  • 1. Data: 2010-10-03 17:58:30
    Temat: złącza dla goldpin
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    istnieją jakieś złącza umożliwiające łatwe stworzenie wtyczki z kablem na
    wielopinową listwę goldpin?

  • 2. Data: 2010-10-03 18:05:46
    Temat: Re: złącza dla goldpin
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-10-03 19:58, identifikator: 20040501 wrote:
    > istnieją jakieś złącza umożliwiające łatwe stworzenie wtyczki z kablem
    > na wielopinową listwę goldpin?

    Zmienić goldpiny na to:

    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/9222

    "Złącza żeńskie, jednorzędowe, do przewodów, w rastrze 2.54mm"

    Goldpiny nie pozwalają na orientację wtyczki i nie zabezpieczają przed
    przemieszczeniem wtyczki. Powyższe złącza są po prostu lepsze. Wadą jest
    tylko nieco więcej miejsca na płytce.

  • 3. Data: 2010-10-03 18:57:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 03 Oct 2010 20:05:46 +0200, Sebastian Biały wrote:

> [...]
    >
    >Goldpiny nie pozwalają na orientację wtyczki i nie zabezpieczają przed
    >przemieszczeniem wtyczki. Powyższe złącza są po prostu lepsze. Wadą jest

    A zaciska sie to dobrze ?
    bo przeciez do goldpinow sa zlacza zaciskane na tasmie.

    J.

  • 4. Data: 2010-10-03 19:17:55
    Od: WojtasW <w...@g...pl>

    Witam
    > istnieją jakieś złącza umożliwiające łatwe stworzenie wtyczki z kablem
    > na wielopinową listwę goldpin?

    Coś takiego http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/9330 niżej
    masz gniazda proste kątowe lub z zatrzaskiem wtyczki można nawet z
    odzysku z taśm dyskowych czy FDD wykorzystać

  • 5. Data: 2010-10-03 19:25:49
    Temat: Re: złšcza dla goldpin
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-10-03 20:57, J.F. wrote:
    > A zaciska sie to dobrze ?

    Standardowe zawijane styki. Dość wygodne, choć osobiście je zawijam *i*
    lutuje ;).

    > bo przeciez do goldpinow sa zlacza zaciskane na tasmie.

    A czy zabezpieczają przed mianą orientacji i pomyłką przez przesunięcie?
    Po uszkodzeniu kilku drogich elementów godpiny stosuje tylko jako zworki
    lub gdy mechanika wyznacza orientację wtyczki...

  • 6. Data: 2010-10-03 19:26:52
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 03.10.2010 20:57, J.F. pisze:

    > A zaciska sie to dobrze ?
    > bo przeciez do goldpinow sa zlacza zaciskane na tasmie.

    Każdą żyłę osobno a potem wkłada we wtyczkę.

    Ja bym polecał takie gniazda IDC jak do COM/ATA na płytach głównych
    kiedyś były - są zamienne z dwurzędową listwą goldpinów, są orientowane,
    wtyczki są na taśmie, więc się zaciskają za jednym zamachem wszystkie piny.

    Michoo

  • 7. Data: 2010-10-03 20:01:56
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Sebastian Biały przemówił ludzkim głosem:

    > Standardowe zawijane styki. Dość wygodne, choć osobiście je zawijam *i*
    > lutuje ;).

    masakra, nie prościej dać wannę + IDC, albo jakieś AMPy?

  • 8. Data: 2010-10-03 20:09:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 03 Oct 2010 21:25:49 +0200, Sebastian Biały wrote:
    >Standardowe zawijane styki. Dość wygodne, choć osobiście je zawijam *i*
    >lutuje ;).

    A czym to sie zawija ? Jakies specjalne szczypce chyba musza byc ?

    >A czy zabezpieczają przed mianą orientacji i pomyłką przez przesunięcie?
    >Po uszkodzeniu kilku drogich elementów godpiny stosuje tylko jako zworki
    >lub gdy mechanika wyznacza orientację wtyczki...

    Sa tez gniazda z "obudowa", zobacz np cd czy hdd IDE/ATA

    J.

  • 9. Data: 2010-10-04 05:24:50
    Od: Tomek <...@...z>

    Sebastian Biały pisze:
    > "Złącza żeńskie, jednorzędowe, do przewodów, w rastrze 2.54mm"

    A widział ktoś ostatnio przewody w rastrze 2.54? Czy montować co drugą
    żyłę?

  • 10. Data: 2010-10-04 05:41:03
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-10-04 07:24, Tomek wrote:
    > A widział ktoś ostatnio przewody w rastrze 2.54? Czy montować co drugą
    > żyłę?

    Może wobec tego folie? Sa w rastrze 2.54 i są do nich złącza pasujące na
    goldpiny (przyznaje ze nie używałem osobiście).