  • 81. Data: 2013-12-25 20:38:01
    Temat: Re: Telewizory 4K jako? podejrzanie szybko potaniały...
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 25-12-2013 20:28, J.F. pisze:
    > Ale moze YT dobiera jakosc do predkosci, albo korzysta z
    > zadeklarowanej ... dzis nic nie jest pewne ..

    Po pierwsze: buforowanie już nie działa jak dawniej i dość szybko się
    zatrzymuje.
    Po drugie: na pasku jest symbol zębatki, pod którym można ustawić jakość
    na "automatyczną" lub ręcznie.
    Po trzecie: https://www.youtube.com/watch?v=JWKNzohql4Q - jest 1080p

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 82. Data: 2013-12-25 20:39:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 25 Dec 2013 12:49:29 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Ja na łączu 2.5Mbit mam z youtube problemy z jakością na kilku

    Myślałem że masz szybsze...

    --
    Marek

  • 83. Data: 2013-12-25 21:05:13
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-12-25 20:28, J.F. wrote:
    [...]
> [...]
    No właśnie o to mi przede wszystkim chodzi.

  • 84. Data: 2013-12-25 21:37:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Dec 2013 12:40:13 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Też są reklamy, ale nie tak bardzo farmaceutyczne jak w polskim radio...
    > Jest chyba większe zróżnicowanie tematyki tego co się reklamuje.

    Jaki rynek takie reklamy - u nas widac najlepiej zarabia sie na lekach
    :-)

    > Jasne: http://www.chicagopublicradio.org/player

    Jejku, przeciez tego sie sluchac nie da.
    Reklam owszem nie ma, ale ktos placi zeby oni dalej gadali w eterze ?

    Nie, ma wieksze zroznicowanie reklam :-)
    Poza tym nie w ktorej, tylko jaki :-)

    J.

  • 85. Data: 2013-12-25 22:36:43
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 25-12-2013 21:37, J.F. pisze:
    > Jaki rynek takie reklamy - u nas widac najlepiej zarabia sie na lekach

    Reklamy leków jakiś czas temu zostały zakazane. Teraz na topie są
    "suplementy diety", nabywane w większości przez płeć naiwną. :)
    Najzabawniejsza jest walka na rynku magnezu. Owszem, gdy się pije np.
    dużo kawy, a je "w pośpiechu", to warto łyknąć jedną tabletkę/dzień, ale
    wystarcza taki najtańszy.
    60 tabletek, czyli wg zalecenia ilość na miesiąc, za 21 zł, a to tylko
    magnez z wit. B6 (jak w tańszych) + potas:
    www.doz.pl/apteka/p57568-Olimp_Chela-Mag_B6_Skurcz_k
    apsulki_60_szt.
    Trzeba mieć iloraz inteligencji na poziomie zwykłej temperatury ciała
    lub wysoką gorączkę, by coś takiego kupić.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 86. Data: 2013-12-26 02:35:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jaki rynek takie reklamy - u nas widac najlepiej zarabia sie na lekach
    > :-)

    Najwyraźniej.

    > Jejku, przeciez tego sie sluchac nie da.
    > Reklam owszem nie ma, ale ktos placi zeby oni dalej gadali w eterze ?

    To nie jest radio nadające muzykę... Nie wiem w jakich godzinach
    próbowałeś słuchać ale pamiętaj o 7-godzinnej różnicy czasu...
    Ja często trafiam na audycje późno nocne jak słucham polskiego
    radia przez internet, i też wtedy nie leci tam nic ciekawego...
    To radio o którym mówię to głównie niusy (ale istotne a nie takie
    że kogoś za rogiem zadźgali albo że jakiś celebryta ma nowe show)
    publicystyka, audycje-słuchowiska, dowcipne acz inteligentne konkursy
    z udziałem radiosłuchaczy itp, itd...

    :-)))

  • 87. Data: 2013-12-26 02:39:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zakonspirowany" <x...@g...com> wrote in message

    > Reklamy leków jakiś czas temu zostały zakazane. Teraz na topie są
    > "suplementy diety", nabywane w większości przez płeć naiwną. :)

    Myślę że nie masz racji - nabywane przez obie płci w warstwie
    niedoinformowanej... Głupców i naiwniaków jest wiele wśród
    kobiet i mężczyzn.

> [...]
    apsulki_60_szt.
    > Trzeba mieć iloraz inteligencji na poziomie zwykłej temperatury ciała lub

    Taniej wyjdzie ugryść raz dziennie kawałek szkolnej kredy, no nie? :-)

  • 88. Data: 2013-12-26 02:42:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jakis przyklad takiego filmu wysokiej jakosci ?
    > Bo kolega nie narzeka ze mu sie zacina, tylko ze jakosc kiepska.

    Niedawno oglądałem, 3 godziny, jakość max 720p
    http://www.youtube.com/watch?v=j9w-i5oZqaQ

    > Ale moze YT dobiera jakosc do predkosci, albo korzysta z
    > zadeklarowanej ... dzis nic nie jest pewne ..

    Zmienia na bieżąco w odpowiedzi na szybkość połączenia.

  • 89. Data: 2013-12-26 02:55:55
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 26-12-2013 02:39, Pszemol pisze:
    > Taniej wyjdzie ugryść raz dziennie kawałek szkolnej kredy, no nie? :-)

    W kwestii magnezu to np. Asparaginian (magnez + potas) - 100 szt. za 6 zł.
    A tak to nie trzeba łykać żadnych innych witamin, bo one są w normalnym
    jedzeniu. W zimie można brać "witaminę" D, która jest produkowana w
    skórze pod wpływem słońca i jej niedobór może w jakimś stopniu
    przyczyniać się do zimowych depresji. Na włosy i paznokcie można wit. E,
    na wzrok A, ale jak napisałem wcześniej - one wszystkie są w jedzeniu,
    więc jeśli ktoś nie żywi się wyłącznie kawą i zupkami chińskimi, to
    będzie żyć bez tych wszystkich super suplementów.

    --

  • 90. Data: 2013-12-26 03:19:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Po pierwsze: buforowanie już nie działa jak dawniej i dość szybko się
    > zatrzymuje.

    Prawda.

    > Po drugie: na pasku jest symbol zębatki, pod którym można ustawić jakość
    > na "automatyczną" lub ręcznie.

    Muszę sprawdzić czy mój Samsung też to ma w aplecie.