  • 1. Data: 2014-06-03 21:30:27
    Temat: Oferta Redbullmobile
    Od: Dylon <d...@n...chcialbym.spamu.hi.hi.wp.pl>

    Cześć.

    Obecnie Redbullmobile reklamuje się szeroko z ofertą "no limits +2GB" za
    29zł (plus ew. 9zł za sms-y)
    Szukam po regulaminach i chyba mi umyka jakiś kruczek, bo wątpię aby
    Play sobie strzelało z stopę i pozwalało na migrację ludzi to innej
    swojej marki...

    Sama oferta wydaje się bardzo ciekawa (oczywiście jeśli ktoś szuka abo
    bez telefonu) tym bardziej, że to samo w Play kosztuje 79zł...

    Co sądzicie o tej ofercie?
    --
    Maciej Dylski
    "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania

  • 2. Data: 2014-06-03 22:00:16
    Temat: Re: Oferta Redbullmobile
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-06-03 21:30, Dylon pisze:
> [...]
    > Szukam po regulaminach i chyba mi umyka jakiś kruczek, bo wątpię aby
    > Play sobie strzelało z stopę i pozwalało na migrację ludzi to innej

    Kiedyś nie dało się prznieść do RB numeru z puli Play.

    > Sama oferta wydaje się bardzo ciekawa (oczywiście jeśli ktoś szuka abo
    > bez telefonu) tym bardziej, że to samo w Play kosztuje 79zł...

    Obecnie, w promocji, znacznie taniej.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 3. Data: 2014-06-03 22:39:24
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 03.06.2014 22:00, ALEX Alpha MR pisze:
> [...]
    o ile niema "kruczków" to bardzo dobra oferta.

    pytania mam dwa.

    czy RMB działa na nadajnikach playa, czy dziala na tych samych
    nadajnikach co play, czyli roaming krajowy

    Czy dzwoniąc z playa abonamentowego, do sieci RMB rozliczane jest to
    jako rozmowa wewnątrz sieci czy poza sieć?

    > Kiedyś nie dało się prznieść do RB numeru z puli Play.

    > Obecnie, w promocji, znacznie taniej.

    Daj linka do podobnej oferty w playu! nie żebym był leniem, ale widzę że
    jest drożej, bez stacjonarnych i bez youtuba.
    ToMasz

  • 4. Data: 2014-06-03 22:54:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 03 Jun 2014 22:39:24 +0200 osobnik zwany ToMasz
    napisał:

    > o ile niema "kruczków" to bardzo dobra oferta.

    > pytania mam dwa.
    >
    > czy RMB działa na nadajnikach playa, czy dziala na tych samych
    > nadajnikach co play, czyli roaming krajowy

    na tych samych

    > Czy dzwoniąc z playa abonamentowego, do sieci RMB rozliczane jest to
    > jako rozmowa wewnątrz sieci czy poza sieć?

    wewnątrz

    tylko jeśli abonament to nie da się przejść bezpośrednio Play-RMB.
    trzeba na chwilę kartę przenieść np do prepaida innego operatora
    właśnie to przerabiam w drugą stronę

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2014-06-04 00:49:08
    Od: Dylon <d...@n...chcialbym.spamu.hi.hi.wp.pl>

    W dniu 2014-06-03 22:54, masti pisze:
    > tylko jeśli abonament to nie da się przejść bezpośrednio Play-RMB.
    > trzeba na chwilę kartę przenieść np do prepaida innego operatora
    > właśnie to przerabiam w drugą stronę

    To niedobrze :(

    Orientujesz się może czy jest jakiś wymagany minimalny czas u innego
    operatora zanim się przejdzie do rbm?

    U którego operatora takie "chwilowe" przejście na kartę i do rbm będzie
    trwało najkrócej?

  • 6. Data: 2014-06-04 09:29:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 04 Jun 2014 00:49:08 +0200 osobnik zwany Dylon napisał:

> [...]
    > operatora zanim się przejdzie do rbm?
    >
    > U którego operatora takie "chwilowe" przejście na kartę i do rbm będzie

    u dowolnego na 1 dzień na prepaida. Kupujesz rejestrujesz i składasz
    wniosek o przeniesienie.

  • 7. Data: 2014-06-04 15:00:54
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-06-03 22:39, ToMasz pisze:

    > Daj linka do podobnej oferty w playu!

    http://www.play.pl/oferta/kampanie/formula40-6miesie
    cy.html

  • 8. Data: 2014-06-04 20:36:44
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > u dowolnego na 1 dzień na prepaida. Kupujesz rejestrujesz i składasz
    > wniosek o przeniesienie.

    moment. Pytanie było inne. Czy da się i jak to zrobić najszybciej,
    przenieść abonamentowy numer Playa na RMB
    Mnie udało się ustalić, że przeniesienie do np plusa będzie trwało od
    dzisiaj do pierwszego dnia rozliczeniowego i jeszcze jeden miesiąc.
    czyli od 32 do 60 dni!!! Pytanie czy plus zgodzi się przyjąć na prepaida
    i "puścić" po 1 dniu?

    Czekając na odpowiedź, zastanawiam się czy nie wziąć na 1 miesiąc
    startera RMB a w playu ustawić przekierowanie na nowy numer? Jakie są
    zasadnicze różnice pomiędzy omawianą taryfą w RMB w przypadku podpisania
    umowy na 24 miesiące i na 1 miesiąć? (tak, wiem że są regulaminy, ale
    trudno zapamiętać 5+5Stron i zrobić analizę różnic.
    ToMasz

  • 9. Data: 2014-06-04 20:40:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    a dlaczego ma się nie zgodzić?

  • 10. Data: 2014-06-04 21:07:38
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 04.06.2014 20:40, masti pisze:

    > a dlaczego ma się nie zgodzić?

    pieron wie? Zawsze są jakieś kruczki małymi literkami. jak ja złożę
    wypowiedzenie w Plauy, powrotu już nie będzie. wolałbym iść droga
    przetartą przez kogoś wcześniej
    ToMasz