  • 1. Data: 2009-07-09 12:18:48
    Temat: Stałka 10,11 mm pod APS-C dlaczego jeszcze nikt na to nie wpadł ????
    Od: "centur" <b...@w...pl>

    tak sie zastanawiam, po jakiego czorta producenci raczą nas zoomami typu 10-22,
    10-20 czy 11-24 skoro te szkła kupujemy tylko dla szerokiego kąta a i tak ich
    jakosc z tele to juz lepiej przemilczeć. Czy tak nie byłoby prościej, lepiej i
    taniej ????. Jestem pewnien ze taki obiektyw zrobiłby furrurę

  • 2. Data: 2009-07-09 12:40:35
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "centur" napisał
> [...]
    > lepiej i
    > taniej ????. Jestem pewnien ze taki obiektyw zrobiłby furrurę

    Samyang/Falcon 8 mm wypełnia tą niszę w pewnym sensie.

    adam

  • 3. Data: 2009-07-09 12:45:18
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > Samyang/Falcon 8 mm wypełnia tą niszę w pewnym sensie.

    W pewnym sensie, bo nie kazdy chce fiszaja.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 4. Data: 2009-07-09 12:50:23
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" napisał

    > W pewnym sensie, bo nie kazdy chce fiszaja.

    To też.
    W pewnym sensie bo nie każdy lubi się babrać z manualnym domykaniem.

    adam

  • 5. Data: 2009-07-09 12:51:49
    Od: b...@w...pl

    > Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" napisał

    > To też.
    > W pewnym sensie bo nie każdy lubi się babrać z manualnym domykaniem.
    >
    > adam

    a nie sądzisz ze 10-11 mm stałka do 1200 zł od canona, sigmy lub tamrona byłaby
    hitem ???

  • 6. Data: 2009-07-09 12:58:26
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    adam wrote:
    > Użytkownik "centur" napisał
    >
    > Samyang/Falcon 8 mm wypełnia tą niszę w pewnym sensie.

    Ale wiesz że przed Samyangiem produkowano już fiszaje?

  • 7. Data: 2009-07-09 13:03:56
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@k...com.pl>

    Użytkownik <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a nie sądzisz ze 10-11 mm stałka do 1200 zł od canona, sigmy lub tamrona
    > byłaby
    > hitem ???

    byłaby tylko takie szkło by kosztowało z 1000$ do cropa conajmniej.
    patrz ile kosztuje stałka 14 canona i tamrona ok. 1800$

    Krzysztof Sordyl
    www.ksstudio.pl

  • 8. Data: 2009-07-09 13:10:53
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > a nie sądzisz ze 10-11 mm stałka do 1200 zł od canona, sigmy lub
    > tamrona byłaby hitem ???

    Naprawde tak Cie kreci ogniskowa <> 17mm???

    IMO jest to zabawne przez rolke, moze dwie :)

  • 9. Data: 2009-07-09 13:27:59
    Od: b...@w...pl

    > Naprawde tak Cie kreci ogniskowa <> 17mm???
    >
    > IMO jest to zabawne przez rolke, moze dwie :)

    nie to że kręci ale pare razy w egzotycznej podrózy brakowało mi tego kąta, mam
    tez parę pomysłów na szerokie zdjęcia i chciałbym w końcu w swojej szklarni
    mieć pokrycie tego zakresu ale w rozsądnej cenie i jakości

  • 10. Data: 2009-07-09 13:41:58
    Od: John Smith <u...@e...net>

    b...@w...pl napisał(a):
    > nie to że kręci ale pare razy w egzotycznej podrózy brakowało mi tego kąta, mam
    > tez parę pomysłów na szerokie zdjęcia i chciałbym w końcu w swojej szklarni
    > mieć pokrycie tego zakresu ale w rozsądnej cenie i jakości

    W praktyce lepiej sprawdza się zoom, zwłaszcza w podróży. Takie 10-22 na
    cropie można spokojnie traktować jako spacer-zooma do miasta. Jakość
    jest wystarczająca.

    --
    Mirek