  • 41. Data: 2014-06-22 19:15:01
    Temat: Re: Telefon niemacalny z WiFi
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:6un9llh6oxub$.1ld6fjjxsksxa.dlg@40tude.net...

    > Jezyk mozna polamac :-)

    Wszystko zależy od tego jak bardzo chcesz wykręcić numer dźwiękowo.

    > No to po co placic za macanke zanim przestana olewac ? :-)

    Bo być może nigdy nie przestaną... My to jeszcze nic, tylko 38 mln luda
    i nas olewają, ale co mają powiedzieć np. Węgrzy? Ich ledwie 10 mln...
    Jeszcze mniej popularny język do wsadzania w urządzenia elektroniczne.

    > ajfon jednak lepszy.
    > Ha - ale od Ace juz nie - tez potrafi.

    A który smartfone Samsunga nie potrafi?

    > Dodatkowy wymog.

    U mnie akurat kurtkę miałem zanim iPhone kupiłem, więc zbieg
    okoliczności... Z tego co widzę to wszystkie kurtki narciarskie lub
    rowerowe - generalnie kurtki sportowe jakie się dziś widuje
    w sklepach mają kieszonkę na zewnątrz. Wiele kurtek ma też
    specjalne przewleczki na kabelek do słuchawek - musisz mieć starą
    kurtkę, sprzed elektroniczno-ajfonowej rewolucji 2007-2009...
    A może masz jeszcze taką z ubiegłego wieku? Czas na nową ;-)

    > Ja tam wole byc zabezpieczony :-)

    To jak ryzyka nie lubisz podejmować to co Ty robisz na nartach?? :-)))))

    > Jezyka nie widze, brody nie, nos jest dobry.

    :-)))

    > No wiesz, w dol dwie minuty, w gore 10, w kolejce bywa ze 15 - jest
    > czas pogadac. Poza tym czesto w grupie sie jezdzi, trzeba sie
    > skomunikowac.

    Poszukaj innych miejsc na narty... takich co to w dół 30 minut,
    w górę 10 minut a w kolejce zero... :-) Polecam Banff, Lake Louise.

    > Zawsze tez mozna kask przewiercic :-)

    Albo kupić taki co już ma słuchawki bt wbudowane.

    > Ale ona caly czas czuwa i rozpoznaje ?

    Mechaniczny guziczek Home przytrzymany w kieszeni grubą rękawicą
    wywołuje Siri do słuchawki - resztę załatwiasz głosem.

    > No ale samsung tez jeden przyciski ma. No i mozna rzec "Hi Galaxy".
    > .. ha, a potem sie ekran wygasza i nie mozna ..

    Mechaniczny ten przycisk czy też dotykowy?

    > Ty lepiej powiedz Pszemol :-)
    >
    > A wlasnie - literka po literce da sie podyktowac ?

    Chyba nie.

    > Do d* ten ajfon.

    Sprawdzałeś? ;-)

    > 754 to on ladnie rozpoznaje, ale to funkcja klawiatury wirtualnej.
    > SMS mozna napisac, ale dialer pokazuje swoja klawiature.
    >
    > A i tak trzeba sie przy tym telefonu namacac ... mozna nosem :-)

    Czas kupić iPhone... Przecież sam wiesz, że zawsz chciałeś go mieć ;-)

  • 42. Data: 2014-06-24 09:12:42
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-06-19 08:47, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > 754 to on ladnie rozpoznaje, ale to funkcja klawiatury wirtualnej.
    > SMS mozna napisac, ale dialer pokazuje swoja klawiature.

    Da się - przed chwila spróbowałem - rozpoznaje mówione cyfry (polskie)
    bez problemu - Nexus 5, v4.4.4

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 43. Data: 2014-06-24 18:28:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Jun 2014 09:12:42 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Da się - przed chwila spróbowałem - rozpoznaje mówione cyfry (polskie)
    > bez problemu - Nexus 5, v4.4.4

    Nexus byc moze tak, samsung ma wlasny dialer z wlasna klawiatura
    numeryczna na ekranie, a w niej mikrofonu nie ma :-(

    J.

  • 44. Data: 2014-06-25 01:00:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nexus byc moze tak, samsung ma wlasny dialer z wlasna klawiatura
    > numeryczna na ekranie, a w niej mikrofonu nie ma :-(

    A jak byś dialera nie otwierał tylko jakąś aplikację do sterowania głosem?