  • 51. Data: 2012-02-10 23:45:13
    Temat: Re: Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    > szkoda że niestety wszystko wydałem na opąłki :O) bo bym Wam drynka
    > postawił :)
    > nara

    OK mija doba od posta
    wiec wnioski

    - diler daje letnie i trzeba negocjować zimowe
    - płyn spryskiwacza jest letni...
    - box na dach - bonus od koliny - tylko po dobrym blancie
    - trenować negocjacje - najlepiej co pól roku - negocjacje letnie i
    zimowe...
    - najlepsze bonusy ma cytryna :)
    - do mikrofali kota nie wkładamy (nie dotyczy Alfa który koty z frytaki -
    noo pasjami... :)
    - na upały tylko wóz z klimą :)
    - BMW nie wie co to zimówki - zatrzymali sie na etapie alllsizon...
    - broker działa na każdym rogu - i debil co mu interesu nie rozwija...
    - last bat not de list - wygrałem 30 baniaków... a nie przepraszam
    pomyliłem... - w `79 w zdrapce wygrałem 10 zeta i nowy los :)

    POZDRAWIAM
    dzieki za nakierowanie na myślenie realne - troche mie otrzeźwiło..
    art

  • 52. Data: 2012-02-11 07:22:02
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    W dniu 2012-02-10 00:31, wlasti pisze:

    > noi sprzedali - tak bez problemu - ze sprzdażą to oni nie mają
    > najmniejszego problemu -
    > ale już wymiana letnich na zimowe - jak zapytałem - "niestety takiej
    > możliwości nie ma..."
    >
    > i to mnie wmurwia - sprzedać tak - ale żeby sami pomyśleli że wypada
    > zamienić na zimówki to już nie...
    Ja jak kupowałem swoją skodę zaznaczyłem że odbieram dopiero po zmianie
    letnich na zimowe. Zimówki w salonie kupiłem. Jak kupowałem samochód już
    był na placu. Z salonu zadzwonili że samochód do odbioru po tygodniu, że
    samochód do odbioru z zimówkami na kołach i letnimi w bagażniku.

  • 53. Data: 2012-02-11 07:55:14
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    > ja tam nie wiem jak w innych markach, ale np. BMW też TYLKO na letnich
    > kupisz i możesz ewentualnie dokupić zimowe i poprosić o założenie
    > (zwykle odpłatnie)

    Wcale się nie dziwie.
    W BMW jesteś klientem tylko do momentu zakupu, później się bujaj.
    Mógłbym tu opisać cykl przygód z BMW Auto-Fus i serwisowaniem E60 lci
    (kupionego u nich zresztą), ale nadal niezdrowo podnosi mi to ciśnienie.
    Generalnie marka premium, ceny premium, ale serwis i ludzie to mentalnie
    głęboki polmozbyt, dla niepoznaki, przystrojony w garniaki.

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)

  • 54. Data: 2012-02-11 13:02:32
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "wlasti" <w...@W...pl> napisał w wiadomości

    > noi sprzedali - tak bez problemu - ze sprzdażą to oni nie mają
    > najmniejszego problemu -
    > ale już wymiana letnich na zimowe - jak zapytałem - "niestety takiej
    > możliwości nie ma..."

    A zapytałeś o wymianę przedniej szyby na wersję ogrzewaną? Oczywiście w
    cenie auta, w końcu zimno jest i rano szyby są oblodzone...

    > i to mnie wmurwia - sprzedać tak - ale żeby sami pomyśleli że wypada
    > zamienić na zimówki to już nie...

    Wypada? Chyba jednak przesadzasz. Gdyby w Polsce był przepis wymagający
    używania zimówek, wtedy Twoje życzenie miałoby sens.
    Jeżdżenie na zimówkach, to jak na razie dobrowolny wybór i samodzielna
    decyzja kierowcy.

    Masz podgrzewaną przednią szybę, fotele i kierownicę? W końcu zimno jest,
    "wypadałoby" kierowcy zafundować te dodatki.
    Zapewne w upalne lato powinni wydawać wszystkie auta z klimą, przecież tak
    by "wypadało"...

  • 55. Data: 2012-02-11 14:39:42
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 10 Lut, 20:43, AZ <a...@g...com> wrote:
    > On 02/10/2012 08:34 PM, Cavallino wrote:>> A że w naszym klimacie zimy ostatnio
    jest tyle co kot napłakał

    >  >
    > A Ty z kościoła który wyznaje, że poniżej 8*C trzeba już zimówki? Zeszłą
    > zimę jeździłem moto na torowych gumach które przy minusie są sztywne jak
    > drewno i nie zauważyłem większej różnicy przy normalnej jeździe.

    Ja tam nie wiem, ale w zeszłym tygodniu termometr u mnie w aucie
    wyświetlał mi > -30*C i ślizgałem się na prawie nówkach zmówkach po
    śniegu, na letnich nie byłbym w stanie nawet wyjechać z garażu - też
    mnie chyba oponiarze "zbajerowali" tą niepotrzebną wymianą opon...
    Przecież wiadomo, że zimy w naszym klimacie praktycznie nie ma -
    będzie dopiero jak termometr pokaże - 60*C

  • 56. Data: 2012-02-12 21:32:41
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2012-02-10 00:19, Mlody pisze:

    > Żadna tajemnica że w salonie Toyoty to mają podejście albo bieżesz co jest
    > albo spadaj na bambus.

    Z drugiej strony jest to uzasadnione. Dlaczego ja mam zapłacić za
    samochód 10 tys., a mój sąsiad, który poszedł kupić dokładnie to samo
    zapłacił 12 tys., bo jest mniej przystojny, trafił na innego sprzedawcę,
    poszedł do innego salonu, trafił na kobitę która miała okres, itp. Towar
    ze sklepu jak każdy inny. W markecie też nie targuje się z kierownikiem
    o każdy kilogram bananów...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 57. Data: 2012-02-12 21:34:34
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2012-02-10 19:24, kkk pisze:

    > To nie wymysł toyoty, to jest standard.

    Ciekawe, czy w krajach, gdzie jest obowiązek jeżdżenia na zimowych
    oponach też w środku zimy trzeba dopłacić, żeby (w ogóle) móc wyjechać z
    salonu... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 58. Data: 2012-02-14 23:36:52
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    > OK mija doba od posta
    > wiec wnioski
    >
    > - diler daje letnie i trzeba negocjować zimowe

    daje co ma, ma sie szarpac z klientem bo troche sniegu spadlo
    zawsze do auta bylu w promoacjach zimowe ale to tez w wybranych
    zima to u nas 4msc, to nie Alaska by auta mialy seryjnie zimowki

    > - płyn spryskiwacza jest letni...

    j/w