  • Data: 2009-10-05 06:39:11
    Temat: Re: Test Pentax K7 na dpreview
    Od: " marcin krynicki" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam dziwne wrażenie że że nie umiesz dostrzec podstawowej zalety małych szkieł
    pentaxa. One mają bardzo przyzwoita jakość i jasność "zmieszczoną" w
    obiektywach wielkości korka od butelki ;)
    Zadziwia mnie to przeświadczenie że stałka MUSI mieć nieprawdopodobną jasność
    - to jest związane z wielkością i ciężarem.
    Mam szkła 1.4 i jakoś nie mam wielkiej potrzeby użycia tego 1.4 - raczej
    oscyluje 2.0-2.8 - natomiast to 1.4 było moim graalem ;) do momentu gdy go nie
    dostałem :d
    Co do rozdzielczości .....Miałem kilka pentaxów od istD po K20D i te różnice w
    rozdzielczościach podczas testów - to jest o kant d...y potłuc. Co z tego że
    niby nie ma większej rozdzielczości jeżeli na realnych zdjęciach dostaję
    więcej detalu i pixeli do wyostrzania...

    Mam teraz pełną klatke i szerokie szkło wychwalane tak przez ciebie...Ok.
    ostrościowo jest ok. ale za to pod względem pracy pod światło jest żałosne.
    Pełna klata jest duza i ciężka...
    Po co to piszę? Ano po to że aparaty skierowane są do róznych użytkowników -
    tak samo jak szkła.
    K7 z zestawem 15/4 , 31/1.8 ,77/1.8 i 60-250/f4 to zestaw absolutnie bombowy i
    lekki w porownaniu do innych systemów.
    Co do jakości obrazka i szybkości AF...proponuję sprawdzić ZANIM wyda się opinie