-
11. Data: 2011-06-15 15:37:33
Temat: Re: Tarcze hamulcowe przód - Vectra C kombi, poliftowa, 1.9 CDTI, 150 PS
Od: "Maciek" <k...@X...pl>
> Dlaczego nie kupisz np. sprawdzonych Brembo + klocki Ferodo, z wymiana
To połączenie klocków i tarcz niesamowicie piszczało u mnie. Nie polecam,
nie tylko z tego względu ale z racji kiepskiej jakości tarcz.
-
12. Data: 2011-06-15 17:29:15
Temat: Re: Tarcze hamulcowe przód - Vectra C kombi, poliftowa, 1.9 CDTI, 150 PS
Od: "bratPit" <k...@o...pl>
> Jakie macie sprawdzone tarcze hamulcowe z przodu do Opla Vectry C
> kombi 150 PS, poliftowa.
załóż ATE i nie kombinuj,
tak jak ktoś tu już napisał alternatywnie tarcze Zimmermann lub ew. TRW,
brat
-
13. Data: 2011-06-15 19:38:22
Temat: Re: Tarcze hamulcowe przód - Vectra C kombi, poliftowa, 1.9 CDTI, 150 PS
Od: "chriso" <c...@n...none.pl>
> Jakie macie sprawdzone tarcze hamulcowe z przodu do Opla Vectry C
> kombi 150 PS, poliftowa.
identyczna moja dostała tarcze + klocki textar
nic nie piska, pylenie znośne, hamulce zyletka
-
14. Data: 2011-06-15 19:42:44
Temat: Re: Tarcze hamulcowe przód - Vectra C kombi, poliftowa, 1.9 CDTI, 150 PS
Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
W dniu 11-06-15 14:48, fred pisze:
[cut]
IMHO najlepsze połączenie tarcze gładkie Zimmermann i klocki Ferodo Premier.
--
Pozdrawiam,
Maciej
-
15. Data: 2011-06-15 19:54:12
Temat: Re: Tarcze hamulcowe przód - Vectra C kombi, poliftowa, 1.9 CDTI, 150 PS
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2011-06-15 14:48, fred pisze:
> Witam,
>
> Jakie macie sprawdzone tarcze hamulcowe z przodu do Opla Vectry C
> kombi 150 PS, poliftowa.
Tak jak już tu polecano - do spokojnej jazdy sprawdzają się zestawy
tarcze+klocki Ate.
Jeździłem na takich zestawach i w Vectrze i w Corolli i w sumie nie mam
żadnych zarzutów.
> Jeszcze nie sprawdzałem, ale rozmiar powinien być 285 x 25 mm z tego
> co czytałem.
Katalog mówi że są też tarcze 302mm do tej wersji silnikowej, więc
jeszcze sprawdź dokładnie nim kupisz.
-
16. Data: 2011-06-15 20:18:12
Temat: Re: Tarcze hamulcowe przód - Vectra C kombi, poliftowa, 1.9 CDTI, 150 PS
Od: omega_fan <o...@n...org>
On 06/15/2011 03:13 PM, Piotr Czyż wrote:
> fred pisze:
>
>> W ASO pytałem, to za komplet tarcz GM do przodu chcą 840 zł + 350 za
>> klocki. Jakoś ciężko mi się rozstać z taką kasą ;-)
>>
>> Jaka firma robi tarcze pod szyl GM ??
>
> Dlaczego nie kupisz np. sprawdzonych Brembo + klocki Ferodo, z wymiana
> zapłacisz mniej niż połowa tego co za części chce ASO.
Tylko nie Brembo.
Polecam Zimmermany, zwykłe, żadne nacinane czy coś.
Mam taki zestaw tarcze Zimmermann, klocki Ferodo Premier - hamuje super
a kosztowało sporo mniej niż oryginalne ATE.
-
17. Data: 2011-06-15 20:28:27
Temat: Re: Tarcze hamulcowe przód - Vectra C kombi, poliftowa, 1.9 CDTI, 150 PS
Od: Seba <s...@g...pl>
Dnia Wed, 15 Jun 2011 20:18:12 +0200, omega_fan napisał(a):
> Tylko nie Brembo.
