  • 1. Data: 2009-07-09 11:36:13
    Temat: Wrota Bieszczadow miejsce dla fotografow
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Chyba pierwszy raz mam stres pisząc posta na newsy :)

    Po około dwóch latach od powstania w mojej głowie pomysłu i po
    połowie roku ciężkiej pracy przy dużym wkładzie i zaangażowaniu
    kolegi programisty udało mi się zrealizować marzenie o portalu
    fotografii bieszczadzkiej. Sporo przygotowań, poprawek, również
    nakładów finansowych zaowocowało powstaniem darmowego
    serwisu do publikacji zdjęć o tematyce bieszczadzkiej.

    Podstawowe cechy:
    - konta użytkowników
    - dodawanie treści: zdjęcia, opowiadania, dyskusje na forum
    - pełna moderacja publikowanych fotografii
    - rozbudowana baza zdjęć, opisów, tagów, słów kluczowych,
    kategorii do każdego zdjęcia
    - rozbudowana wyszukiwarki zdjęć
    - prywatne galerie użytkowników

    Serwis przygotowałem z myślą o pasjonatach Bieszczadów.
    Po cichu chciałbym aby miejsce to stanowiło godną wizytówkę
    naszych wspaniałych Bieszczadów. Przede wszystkim liczę na
    wsparcie z Waszej strony. W tej chwili zawartość tego portalu
    zależy głównie od Was. Portal będzie się rozwijał, dojdą nowe
    funkcje. W miarę swoich możliwości będę otwarty na wszelkie
    sugestie ze strony użytkowników. Małymi kroczkami do przodu.

    Tak więc z pewną taką nieśmiałością zapraszam wszystkich:
    www.wrota-bieszczadow.pl

    Pozdrawiam
    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia: http://www.studio-roger.pl

  • 2. Data: 2009-07-09 11:42:52
    Temat: Re: Wrota Bieszczadow miejsce dla fotografow
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 9 Jul 2009 13:36:13 +0200, Roger from Cracow napisał(a):

    > Tak więc z pewną taką nieśmiałością zapraszam wszystkich:
    > www.wrota-bieszczadow.pl

    Coś się sypie

    http://www.wrota-bieszczadow.pl/zdjecie/wiata-w-%C5%
    82opience

    warning: mkdir() [function.mkdir]: File exists in
    /home/roger/domains/wrota-bieszczadow.pl/public_html
    /sites/all/modules/imagecache/imagecache.module
    on line 525.
    --
    Kojer

  • 3. Data: 2009-07-09 11:49:54
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > /home/roger/domains/wrota-bieszczadow.pl/public_html
    /sites/all/modules/imagecache/imagecache.module

    wlasnie usunolem na stale, dodam raz jeszcze pote zdjecie.
    Przypuszczalnie na etapie testowania serwisu cos sie stalo ze zdjeciem
    a odnosniki zostaly.

    Roger

  • 4. Data: 2009-07-09 12:15:37
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 9 Jul 2009 13:49:54 +0200, Roger from Cracow napisał(a):

> [...]
    > wlasnie usunolem na stale, dodam raz jeszcze pote zdjecie.
    > Przypuszczalnie na etapie testowania serwisu cos sie stalo ze zdjeciem

    Część zdjęć z galerii się nie wczytuje a część wczytuje ale pojawia się
    powyższy komunikat

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2009-07-09 12:16:31
    Od: mt <t...@i...pl>

    Roger from Cracow pisze:
    [...]
    > Tak więc z pewną taką nieśmiałością zapraszam wszystkich:
    > www.wrota-bieszczadow.pl

    Brawo za inicjatywę i za chęci.

    A od strony technicznej to przeglądając galerię, aby wyświetlić następne
    zdjęcie trzeba kliknąć lewą strzałkę, tak miało być? :)

    --
    pozdrawiam
    marcin

  • 6. Data: 2009-07-09 12:19:09
    Od: Kowalski <j...@g...pl>

    On 9 Lip, 13:36, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:
> [...]
    > funkcje. W miarę swoich możliwości będę otwarty na wszelkie
    > sugestie ze strony użytkowników. Małymi kroczkami do przodu.

    Pomysł fajny, ale mam drobne uwagi
    1. Wrota Bieszczad - też jest powiedziane poprawnie gramatycznie, a
    dla mnie o niebo lepiej brzmi.
    2. w adresie lepiej byłoby pominąć myślnik
    3. Niektóre fotki są jak na mój gust nadmiernie przeostrzone np.:
    http://www.wrota-bieszczadow.pl/zdjecie/wyspa-na-jez
    iorze-soli%C5%84skim-z-lotu-ptaka
    http://www.wrota-bieszczadow.pl/zdjecie/tarnawa-ni%C
    5%BCna-%C5%82%C4%85ki-na-drodze-do-parku-litmirz
    http://www.wrota-bieszczadow.pl/zdjecie/szeroki-wier
    ch-i-panorama-na-tarnic%C4%99

  • 7. Data: 2009-07-09 12:19:50
    Od: ps <p...@g...pl>

    Dwa pytanka z ciekawości:

    (..)
    > Podstawowe cechy:
    > - konta użytkowników

    Czy baza użytkowników portalu i forum to jedno, czy trzeba zakładać dwa
    konta?

    I drugie pytanie: czemu wymagasz podania danych osobowych, województwa i
    tekstu 'o mnie' ? :) Nie neguję tego działania, jestem po prostu ciekaw
    - dlaczego :)

  • 8. Data: 2009-07-09 12:34:52
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    >Pomysł fajny, ale mam drobne uwagi
    >1. Wrota Bieszczad - też jest powiedziane poprawnie gramatycznie, a
    >dla mnie o niebo lepiej brzmi.

    nazywnictwo jest dyskusyjne :) Ja preferuje bieszczadów
    http://www.bieszczady.pl/Z_Bieszczad_czy_z_Bieszczad
    ow_?newsID=4174

    to wina moja a nie serwisu. Konwersja jest dobrze ustawiona ja
    przeostrzyłem.
    Zdjęcia ładowane przez użytkowników będą dobrze wyglądac.

    Roger

  • 9. Data: 2009-07-09 12:36:32
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Czy baza użytkowników portalu i forum to jedno, czy trzeba zakładać dwa
    > konta?

    tak

    > I drugie pytanie: czemu wymagasz podania danych osobowych, województwa i
    > tekstu 'o mnie' ? :) Nie neguję tego działania, jestem po prostu ciekaw -
    > dlaczego :)

    bez powodu ale musze to przemyśleć bo nie jest to istotne w sumie.

    Roger

  • 10. Data: 2009-07-09 12:37:24
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    wyszly lekkie problemy z baza na serwerze, za chwile
    powinno byc OK, cos sie posypalo zprawami dostepu
    poza portalem juz. Przepraszam ale to juz pech.

    Roger