  • 1. Data: 2009-07-09 14:00:33
    Temat: Donos
    Od: manta* <m...@t...pl>

    Uprzejmie donoszę, że sklepy internetowe odmawiają mi sprzedania
    przedmiotu moich marzeń, czyli obiektywu Canon EF 70-200mm f/4 L USM
    za marne 2700 lub coś koło tego..

    Głupio tłumaczą się, że nie mamy (trzech sklepikarzy tak twierdzi)
    i nie wiedzą kiedy będzie... . Mimo, że w ofertach u nich stoi jak byk
    "mamy i w ciągu 7 dni sprzedamy"... .

    Straciłem trzy tygodnie na to, aby kolejno dostawać taką informację.

    (...)

    Ma ktoś wiedzę od kogo można taką nówkę w nieodległym a określonym
    terminie nabyć?!

    A może to "niemanie" rzeczywiście bolączka ogólnokrajowa na którą
    nikt, nigdzie i nigdy wpływu mieć nie będzie?

    Powstaje więc problem kto jest tym wiarygodnym sprzedawcą u którego
    można złożyć zamówienie i cierpliwie czekać?

    Z poważaniem

    manta*

  • 2. Data: 2009-07-09 14:53:04
    Temat: Re: Donos
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "manta*" <m...@t...pl> wrote in message
    > Uprzejmie donoszę, że sklepy internetowe odmawiają mi sprzedania
    > przedmiotu moich marzeń, czyli obiektywu Canon EF 70-200mm f/4 L USM
    > za marne 2700 lub coś koło tego..

    serio tak drogo?
    c.

  • 3. Data: 2009-07-09 17:23:12
    Od: "greenman" <e...@f...pl>

    Użytkownik "manta*" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nikt, nigdzie i nigdy wpływu mieć nie będzie?
    >
    > Powstaje więc problem kto jest tym wiarygodnym sprzedawcą u którego można złożyć

    Tak wzruszyla mnie ta opowiesc, ze postanowilem ulzyc
    koledze i za tylko nieco wiecej odstapic malo uzywany
    70-200/4 IS. Chyba, ze gardzi stabilizacja...
    Czekam na decyzje.
    ---

  • 4. Data: 2009-07-09 18:38:03
    Od: manta* <m...@t...pl>

    Ach, to magiczne IS... .
    To jest kusząca oferta. Aż nadto kusząca :-)
    I choć żadna ze mnie dziewica to i chciałbym i się boję... .

    Platonicznie więc raczej zapytam się:

    - Czy wyżej wymieniony przedmiot można osobiście przetestować?
    - Jak dawno minęła mu gwarancja?
    - W jakich warunkach był eksploatowany?

    No i drobiazg; za ile onże?

    Fotograficznie pozdrawiam

    manta*

  • 5. Data: 2009-07-09 19:32:46
    Od: "greenman" <e...@f...pl>

> [...]
    > Platonicznie więc raczej zapytam się:
    > - Czy wyżej wymieniony przedmiot można osobiście przetestować?

    Mozna pomacac w miescie Poznaniu.
    Zapinany byl moze kilkanascie razy,
    w polu moze dziesiec razy.
    Kupiony w UK jesienia 2008.
    Gwarancja jeszcze nie zeszla ale u sprzedawcy w UK
    lub Canon Kanada bo stamtad pochodzi,
    choc sprzedawca zarzekal sie, ze Canon UK tez ja obsluzy.
    3350.
    Osobiscie nie wyobrazam sobie lepszego szkla
    ale teraz widze, ze dla mnie to jak Porsche stojace ciagle w garazu.
    ---

  • 6. Data: 2009-07-10 10:24:49
    Od: manta* <m...@t...pl>

    > Mozna pomacac w miescie Poznaniu.

    Zapraszam tam inne osoby zainteresowane!

    Dla mnie to zakup (niestety) powyżej obecnych możliwości płatniczych.
    - Dodatkowo także i dlatego, że swój zakup zrealizowałem.

    Pozdrawiam uprzejmie

    manta*