  • 1. Data: 2010-10-04 21:28:55
    Temat: TI zrobiło kolejną promocję
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    Tym razem na zestaw ewaluacyjny z procesorem Stellaris Cortex-M3
    LM3S9B92 w postaci małego samojezdnego robota:
    https://estore.ti.com/EKB-UCOS3-EVM-Stellaris-Roboti
    c-Evaluation-Board-for-use-with-Micriums-%C2%B5COS-I
    II-P2165.aspx
    Wprowadzenie kodu promocyjnego 2JLP-R4XRT3 przy checkoucie daje prawie
    $125 zniżki, co daje końcową cenę na zestaw $25, ze sporą szansą na
    darmową przesyłkę.
    Niestety zniżka jest na całe zamówienie, nie na zestaw, więc chcąc
    zamówić dwie sztuki, trzeba dokonać dwóch zakupów (o ile kod zadziała
    drugi raz).
    Powodzenia i cierpliwości przy przebijaniu się przez ledwie dychający
    sklep TI :)

    pzdr,
    j.

  • 2. Data: 2010-10-05 06:08:56
    Temat: Re: TI zrobiło kolejną promocję
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Radzikowski" <j...@s...die.die.die.piranet.org>
    napisał w wiadomości news:i8dgun$pmi$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > w postaci małego samojezdnego robota:
    > https://estore.ti.com/EKB-UCOS3-EVM-Stellaris-Roboti
    c-Evaluation-Board-for-use-with-Micriums-%C2%B5COS-I

    Coś im się posypało z serwerem :-)

    Server Error in '/' Application.

    Could not load file or assembly 'CommerceBuilder' or one of its
    dependencies. There is not enough space on the disk. (Exception from
    HRESULT: 0x80070070)

  • 3. Data: 2010-10-05 09:25:10
    Od: Mariusz Ł <e...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-04 23:28, Jacek Radzikowski pisze:
> [...]
    > drugi raz).
    > Powodzenia i cierpliwości przy przebijaniu się przez ledwie dychający

    Dzięki za info. Już zamówiłem. Przesyłka wliczona w cenę (czyli free).

    Pozdrawiam.
    Mariusz Ł.

  • 4. Data: 2010-10-05 14:50:11
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 5 Paź, 11:25, Mariusz Ł <e...@p...onet.pl> wrote:

    ic-Evaluation-Boar...

    > Dzięki za info. Już zamówiłem. Przesyłka wliczona w cenę (czyli free).
    >
    > Pozdrawiam.
    > Mariusz Ł.

    no niestety - kupon już wygasł. Może ma ktoś jeszcze jeden?

  • 5. Data: 2010-10-05 15:34:13
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    Niestety, sklep TI po raz kolejny udowodnił że nie jest w stanie
    obsłużyć trochę większego ruchu. Mi zajęło prawie 45 minut żeby się
    przebić przez checkout, ale cierpliwość i wprawa w obsłudze przycisku
    "reload" się opłaciły :)

    pzdr.
    j.

  • 6. Data: 2010-10-06 07:41:11
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 5 Oct 2010 07:50:11 -0700 (PDT),
    Przemek <p...@g...com> screamed:

    > no niestety - kupon już wygasł. Może ma ktoś jeszcze jeden?

    Wygasł 5 października o 7:50? Zamawiałem tego dnia około 14 i jeszcze
    działał.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
    [ 09:40:29 user up 12582 days, 21:35, 1 user, load average: 0.63, 0.89, 0.99 ]

    Today's subliminal thought is:

  • 7. Data: 2010-10-06 08:40:57
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 10/05/2010 10:50 AM, Przemek wrote:

    > no niestety - kupon już wygasł. Może ma ktoś jeszcze jeden?

    Teoretycznie kupon podobno miał być ważny tylko do pierwszego, ale widać
    ktoś nie zadbał żeby ustawić datę ważności.
    Jak się towarzystwo na HackADay dowiedziało o tej promocji to,
    wnioskując z z numerów zamówień, TI sprzedało w ciągu ostatnich
    niecałych 2 dni prawie 1500 zestawów :)

    j.

  • 8. Data: 2010-10-06 19:41:49
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    "Please note: ESC Boston attendees received a special coupon for a highly
    discounted EVALBOT. We've had to temporarily discontinue use of the coupon
    code - in your order, use of the code will result in a "this coupon is expired"
    response. Full price orders are still available. We expect to re-enable use of
    the ESC Boston coupon code by October 11th, and the coupon code expiration date
    will be extended by the amount of time that we had to discontinue its use. When
    re-enabled, the code will be accepted only for ESC Boston attendees and orders
    will be validated against the ESC Boston attendee list. "

    No i... jak Ci to wysla to bedziesz farciarz. Pewnie nasi tam byli ;)

  • 9. Data: 2011-01-29 22:09:56
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org> wrote:
> [...]
    > Wprowadzenie kodu promocyjnego 2JLP-R4XRT3 przy checkoucie daje prawie
    > $125 zniżki, co daje końcową cenę na zestaw $25, ze sporą szansą na

    Zamówiłem 5 pazdziernika 2010, wczoraj dostalem maila, ze przesylke
    wyslali :) Po numerze przesylki w fedex mozna sprawdzic, ze faktycznie
    idzie paczka do mojego miasta. ~110 dni od zamówienia :)

    a.

  • 10. Data: 2011-01-29 22:54:10
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-01-29 23:09, Wemif pisze:

    > Zamówiłem 5 pazdziernika 2010, wczoraj dostalem maila, ze przesylke
    > wyslali :) Po numerze przesylki w fedex mozna sprawdzic, ze faktycznie
    > idzie paczka do mojego miasta. ~110 dni od zamówienia :)

    moja przyszła dwa dni temu, dziś zmontowałem

    --
    Pozdr.
    Michał