  • 1. Data: 2011-06-15 15:21:39
    Temat: Warszawa-Częstochowa - którędy najszybciej?
    Od: "Biggie" <b...@g...pl>

    Wyjazd w piątek ok. 15tej z Ursynowa, czyli fatalny moment na wyjazd ;)
    Wiem, że na Gierkówce remont za remontem, zwężenia itp, więc może jakoś bokiem
    się da - przynajmniej żeby ominąć okolice Rawy i Tomaszowa.
    Trenował ktoś jakąś alternatywną trasę?

    pzdr

    Biggie

  • 2. Data: 2011-06-15 15:25:10
    Temat: Re: Warszawa-Częstochowa - którędy najszybciej?
    Od: "Biggie" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Biggie" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >Wiem, że na Gierkówce remont za remontem, zwężenia itp, więc może jakoś bokiem
    >się da - przynajmniej żeby ominąć okolice Rawy i Tomaszowa.

    Z mapy kusi mnie trasa przez Piaseczno, Grójec, Opoczno, Końskie, Radomsko, ale
    dawno tamtędy nie jechałem, nie wiem czy i tam nie ma jakichś robót czy remontów

    Biggie

  • 3. Data: 2011-06-15 16:17:05
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 15 Jun 2011 15:21:39 +0200, Biggie napisał(a):

    Zobacz wczorajszy temat "Jak tam na gierkówce (Wrocław-Warszawa)" bo padło
    kilka propozycji

    Ja podałem http://tnij.org/wu-ep

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 4. Data: 2011-06-15 21:50:12
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-06-15 16:17, huri_khan pisze:
    > Dnia Wed, 15 Jun 2011 15:21:39 +0200, Biggie napisał(a):
    >
    > Zobacz wczorajszy temat "Jak tam na gierkówce (Wrocław-Warszawa)" bo padło
    > kilka propozycji
    >
    > Ja podałem http://tnij.org/wu-ep

    choliwka,naprawdę jest tak kiepsko na odcinku Piotrków Tryb-Wawa?
    Czy w sobotę rano 7-9 też jest kiepsko?
    Pozdrawiam
    marcin

  • 5. Data: 2011-06-15 21:59:27
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Ja podałem http://tnij.org/wu-ep
    >>

    > choliwka,naprawdę jest tak kiepsko na odcinku Piotrków Tryb-Wawa?
    > Czy w sobotę rano 7-9 też jest kiepsko?
    > Pozdrawiam
    > marcin

    Witam,
    Jest bardzo kiepsko,
    O tej porze nie powinno byc korkow, ale na wiecej niz 60km/h nie licz.
    Pocieszajace jest to, ze czytalem ze koniec remontow juz za 11 miesiecy.
    Pzdr
    Adam

  • 6. Data: 2011-06-15 23:32:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-15 21:50:12 +0200, Marcin Jan <t...@g...pl> said:

    > choliwka,naprawdę jest tak kiepsko na odcinku Piotrków Tryb-Wawa?

    Skoro praktycznie cały to jazda jedną jezdnią, to co cię dziwi?
    Ciężarówki składające się do źle zrobionych przejazdów (bo oczywiście
    skacze się z jednej jezdni na drugą co trochę) zwalniają czasem do zera
    - zwłaszcza gdy się trafi osobówką jakiś z maleńkim penisem i wciśnie
    na styk tuż przed tira.
    To sobie dopisz resztę.

    > Czy w sobotę rano 7-9 też jest kiepsko?

    W niedzielę jest całkiem nieźle do 11...
    A korki zależą od tego, czy w sobotę będą pracowali na tym odcinku.

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2011-06-16 00:32:36
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 15 Jun 2011 21:50:12 +0200, Marcin Jan napisał(a):

    > choliwka,naprawdę jest tak kiepsko na odcinku Piotrków Tryb-Wawa?
    > Czy w sobotę rano 7-9 też jest kiepsko?

    Jak na drogę wyjedzie traktor, który niby myje nawierzchnię to nawet o 2 w
    nocy jest kiepsko :)

    P.S. Robotę zaczynają o 7.

  • 8. Data: 2011-06-16 06:05:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Jun 2011 23:32:31 +0200, Bydlę wrote:

> [...]
    >- zwłaszcza gdy się trafi osobówką jakiś z maleńkim penisem i wciśnie
    >na styk tuż przed tira. To sobie dopisz resztę.

    pamietam podobne remonty sprzed ~2 lat.
    Wystarczy zwykly przejazd na druga jezdnie zeby w piatkowe popoludnie
    wygenerowac korek na pol godziny.

    J.

  • 9. Data: 2011-06-16 10:28:53
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On Jun 15, 4:17 pm, huri_khan <s...@s...pl> wrote:
    > Dnia Wed, 15 Jun 2011 15:21:39 +0200, Biggie napisa (a):

    > Ja poda em  http://tnij.org/wu-ep

    A jaki na tej trasie jest stan nawierzchni? Ferrari przejadę bez
    remontu zawieszenia w Piotrkowie?

  • 10. Data: 2011-06-16 17:04:08
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-06-16 10:28, Przemek V wrote:

    > A jaki na tej trasie jest stan nawierzchni? Ferrari przejadę bez
    > remontu zawieszenia w Piotrkowie?

    Miedzy Piotrkowem a Opocznem jest calkiem przyzwoity asfalt generalnie.
    Tylko remontowane zwezki na tej trasie i wjazd na Gierkowke, ktory
    jest generalnie tymczasowo przerobiony moga byc garbate.

    --

    memento lorem ipsum