  • 21. Data: 2010-10-07 07:17:46
    Temat: Re: Teensy
    Od: "Miron (Asha) Kitkowsk" <a...@w...wp.mxx.wp.pl>

    Michoo wrote:

    > Ale na pierwszy rzut oka widać, ze te płytki to atmega, wtyczka, 2 ledy
    > i reset - bez wyprowadzeń. Pewnie z "teensy" to tylko bootloader jest
    > zgodny. A części to jakieś 20..25zł w detalu + płytka (~3zł przy 50 szt)
    > - czysty zysk.

    A zrobiłbyś coś takiego z przyciskami i programowalnym usb (tak jak w
    arduino uno). Zadnych wyprowadzeni nie trzeba. Tylko te przyciski.
    Moge pisac na e-mail?

    --
    Na wszystko nie można odpowiadać "tak"

  • 22. Data: 2010-10-07 11:46:34
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 07.10.2010 09:17, Miron (Asha) Kitkowsk pisze:

    > A zrobiłbyś coś takiego z przyciskami i programowalnym usb (tak jak w
    > arduino uno). Zadnych wyprowadzeni nie trzeba. Tylko te przyciski.
    Zrobiłbym, ale pamiętaj, że nie jestem organizacją charytatywną.

    > Moge pisac na e-mail?
    Tak.

    Napisz jak to ma mniej-więcej wyglądać, ile sztuk potrzebujesz i jaki
    procesor - przy aktualnych brakach magazynowych wchodzi w grę chyba
    tylko atmega8 na VUSB (tylko low-speed, wiec wirtualnego seriala już na
    tym nie zrobisz, klawiaturę/mysz/HID i owszem) albo atmega32u2 - z
    grubsza to taka atmega8 z 32k flasha i sprzętowym usb, ale bez ADC
    (tylko komparator). W teensy jeżeli dobrze widziałem jest 32u4 - tych
    nie ma i nie będzie pewnie jeszcze kilka miesięcy.

    P.S.
    Na początku wakacji z braku atmeg w DIP coś takiego wykombinowałem sobie
    do szybkiego developowania - wyszło "prawie jak teensy" - atmega8@12MHz,
    bootloader USB, zasilanie 3.3/5/zewnętrzne, 2 ledy.
    http://prowizorka.da.ru/~michoo/smieci/troll1.0.jpg

    Michoo

  • 23. Data: 2010-10-09 18:21:00
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>