  • 11. Data: 2013-01-24 01:23:23
    Temat: Re: Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    On 23/01/2013 22:40, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
    >
    > Proszę Cię...
    > Sam miałem drukarkę HP i sam napełniałem atramentem. Była taka
    > eksploatacja, że kawałek dyszy odpadł z cartridge. Kupiłem puste i znowu
    > sam napełniałem. Pełny cartridge kosztował mnie ok 3 zł...
    > Teraz używam laser kolor z wgranym zmodyfikowanym firmware (wieczny toner).

    Podobnie jak niezbyt drogo na ebayu "resetery" do kartridzy kilku firm.
    Zapewne niezaleznie od batalii sadowych czy ugod rynek cos wymysli bo
    prozni nie znosi. HP na tym nie wygra. Co najwyzej przez jakis czas na
    fali ew. niewiedzy lub niecheci do komnbinowania ludzie zaczna kupowac
    wiecej drukarek innych firm.

  • 12. Data: 2013-01-24 01:26:30
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    On 22/01/2013 14:15, Q wrote:

    > Ludzie ogolnie niezbyt przychylnie wypowiadaja sie o obu tych
    > drukarkach, ale po HP to jezdza jak ze stara szmata :).
    >
    > Czytalem o CISSach - fajne, ale na poczatku
    > obczaje ile w ogole moja kobieta bedzie drukowac
    > i ew. strzykawki czy zewn. pojemniki rozwaze w przyszlosci.
    >
    > Na obecna chwile bardziej liczy sie jakosc wydruku,
    > tanie zamienniki + ew. przyszla dostepnosc CISS.

    >[...]

    Canona to juz dawno temu jakiegs starego sam napelnialem strzykawkami.
    Podobnie zreszta bylo ze starszymi HP.
    Moj CISS do wymienianego Canona w drodze, za 2-3 tyg przetestuje w
    praktyce. Najwiecej zalezy od stanu samej glowicy i jakosci wlewanego
    atramentu bo sam CISS to tylko system podawania.
    Po jakims widocznym zuzyciu przyjdze czas na nowy oryginalny kartridz.

  • 13. Data: 2013-01-24 08:59:56
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Moj CISS do wymienianego Canona w drodze, za 2-3 tyg przetestuje w

    CISS do MP282? A ile dales za tego CISSa?

  • 14. Data: 2013-01-24 09:16:35
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 22 Jan 2013 15:15:48 +0100, Q napisał(a):

> [...]
    >
    > Najtansze Brothery sa po ok. 300zl - to ponad 2x tyle co Canon czy HP, ale:
    > - tusz kolorowy Brother to 3 wklady (a nie 1 jak w Canonie czy HP),
    > czyli jak skonczy mi sie C to nie wyrzucam M+Y
    > - niezwykle tanie zamienniki (10 wkladow za 20zl)
    > - ponoc lepsza jakosc wydruku niz Canon / HP, wiecej DPI
    > - oszczedniejsze (ciekawe o ile?)
    >
    > BROTHER DCP-195C mam za rogiem za 290zl,
    > ale to model z 2009 roku i ma slot na karty SD,
    > ktory w ogole mi sie nie przyda.
    >
    > BROTHER DCP-J140W - nieco ponad 300zl,
    > ale to model z 2012, nie ma slotu na karty, ale ma wifi,

    J315W

  • 15. Data: 2013-01-24 12:34:23
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 23.01.2013 23:40, qwerty wrote:
    > Teraz używam laser kolor z wgranym zmodyfikowanym firmware (wieczny toner).
    model?
    M.

  • 16. Data: 2013-01-24 13:21:58
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Marcin N nabazgrał(a):

    > HP właśnie udał się do sądu, żeby zaskarżyć firmy produkujące zamienniki
    > tuszu. Gdy się z nimi rozprawi - nie będzie żadnego sensu posiadać
    > drukarek tej firmy.

    Z ciekawości umiesz czytać co tam jest napisane ??

  • 17. Data: 2013-01-24 13:54:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dwr d...@g...-u-s-u-n.pl ...

> [...]
    > atramentu bo sam CISS to tylko system podawania.
    > Po jakims widocznym zuzyciu przyjdze czas na nowy oryginalny kartridz.

    Po co się tak bawić, skoro zamienniki do takiego brothera kosztują po 3zł
    za sztukę?
    O innych plusach Brothera nawet nie wspominając...

  • 18. Data: 2013-01-24 14:17:15
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Q nabazgrał(a):

    > Najtansze Brothery sa po ok. 300zl - to ponad 2x tyle co Canon czy HP,
    > ale: - tusz kolorowy Brother to 3 wklady (a nie 1 jak w Canonie czy HP),
    > czyli jak skonczy mi sie C to nie wyrzucam M+Y

    Canon ma tusze x 4 (czarny + CMY) tylko część drukarek ma serię z tuszami
    x2

  • 19. Data: 2013-01-24 14:26:51
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Po co się tak bawić, skoro zamienniki do takiego brothera kosztują po 3zł
    > za sztukę?
    > O innych plusach Brothera nawet nie wspominając...

    Jakich plusach?
    Bo wlasnie czytalem wypowiedzi typa z serwisu
    (tak, wiem - cholera wie kto to byl naprawde)
    i ponoc brother zszedl ostatnio mocno na psy-
    - nie dosc, ze drukarki psuja sie (glownie glowice),
    to jeszcze jakosc wydruku jest jednak srednia.

    Nie chce brac tego Canona za 140zl,
    bo rozochocily mnie Brothery (tanie tusze, wifi)
    i ew. Epsony z wifi, eth, ale sporo ludzi
    chwali Canona za jakosc wydruku...

  • 20. Data: 2013-01-24 14:43:54
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Z ciekawości umiesz czytać co tam jest napisane ??

    Pewnie umie i dobrze napisal.
    Ten model biznesu (doecelowe zarabianie na uzytkowaniu/serwisowniu)
    jest wprowadzany w wielu firmach i funkcjonuje od wielu lat czy dekad.

    Z mojej strony - bojkotuje koncern HP,
    czyli zostal mi Canon, Brother, ew. Epson -
    do 300zl, kolorowa, dobra jakosc wydruku (male fonty, kolory),
    tanie zamienniki, mile widziane wifi i/lub ethernet.

    Co sie nie psuje? (CISSa sobie na razie daruje)

    ------
    Jak wynika z komunikatu prasowego HP, spółka zawarła ugody z dwoma dużymi
    dystrybutorami sprzętu - warszawskim Action SA i wrocławską spółką AB SA.
    Poszło o naruszanie patentów amerykańskiego giganta dotyczących wkładów
    atramentowych do drukarek

    Action i AB zobowiązały się do "zaprzestania sprzedaży wkładów atramentowych
    naruszających prawa własności intelektualnej HP, zarówno na terenie Polski,
    jak i innych krajów, w których spółki te prowadzą swoją działalność".
    Ponadto Action zwrócił amerykańskiemu koncernowi część kosztów związanych z
    procesem, AB ma zaś zniszczyć wszelkie zapasy produktów, które doprowadziły
    do sporu.

    Ugody ze spółkami Action i AB obejmują niżej wymienione wkłady atramentowe:

    HP 21, HP 22, HP 27, HP 28, HP 56, HP 57, HP 300, HP 301, HP 336, HP 337, HP
    338, HP 339, HP 342, HP 343, HP 344, HP 350, HP 351 i HP 901.
    ------
    http://wyborcza.biz/biznes/1,101558,13281842,HP_pozw
    al_polskie_firmy__Za_patent_na_wklady_atramentowe.ht
    ml