  • 1. Data: 2009-07-09 13:29:08
    Temat: To tyle jeśli chodzi o małe, płaskie obiektywy
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    http://www.optyczne.pl/165.6-Test_obiektywu-Olympus_
    M.Zuiko_Digital_17_mm_f_2.8_Dystorsja.html

    Podejrzewam że Samsung nie wymyśli niczego lepszego.

  • 2. Data: 2009-07-09 14:04:50
    Temat: Re: To tyle jeśli chodzi o małe, płaskie obiektywy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > http://www.optyczne.pl/165.6-Test_obiektywu-Olympus_
    M.Zuiko_Digital_17_mm_f_2.8_Dystorsja.html
    > Podejrzewam że Samsung nie wymyśli niczego lepszego.

    A jak to sie ma do niedawnego watku p.t. skalowalnosc optyki ?

    Bo faktycznie - po wstepnym zastanowieniu sie wychodziloby na to ze
    zmniejszajac wszyskie wymiary dobrego obiektywu uzyskujemy rownie
    dobry obiektyw o krotszej ogniskowej ..

    J.

  • 3. Data: 2009-07-09 14:08:31
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > http://www.optyczne.pl/165.6-Test_obiektywu-Olympus_
    M.Zuiko_Digital_17_mm_f_2.8_Dystorsja.html
    > Podejrzewam że Samsung nie wymyśli niczego lepszego.

    No i co z tego?

    Jesli to bedzie tylko spora beka, ale rowna a nie jakas pofalowana,
    za to nie bedzie duzej ac czy spadku ostrosci po rogach to ja nie
    widze problemow. Nie takie rzeczy sie prostowalo ;)

  • 4. Data: 2009-07-09 14:13:39
    Od: Kowalski <j...@g...pl>

    On 9 Lip, 15:29, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > http://www.optyczne.pl/165.6-Test_obiektywu-Olympus_
    M.Zuiko_Digital_1...

    > Podejrzewam że Samsung nie wymyśli niczego lepszego.

    No i miał się pochwalić 7 lipca, a już mamy 9.

  • 5. Data: 2009-07-09 14:16:29
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

> [...]
    >
    > Podejrzewam że Samsung nie wymyśli niczego lepszego.
    > --
    > Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com

    Jasne, ze beczka, ze glowa boli.Ale Nikon usuwa w locie aberracje to Pen
    usuwa dystrosje ! Cena obiektywu jest nizsza, bo czarna robote zalatwia
    oprogramowanie - prostuje, naprawia cos co w czasach przed-komputerowych
    wymagaloby o wiele drozszej optyki - takie czasy !

  • 6. Data: 2009-07-09 14:29:58
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Ac rosnie wraz z przymykaniem przyslony?
    http://www.optyczne.pl/165.5-Test_obiektywu-Olympus_
    M.Zuiko_Digital_17_mm_f_2.8_Aberracja_chromatyczna.h
    tml

  • 7. Data: 2009-07-09 17:06:58
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl>

    Mateusz Ludwin <n...@s...org> napisał(a):

    > http://www.optyczne.pl/165.6-Test_obiektywu-Olympus_
    M.Zuiko_Digital_17_mm_f_2.8
    > _Dystorsja.html
    >
    > Podejrzewam że Samsung nie wymyśli niczego lepszego.

    Ale piszesz to jako wadę, czy zaletę? Na zdjęciach tego nie widać, więc chyba
    zaleta oprogramowania aparatu

    Maciej

  • 8. Data: 2009-07-09 18:06:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kowalski pisze:
    > No i miał się pochwalić 7 lipca, a już mamy 9.

    No, bo ja czekam. Czas g9 w kosz wrzucić ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 9. Data: 2009-07-09 19:24:31
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Janko Muzykant wrote:
    > No, bo ja czekam. Czas g9 w kosz wrzucić ;)

    Też czekam, jeśli plotki się okażą być prawdziwe i będzie to to miało
    ekran amoled, EVF lepszy od G1, filmy i IS to będzie warte grzechu :)

    d.

  • 10. Data: 2009-07-09 21:48:48
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h34v14$lpl$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Jakub Jewuła nabazgrał:
    > Ac rosnie wraz z przymykaniem przyslony?
    > http://www.optyczne.pl/165.5-Test_obiektywu-Olympus_
    M.Zuiko_Digital_17_mm_f_2.8_Aberracja_chromatyczna.h
    tml

    A to chyba nierzadkie w małych stałkach. W każdym razie widziałem już kiedyś
    w Pentaksie.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )