  • 1. Data: 2011-06-15 11:02:31
    Temat: Twingo, zaczęło buczeć przy dodawaniu gazu
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    Ostatnio jechałem trasą non stop ok. 90-100 km/h. W pewnym momencie (po
    ok. 40 min. jazdy) zaczęło coś buczeć i jakby trzeć z przodu lub pod
    siedzeniami - trudno było to zlokalizować. Gdy spuściłem nogę z gazu
    przestawało, gdy dodawałem małą ilość gazu problem się nie pojawiał, ale
    gdy chciałem już przyspieszyć np. o 10 km/h znowu buczało.
    Zatrzymałem się na stacji benzynowej i nie mogłem niczego zlokalizować.
    Po 15 min. postoju auto jechało normalnie, po pół godziny znowu to samo.
    Od czasu jak zjechałem z trasy na lokalne drogi problem już nie
    wystąpił. Dopiero za tydzień jestem umówiony u mechanika. Ale co to może
    być???

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2011-06-15 12:53:51
    Temat: Re: Twingo, zaczęło buczeć przy dodawaniu gazu
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Krzysiek

> [...]
    > jak zjechałem z trasy na lokalne drogi problem już nie wystąpił. Dopiero
    > za tydzień jestem umówiony u mechanika. Ale co to może być???

    Pewnie jakaś nieszczelność w wydechu, może w okolicach łącznika
    elastycznego?

  • 3. Data: 2011-06-15 14:38:26
    Od: Olo <a...@d...pl>

    W dniu 2011-06-15 12:53, to pisze:

    > Pewnie jakaś nieszczelność w wydechu, może w okolicach łącznika
    > elastycznego?

    dokładnie, na 99% będzie to coś z wydechem...

  • 4. Data: 2011-06-16 09:26:24
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Olo" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

    > dokładnie, na 99% będzie to coś z wydechem...

    równie dobrze dobrze moze to być nieszczelna obudowa fitra powietrza...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl