  • 1. Data: 2014-06-05 12:10:23
    Temat: Usługa interent LTE na kartę .. gdzie tanio i dobrze :)
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Usługa interent LTE na kartę .. gdzie tanio i dobrze :) jeśli chodzi o
    zasięg to głównie DC i okolice (Zegrze) oraz miasta wypoczynkowe nad morzem.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 2. Data: 2014-06-05 12:36:10
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Chris pisze:
    > Usługa interent LTE na kartę .. gdzie tanio i dobrze :) jeśli chodzi o
    > zasięg to głównie DC i okolice (Zegrze) oraz miasta wypoczynkowe nad
    > morzem.

    Ja mam bardzo dobry zasięg Plusa, 31/31 pomimo tego, że jestem na mapce
    Plusa poza zasięgiem. Antena dual LTE, modem ZTE MF821. Transfery DL jak
    mierzyłem zaraz po instalacji do 70Mb/s

    Lokalizacja: okolice Karczewa, ale nie wiem czy chcesz się przeprowadzać
    albo przyjeżdżać na wakacje ;) Jeśli DC to Warszawa to tam jest gorzej.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2014-06-05 13:38:10
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Piotr Rezmer nabazgrał(a):

    > Ja mam bardzo dobry zasięg Plusa, 31/31 pomimo tego, że jestem na mapce
    > Plusa poza zasięgiem. Antena dual LTE, modem ZTE MF821. Transfery DL jak
    > mierzyłem zaraz po instalacji do 70Mb/s

    Ja mam obecnie Aero2 (kapcia przeboleję) ale z jakościa to jest różnie, raz
    śmiga aż miło a za chwilę strony www nie mogę odpalić dla tego zastanawiam
    się nad czymś szybszym LTE tylko że na kartę bo nie lubię się wiązać
    umowami. Co do paczki danych to pewnie 2-3GB spokojnie by wystarczyły na
    miesiąc.
    Ja mam modem wbudowany w tablet więc antenki odpadają a starego ZTE będę się
    pozbywał bo po co dublować.

    > Lokalizacja: okolice Karczewa, ale nie wiem czy chcesz się przeprowadzać
    > albo przyjeżdżać na wakacje ;) Jeśli DC to Warszawa to tam jest gorzej.

    Wakacje nad morzem :) raczej półwysep i okolice. Co do DC tak Warszawa Dolny
    Mokotów > Piaseczno i okolice > Ursus > Zalew a dokładnie Arciechów (mam tam
    działkę i odpoczywam przy grillu)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl