  • 1. Data: 2012-02-09 22:21:06
    Temat: Sprawa przeciw AXA c.d.
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Dzisiaj się odbyła 1. rozprawa przeciwko AXA o wypłatę
    odszkodowania.

    Wniosek jest jeden: nie należy się nigdy poddawać i sprawę
    kierować do sądu.

  • 2. Data: 2012-02-09 23:04:16
    Temat: Re: Sprawa przeciw AXA c.d.
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-02-09 22:21, megrims pisze:
    > Dzisiaj się odbyła 1. rozprawa przeciwko AXA o wypłatę
    > odszkodowania.
    >
    > Wniosek jest jeden: nie należy się nigdy poddawać i sprawę
    > kierować do sądu.

    Wnioski to wyciągaj jak zapadnie prawomocny wyrok, a nie po 1 rozprawie.

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 3. Data: 2012-02-10 07:25:01
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-09 23:04, v...@i...pl pisze:

    > Wnioski to wyciągaj jak zapadnie prawomocny wyrok, a nie po 1 rozprawie.

    niezależnie od wyników rozprawy taki wniosek można wyciągnąć, ja bym
    dodał jeszcze drugi: nie odpuszczać skurwysynom!

    Lukasz

  • 4. Data: 2012-02-10 11:18:14
    Od: Jasio <n...@o...pl>

> [...]
    > odszkodowania.
    >
    > Wniosek jest jeden: nie należy się nigdy poddawać i sprawę

    a sąd ma filmik?

  • 5. Data: 2012-02-10 12:53:09
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > odszkodowania.
    >
    > Wniosek jest jeden: nie należy się nigdy poddawać i sprawę

    Przypomnij, o co chodziło i opowiedz więcej o tej rozprawie. Ciekawy jestem.

  • 6. Data: 2012-02-10 13:42:43
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Marcin N w <news:jh30f1$e4j$2@news.task.gda.pl>:

    > Przypomnij, o co chodziło i opowiedz więcej o tej rozprawie. Ciekawy jestem.

    No nie mogę...

    http://u.42.pl/2HSF_axamegrims

    --
    Tomasz Nycz

  • 7. Data: 2012-02-10 15:38:56
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-02-10 13:42, 'Tom N' pisze:

    > No nie mogę...
    >
    > http://u.42.pl/2HSF_axamegrims

    I wynajduje to:

    > Przypomnij, o co chodziło i opowiedz więcej o tej rozprawie. Ciekawy
    jestem.

    No nie mogę...

    http://u.42.pl/2HSF_axamegrims
    "

    Deja vu:)

    A.

  • 8. Data: 2012-02-10 17:14:37
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > odszkodowania.
    >
    > Wniosek jest jeden: nie należy się nigdy poddawać i sprawę

    Z przesłuchania przedstawiciela Warsztatu:
    W - warsztat
    A - zastępstwo procesowe AXY

    A: skąd wzięła się wartość naprawy
    W: z kosztorysu
    A: a kto zrobił ten kosztorys
    W: ja zrobiłem ten kosztorys
    A: a jak Pan zrobił ten kosztorys
    W: programem do kosztorysowania
    A: a jakim programem do kosztorysowania
    W: Eurotax
    A: a czy ma Pan licencje i legalną wersję tego oprogramowania

    No kurwa Miś!

  • 9. Data: 2012-02-10 18:03:02
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=3kSm1l7ITeE

  • 10. Data: 2012-02-10 18:22:11
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    Bo bo przecież wiadomo że piracki zawyża kosztorysy o 50% ;)

    AdamK