  • Date: Thu, 24 Jan 2013 00:26:30 +0000
    From: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?

    On 22/01/2013 14:15, Q wrote:

    > Ludzie ogolnie niezbyt przychylnie wypowiadaja sie o obu tych
    > drukarkach, ale po HP to jezdza jak ze stara szmata :).
    >
    > Czytalem o CISSach - fajne, ale na poczatku
    > obczaje ile w ogole moja kobieta bedzie drukowac
    > i ew. strzykawki czy zewn. pojemniki rozwaze w przyszlosci.
    >
    > Na obecna chwile bardziej liczy sie jakosc wydruku,
    > tanie zamienniki + ew. przyszla dostepnosc CISS.

    >[...]

    Canona to juz dawno temu jakiegs starego sam napelnialem strzykawkami.
    Podobnie zreszta bylo ze starszymi HP.
    Moj CISS do wymienianego Canona w drodze, za 2-3 tyg przetestuje w
    praktyce. Najwiecej zalezy od stanu samej glowicy i jakosci wlewanego
    atramentu bo sam CISS to tylko system podawania.
    Po jakims widocznym zuzyciu przyjdze czas na nowy oryginalny kartridz.