> Polecam Zimmermany, zwykłe, żadne nacinane czy coś.
>
> Mam taki zestaw tarcze Zimmermann, klocki Ferodo Premier - hamuje super
> a kosztowało sporo mniej niż oryginalne ATE.
A u nas Zimmemann nie wytrzymał standardowej trasy WRC-Paryż (bez
szaleństw, wymiana i eksploatacja przebiegała zgodnie ze zdrowym
rozsądkiem i zaleceniami standardowymi - wymiana nastąpiła ok. 2 kkm
przez wyjazdem) w Mondeo MK III - wibracje podczas hamowania przy końcu
porózy były już mocno upierdliwe i męczące. Się okazało, że jedna z
tarcz się zwichrowała - i to po niecałym 3kkm przebiegu (zero wody, czy
nadświetlnych prędkości, długiego hamowania, itd.).
IMO ciężko dziś utrafić w powtarzalną jakość.
--
Pozdrawiam,
Sebastian S.
-
18. Data: 2011-06-15 21:11:10
Temat: Re: Tarcze hamulcowe przód - Vectra C kombi, poliftowa, 1.9 CDTI, 150 PS
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2011-06-15 20:28, Seba pisze:
> Dnia Wed, 15 Jun 2011 20:18:12 +0200, omega_fan napisał(a):
>> Tylko nie Brembo.
>> Polecam Zimmermany, zwykłe, żadne nacinane czy coś.
>>
>> Mam taki zestaw tarcze Zimmermann, klocki Ferodo Premier - hamuje super
>> a kosztowało sporo mniej niż oryginalne ATE.
>
> A u nas Zimmemann nie wytrzymał standardowej trasy WRC-Paryż (bez
> szaleństw, wymiana i eksploatacja przebiegała zgodnie ze zdrowym
> rozsądkiem i zaleceniami standardowymi - wymiana nastąpiła ok. 2 kkm
> przez wyjazdem) w Mondeo MK III - wibracje podczas hamowania przy końcu
> porózy były już mocno upierdliwe i męczące.
Pytanie czy ta tarcza była na pewno dobrze zamontowana i czy nie została
przegrzana zaraz na początku po zamontowaniu.
Bo standardowe Zimmermany to z tego co mi wiadomo tarcze dość miękkie,
ale odporne na wichrowanie.
Dlatego wielu ludzi używa ich w sporcie - taki budżetowo-wyczynowy
zestaw, gdzie do gładkich Zimmermanów zakłada się jakieś lepsze klocki
np. DS3500.
Co ciekawe - jeden komplet tych klocków przeżyje 2-3 komplety tych
tarcz, czyli zamiast wymieniać klocki wymienia się zużyte tarcze :)
No ale hamuje to bardzo ładnie, a jest tańsze niż wyczynowe tarcze.
-
19. Data: 2011-06-15 21:13:41
Temat: Re: Tarcze hamulcowe przód - Vectra C kombi, poliftowa, 1.9 CDTI, 150 PS
Od: "bratPit" <k...@o...pl>
>> Jakie macie sprawdzone tarcze hamulcowe z przodu do Opla Vectry C
>> kombi 150 PS, poliftowa.
>> Jeszcze nie sprawdzałem, ale rozmiar powinien być 285 x 25 mm z tego
>> co czytałem.
> Katalog mówi że są też tarcze 302mm do tej wersji silnikowej, więc jeszcze
> sprawdź dokładnie nim kupisz.
z tego co widzę będą raczej 285mm, bo przy tarczach 302mm jest notatka, że
jest to średnica tarcz dla pojazdów policyjnych,
brat
-
20. Data: 2011-06-16 10:16:42
Temat: Re: Tarcze hamulcowe przód - Vectra C kombi, poliftowa, 1.9 CDTI, 150 PS
Od: fred <f...@i...pl>
Cześć,
Dziękuję wszystkim za info.
Zatem zdecyduję się na zestaw TRW, bo mój mechanik takie tez mi
polecał.
Pozdrawiam
Andrzej