  • 21. Data: 2014-06-09 06:44:40
    Temat: Re: Telefon niemacalny z WiFi
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message
    news:slrnlp31d8.fi1.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl...

    > Miotłowy się chyba zaciął z polecaniem tego telefonu,
    > choć polecanie go gdy ktoś szukał tabletu jest nie do pobicia :-)

    A kto według Ciebie szukał tableta?

  • 22. Data: 2014-06-09 06:46:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Dominik & Co" <D...@g...pl.invalid> wrote in message
    > Po prostu żona nie chce macalnego.
    > Z tym nie dyskutuję, a i w sumie ma trochę racji :)

    A czy miała okazję poużywać dotykowego dłużej niż chwilkę?

  • 23. Data: 2014-06-09 06:47:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Sa jeszce takie, czy teraz wszystkie maja pojemnosciowy ?
    > A pojemnosciowy ... nieprecyzyjny :-)

    Dlaczego tak sądzisz?

  • 24. Data: 2014-06-09 09:28:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Jun 2014 23:47:52 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Dlaczego tak sądzisz?

    Bo mam :-P

    Jak ma byc precyzyjny ?

    J.

  • 25. Data: 2014-06-09 16:01:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    >A czy miała okazję poużywać dotykowego dłużej niż chwilkę?

    Im dluzej sie uzywa, tym bardziej sie klnie :-)
    Oczywiscie o ile nie korzysta czlowiek z zaawansowanych funkcji
    "smartfonu".

    J.

  • 26. Data: 2014-06-11 01:18:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Im dluzej sie uzywa, tym bardziej sie klnie :-)
    > Oczywiscie o ile nie korzysta czlowiek z zaawansowanych
    > funkcji "smartfonu".

    Ja widzę coś takiego: ktoś kupuje NAJTAŃSZEGO smartfona,
    kupuje w efekcie skończone badziewie, doświadczenie ma
    katastrofalne, nie lubi urządzenia, wyrabia sobie na jego
    podstawie opinię o wszystkich smartfonach zakładając
    (czy muszę dodać, że błędnie?) że wszystkie smarfony są
    dupiane jak ten najtańszy...

    Dam Ci dwa przykłady: koleżanka w pracy miała do wyboru
    parę lat temu iPhone 4 i Samsunga Galaxy II. Wybrała tego
    drugiego bo był już tańszy... Co się potem okazało po paru
    miesiącach używania - zobaczyła zdjęcie jakie wysłałem
    jej z iPhone 4 - zdziwko "jak ty robisz takie ładne zdjęcia?".
    Zobaczyła jak skanuję kod paskowy z produktu aby wyszukać
    jego opis TYM SAMYM PROGRAMEM którego ona używa:
    "ty, jak tobie szybko kamera zadziałała na tym kodzie paskowym,
    ja muszę ruszać i ruszać tym telefonem aby wreszcie załapał"....
    Ekran dotykowy: "Tobie też tak się dzieje że musisz 3 razy
    dotykać guzik na ekranie aby załapał??" - ja nie wiem o czym
    ona mówi, bo u mnie touchscreen działa IDEALNIE...
    Patrze na nią jak z furią zdziera tylną klapkę i wydziera z niego
    baterię... Pytam: "co Ty robisz?" a ona "a... znowu się zawiesił".
    Usiadła na nim, jak był w tylnej kieszeni dżinsów - ekran ma
    połowę powierzchni ciemną, jak by podświetlenie poszło...
    Mój iPhone 4 od trzech lat spada na podłogę, wypada z kieszeni
    podczas jazdy na rowerze, odbijając się od krawężnika drogi,
    wszystko jest ok, nic mu się nie dzieje - jej telefon do wyrzucenia.
    I tak dalej, i tak dalej...

    Drugi przykład: nasz grupowicz kupujący smartfony za stówkę
    i narzekający że: smarfony są do kitu, bo można od nich ogłuchnąć.
    Że bateria na nich nie działa długo, że ekran źle świeci itp, itd...
    Chyba sam czytałeś tutaj opinie naszego koleżki.

    Morał z tego płynie taki, że smartfone może być różny, i różne
    mogą być doświadczenia z jego używania - ciężko potępiać
    w czambuł całą kategorię urządzeń na podstwie doświadczenia
    z jednym, zwłaszcza tanim, urządzeniem...

  • 27. Data: 2014-06-11 01:19:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Bo mam :-P
    >
    > Jak ma byc precyzyjny ?

    No właśnie pytam, bo ja na pojemnościowy touchscreen
    w iPhone 4 ani w iPhone 5 nie narzekam wcale...
    Opisz dokładnie co Ci przeszkadza? Jaki masz telefon?

  • 28. Data: 2014-06-11 01:45:22
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    PiteR (e...@f...pl) in

    > a jaki podobny tzn nie dotykowy, którym można dodzwonić się do skajpa?

    Ja z E51 z powodzeniem Skype'a używałem.

    MSz

  • 29. Data: 2014-06-11 08:15:00
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-06-11 01:18, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    Wzruszyłem się :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --