  • 1. Data: 2013-01-19 14:39:57
    Temat: Monitor Samsung SyncMaster. Banalne, z pozoru, pytanie. Jak zdjąć obudowę ?
    Od: Swift <p...@g...com>

    Starawy monitor SyncMaster 957MB, taki jak tu:
    http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleid=141
    8&page=2
    Chcę dziadka odkurzyć wewnątrz i usiłuję zdjąć tylną pokrywę, wykręcam dwa wkręty w
    dolnych narożnikach i standardowo naciskam lub lekko podważam obudowę po obwodzie. W
    przeciwieństwie do wielu innych monitorów, z którymi ten zabieg jest skuteczny, tu
    nic - ani drgnie. Kiedyś czytałem, że jest w Samsungach niezbędny jakiś "trick", przy
    zdejmowaniu pokrywy, ale nie mogę odnaleźć tekstu.

    Bardzo miły pan, na czacie Samsunga, odpowiedział mi "nie udzielamy wsparcia
    dotyczącego demontażu naszych urządzeń":(((

    PP

  • 2. Data: 2013-01-19 15:53:55
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 19 Jan 2013 05:39:57 -0800 (PST), Swift napisał(a):

> [...]
    >
    > Bardzo miły pan, na czacie Samsunga, odpowiedział mi "nie udzielamy wsparcia
    dotyczącego demontażu naszych urządzeń":(((

    Samsung to taki śmieć, jak każdy inny producent:
    http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU
    oprócz producentów pieczywa, mięsa, czy warzyw.

  • 3. Data: 2013-01-19 16:12:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Swift pisze tak:

    > Kiedyś czytałem, że jest w Samsungach niezbędny jakiś "trick",
    > przy zdejmowaniu pokrywy, ale nie mogę odnaleźć tekstu.

    Trzeba wgnieść zatrzaski z tym że nie zawsze jest tak różowo ze
    usłyszymi "głośny klik" i trzeba je połamać lub przetopić lutownicą.

    endżoj :)

    http://josepino.com/?open-samsung-back-cover

    --
    Piter

  • 4. Data: 2013-01-19 17:01:14
    Od: Swift <p...@g...com>

    W dniu sobota, 19 stycznia 2013 16:12:05 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > Trzeba wgnieść zatrzaski z tym że nie zawsze jest tak różowo ze
    >
    > usłyszymi "głośny klik" i trzeba je połamać lub przetopić lutownicą.

> [...]

    Dzięki. Niestety w moim 957 jest inaczej, niż w 753, o którym pisze na swojej stronie
    Josepino.
    PP