    Od: Wiktor <w...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-09 21:08, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
> [...]
    &v=_mKm9TxJ_MI

    > A teraz pytanie, kto zauważył coś ciekawego w tym filmie ? :-)

    to jest taki "mały" mercedesik ;)

    Wiktor

  • 5. Data: 2012-02-09 21:17:16
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

> [...]
    &v=_mKm9TxJ_MI

    > A teraz pytanie, kto zauważył coś ciekawego w tym filmie ? :-)

    Stare. Jak to kiedyś oglądałem to od razu zauważyłem, że dziwnie szybko
    skręcają się koła, ale i tak filmik dobry :)

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 6. Data: 2012-02-09 21:36:16
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

> [...]
    &v=_mKm9TxJ_MI

    > A teraz pytanie, kto zauważył coś ciekawego w tym filmie ? :-)

    0:210 i 0:29 - ładunek sie przemieścił nieormalnie szybko na skrzyni.
    Potem słychać silniczki elektryczne no i widac zbyt szybko działający
    układ kierowniczy... ale pierwsze kilka sekund - człowiek myśli: "no, to
    się w(kop/jeb)ał..

  • 7. Data: 2012-02-09 22:44:57
    Od: "go!" <g...@g...pl>

    > A teraz pytanie, kto zauważył coś ciekawego w tym filmie ? :-)

    http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&
    v=i26Ho-0UOJs

  • 8. Data: 2012-02-10 00:13:28
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
> [...]
    &v=_mKm9TxJ_MI

    > A teraz pytanie, kto zauważył coś ciekawego w tym filmie ? :-)

    Nie ma blokady wszystkich mechanizmów różnicowych?

    Ural lepszy:
    http://www.youtube.com/watch?v=Nclu6PVP0og

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2012-02-10 07:32:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
> [...]
    &v=_mKm9TxJ_MI

    > A teraz pytanie, kto zauważył coś ciekawego w tym filmie ? :-)

    napis w lewym górnym rogu...

  • 10. Data: 2012-02-10 08:52:44
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Słychać strzały w 2 minucie ;)