  • Data: 2009-10-02 22:49:52
    Temat: Test Pentax K7 na dpreview
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pojawił się test Pentaksa K7 na dpreview.
    http://www.dpreview.com/reviews/pentaxk7/

    A ja mam odnośnie tego testu pytanie:
    Jak można zauważyć poniższe różnice:"With nominal resolutions of 14.6
    and 15.1 megapixels respectively the Pentax K-7 and Canon EOS 50D are
    both located towards the top end of the pixel-count scale in the APS-C
    world. The Pentax produces a touch better pixel-level sharpness which
    results in a small amount of extra detail. Having said that the
    differences would only be visible at very large output sizes. Tone
    curves are again not too dissimilar but at default settings the Canon
    produces more muted colors."

    Przecież różnica między K7 (15,07 - 14,6 Mpx effective pixels, a 15,6 -
    15,1 effective pixels) a Canonem 50D to różnica wręcz pomijalna
    statystycznie???
    A ja mam problemy z dostrzeżeniem jakiejkolwiek różnicy w rozdzielczości
    między Pentaksem (14,6Mpx) a Nikonem (12Mpx). Czy z moim wzrokiem jest
    coś nie tak???

    Pozdrawiam,
    Paweł W.