  • 1. Data: 2011-06-15 14:48:48
    Temat: Tarcze hamulcowe przód - Vectra C kombi, poliftowa, 1.9 CDTI, 150 PS
    Od: fred <f...@i...pl>

    Witam,

    Jakie macie sprawdzone tarcze hamulcowe z przodu do Opla Vectry C
    kombi 150 PS, poliftowa.

    Jeszcze nie sprawdzałem, ale rozmiar powinien być 285 x 25 mm z tego
    co czytałem.

    I jakie klocki macie do tych tarcz założone.

    W ASO pytałem, to za komplet tarcz GM do przodu chcą 840 zł + 350 za
    klocki. Jakoś ciężko mi się rozstać z taką kasą ;-)

    Jaka firma robi tarcze pod szyl GM ??

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2011-06-15 15:13:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Piotr Czyż

    > Dlaczego nie kupisz np. sprawdzonych Brembo + klocki Ferodo, z wymiana
    > zapłacisz mniej niż połowa tego co za części chce ASO.

    Tanie tarcze Brembo są beznadziejne.

  • 3. Data: 2011-06-15 15:13:53
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    --
    Piotr Czyż

  • 4. Data: 2011-06-15 15:15:23
    Od: fred <f...@i...pl>

    Hej,

    > Dlaczego nie kupisz np. sprawdzonych Brembo + klocki Ferodo, wymiana

    Słyszałem już kilka opinii, że tarcze brembo nie są już tak dobre jak
    kiedyś, lubie się czasami wygiąć.

    z kolei klocki ferodo popiskują. Ja chciałbym mieć ciche hamulce.

    Do klocków to skłaniam się do TRW. Natomiast jeszcze myśle o tarczach.

    > zap acisz mniej ni po owa tego co za cz ci chce ASO.

    Dlatego pytam, żeby nie zaostawić tej kasy w ASO ;-)

    Dzięki i pozdrawiam
    Andrzej

  • 5. Data: 2011-06-15 15:19:13
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "fred" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    Sprawdzałeś ofertę Mikody? Na stronie mają katalog on-line.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 6. Data: 2011-06-15 15:21:20
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

> [...]
    b.googlegroups.com...
    > Witam,

    > Jakie macie sprawdzone tarcze hamulcowe z przodu do Opla Vectry C

    do lybry wsadziłem TRW
    klocki i tarcze [na obie osie]

    i sprawdzają się BDB

    Pewnie gdybym wsadził jakieś super drogie, nawiercane nacinane itp. było by
    lepiej, ale są to wystarczające elementy jak na normalną jazdę.

    zapłacisz jakoś 50 % z ceny aso;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 7. Data: 2011-06-15 15:23:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Piotr Czyż

    > Tanie tarcze Brembo są beznadziejne.

    A jakie tanie tarcze są godne polecenia?

  • 8. Data: 2011-06-15 15:24:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin fred

    > Jakie macie sprawdzone tarcze hamulcowe z przodu do Opla Vectry C kombi
    > 150 PS, poliftowa.

    Przykładowe dobre i niedrogie komplety (tarcze/klocki):

    Zimmermann/Ferodo Premier
    ATE (ew. mogą być ATE PD)/ATE
    TRW/TRW

    Odradzam tarcze Brembo, Mikoda i oczywiście wszelkie noname.

  • 9. Data: 2011-06-15 15:26:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > A jakie tanie tarcze są godne polecenia?

    Zaznaczam, że tanie, bo droższe Brembo są ok. A tarcz w podobnej cenie
    jak te najtańsze Brembo ale znacznie lepszych jest sporo.

  • 10. Data: 2011-06-15 15:35:12
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > A jakie tanie tarcze są godne polecenia?

    TRW,
    tanie Brembo tak jak piszą, szmelc jakich mało. 2 razy miałem w różnych
    samochodzach, dwa razy pogieły się.