  • 21. Data: 2012-02-10 07:09:52
    Temat: Re: Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Żadna tajemnica że w salonie Toyoty to mają podejście albo bieżesz co jest
    > albo spadaj na bambus.
    > I nie ważne czy chcesz Yarisa czy Avensisa w wyżeszej opcji(na Ave
    > sprawdzone) bierz co jest, albo poczekaj 9 miesięcy...

    Ja to uważam za zaletę. Już w internecie na podsawie cenników wiesz ile masz
    zapłacić za dane auto. A nie jak np w Citroenie na C3 okazuje się że rabat
    jest z automatu 10500 zł na wszystkie modele z 2012 i dla każdego. Nie
    rozumiem tej polityki. Czemu od razu nie zrobią niższej ceny? Pewnie czesc
    ludzi z automatu odrzuca dane auto bo konkurencja jest tańsza.

  • 22. Data: 2012-02-10 08:18:09
    Od: "jarek.s." <j...@o...pl>

    > ale niestety jeszcze jakieś 2 miechy może być źle...

    odbiera baran tojote i nie ma kufra doachowego!!!!
    Jak mogli go wypuścić na -14 w ferie. Wprawdzie nie zamawiał, ale dostać
    chciał....

    Maria

  • 23. Data: 2012-02-10 08:42:49
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-10 00:19, Mlody pisze:

    > Akurat Toyota ma taką politykę.
    > "A może jakiś rabat?"
    > "Bierz dywaniki spierd***j!"

    Kolego Młody. Negocjacja jest sztuką. Jeśli w chwili płacenie próbujesz
    rozpoczynać negocjacje - to zignorowanie Twojej niezdarnej próby jest
    jak najbardziej na miejscu. Przecież w takim momencie - Ty już widzisz
    siebie za kierownicą i oni o tym wiedzą. Powiedzieliby Ci, że niestety
    trzeba dopłacić 1000 zł, bo doszedł koszt... eee... kurs walut się
    zmienił - i byś dopłacił, a potem wyżalił się na jakimś forum.

    Jak negocjować? Zacząć od tego, żeby zrobić sobie listę KILKU MAREK i
    nie decydować się w domu przed komputerem na konkretny model. Pochodzić,
    pomarudzić, pokręcić nosem. To wymaga treningu, ale wyniki są warte
    poświęconego czasu.

  • 24. Data: 2012-02-10 08:44:18
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Użytkownik "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl> napisał w wiadomości
    > Ale skąd zdziwienie?
    > Akurat Toyota ma taką politykę.
    > "A może jakiś rabat?"
    > "Bierz dywaniki spierd***j!"

    Nieaktualne informacje. Tak było może przez ostatnie 10 lat. Teraz dają duże
    rabaty. W listopadzie na Avensis dostałem 8% bez żadnej dyskusji, nawet nie
    pytałem o rabat. Auto na osobę prywatną.

  • 25. Data: 2012-02-10 09:35:43
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    Użytkownik "jarek.s." <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > odbiera baran tojote i nie ma kufra doachowego!!!!
    > Jak mogli go wypuścić na -14 w ferie. Wprawdzie nie zamawiał, ale dostać
    > chciał....
    > Maria

    Maryjo - coś mocnego dziś paliłaś? - masz jakieś zwidy w postaci kufra?

  • 26. Data: 2012-02-10 09:37:10
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    wlasti nabazgrał(a):

    > Użytkownik "jarek.s." <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Maryjo - coś mocnego dziś paliłaś? - masz jakieś zwidy w postaci kufra?

    To kolina :) nie odpowiadać i nie wyciągać z kosza :)

  • 27. Data: 2012-02-10 09:39:40
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "wlasti" <w...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odbiór nowego samochodu z salonu tojoty -
    >
    > sprawdzanko co i jak - dołożone dywaniki - noo postarali się - nie ma
    > co...
    >
    > i tak coś mnie tkło - a co tam za gumy są? a miły pan - nooo te co
    > zawsze - jakieśtam letnie... przecież pan zamawiał tylko alarm...
    >
    > nooo kurrra maćka - środek zimy - a ja mam się domyślać że na letnich mnie
    > wypuszczą na ślizgawkę...
    >
    > nie żale się - ale tak dla potomności
    > - to trzeba bedzie negocjowac pompowanie opon do odpowiedzniego ciśnienia
    > - "bo przecież pan nie zamawiał w umowie"...

    Opony to pikuś, wymienisz u pierwszego z brzegu gumiarza.
    Kolega kiedyś kupował nowy samochód w upalne lato i wydali mu samochód bez
    klimatyzacji.

    :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 28. Data: 2012-02-10 09:49:42
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    > To kolina :) nie odpowiadać i nie wyciągać z kosza :)

    pokornie błagam o wybaczenie :)
    ....asie dałem zrobić.... :)

  • 29. Data: 2012-02-10 09:51:31
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "wlasti" napisał w wiadomości grup

    >witam - taka akcja -
    >odbiór nowego samochodu z salonu tojoty -
    (...)
    >nooo kurrra maćka - środek zimy - a ja mam się domyślać że na letnich mnie
    >wypuszczą na ślizgawkę...

    Trzykrotnie odbierałem nowe auto z salonu, dwukrotnie dostałem dwa komplety
    opon w cenie (+ parę innych "gadżetów") ale w każdym przypadku
    wynegocjowałem to PRZED podpisaniem umowy i wpłatą zaliczki. Raz była to
    właśnie toyota.
    Poza tym, gdybyś dostał zimówki zamiast letnich, to pewnie najtańsze
    matadory albo inne barum, zamiast letnich michelinów.

    --
    Yogi(n)

  • 30. Data: 2012-02-10 09:58:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości gru
> [...]
    >Jak negocjować? Zacząć od tego, żeby zrobić sobie listę KILKU MAREK i
    >nie decydować się w domu przed komputerem na konkretny model.

    Eee tam. Zaliczke wplaciles ?
    Bo wiesz, chwila placenia ma tez druga strone - oni juz widza gotowke
    w kasie, plan wykonany, premia od sprzedazy, a ogladasz ... eee,
    opony kiepskie, wstydzilibyscie sie takie dawac, eee, tu lakier
    zarysowany, eee, na zdjeciu mial listwy, eee, radio za ciche, eee,
    kolor jakis nie ladny ...

    Ale oni nie glupi, zawsze chca zaliczki :-)

    J.