  • 1. Data: 2013-01-20 19:31:47
    Temat: Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Jaka niedroga atramentowke (kolor) wybrac?
    Za 140zl w okolicznych sklepach mam
    Canon MP282 (tesco)
    HP 1050A (biedra)

    Drukowane beda min. 2 strony kolorowe srednio 2x w tygodniu.
    Co polecacie?
    Do ktorego modelu beda tansze tusze zamienniki?

  • 2. Data: 2013-01-20 19:50:22
    Temat: Re: Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-01-20 19:31, Q pisze:
    > Jaka niedroga atramentowke (kolor) wybrac?
    > Za 140zl w okolicznych sklepach mam

    Dołóż trochę i kup coś z modeli Brother DCP -
    <http://www.ceneo.pl/Urzadzenia_wielofunkcyjne_atram
    entowe;0112-0;017P0-44317P16-0255571-0172699.htm>
    Będziesz miał tanie zamienniki i dobrą jakość druku. Sam korzystałem z
    Brtoher DCP-J140W, bo kupowałem ją dla krewnych i lepszego modelu nie
    znalazłem, a w komentarzach na Ceneo i Skąpcu wszyscy chwalą tę serię.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2013-01-21 18:53:26
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    On 20/01/2013 18:31, Q wrote:
> [...]
    >
    > Drukowane beda min. 2 strony kolorowe srednio 2x w tygodniu.
    > Co polecacie?
    > Do ktorego modelu beda tansze tusze zamienniki?

    Canon z atramentem w tej cenie bedzie ok.
    W kazdym razie ta seria (MP28X czy MP23X) plus jakis tani system CISS i
    bedzie gralo. Mam uzywam i jest ok.
    HP to juz chyba tylko marka....
    Poczytaj jeszcze ew. o opisywanych wyzej drukarkach Brother.

  • 4. Data: 2013-01-22 15:15:48
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Canon z atramentem w tej cenie bedzie ok.
    > W kazdym razie ta seria (MP28X czy MP23X) plus jakis tani system CISS i
    > bedzie gralo. Mam uzywam i jest ok.
    > HP to juz chyba tylko marka....

    Ludzie ogolnie niezbyt przychylnie wypowiadaja sie o obu tych
    drukarkach, ale po HP to jezdza jak ze stara szmata :).

    Czytalem o CISSach - fajne, ale na poczatku
    obczaje ile w ogole moja kobieta bedzie drukowac
    i ew. strzykawki czy zewn. pojemniki rozwaze w przyszlosci.

    Na obecna chwile bardziej liczy sie jakosc wydruku,
    tanie zamienniki + ew. przyszla dostepnosc CISS.

    > Poczytaj jeszcze ew. o opisywanych wyzej drukarkach Brother.

    Najtansze Brothery sa po ok. 300zl - to ponad 2x tyle co Canon czy HP, ale:
    - tusz kolorowy Brother to 3 wklady (a nie 1 jak w Canonie czy HP),
    czyli jak skonczy mi sie C to nie wyrzucam M+Y
    - niezwykle tanie zamienniki (10 wkladow za 20zl)
    - ponoc lepsza jakosc wydruku niz Canon / HP, wiecej DPI
    - oszczedniejsze (ciekawe o ile?)

    BROTHER DCP-195C mam za rogiem za 290zl,
    ale to model z 2009 roku i ma slot na karty SD,
    ktory w ogole mi sie nie przyda.

    BROTHER DCP-J140W - nieco ponad 300zl,
    ale to model z 2012, nie ma slotu na karty, ale ma wifi,
    co z pewnoscia sie przyda.

    Moze jakies inne modele polecacie?

  • 5. Data: 2013-01-22 19:10:33
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Dobry wieczór

    Użytkownik "Q" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    [...]
    > Moze jakies inne modele polecacie?
    [...]

    Coś z rodziny HP DJ 710C/720C/722C/840C/1120C itp. :-) Serio.

    Ten ostani model zanabyłem za oszałamiającą kwotę 10,50 zł. Plus 20,00
    zł porto.
    Do tego komplet atramentów (kolor + czarny) za 30,00 (+10,00) zł.
    Taniej nie będzie

    Serwis tych modeli jest banalnie łatwy. Do nabycia bez problemów
    separatory papieru. Cała obsługa to zadbać o czystość taśmy
    tachometrycznej i jazda. Kałamarze na atrament bez żadnych "udziwnień"
    w postaci "chipów" i takich tam.

    DJ710C używam (jako jedną z wielu drukarek) od 10-11 lat. Zero
    problemów.
    DJ840C poleciłem kilku osobom. Do tej pory jesteśmy przyjaciółmi ;-)
    DJ1120C kupiłem jedynie dla taniego druku A-3.

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 6. Data: 2013-01-22 23:26:14
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "dwr" napisał:

    > HP to juz chyba tylko marka....

    Jakieś konkrety?

    Pzdr

  • 7. Data: 2013-01-23 11:38:41
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Coś z rodziny HP DJ 710C/720C/722C/840C/1120C itp. :-) Serio.

    Boje sie uzywanej, no i nie bede mial czasu / nie chce sie pierdzielic
    z wymiana gumek, czyszczeniem, ze nie wspomne o gwarancji :).

    A co sadzicie o Epsonach?
    Jak wygladaja ceny zamiennikow tuszow oryg.? (ciss na razie sobie daruje)
    Jak wyglada jakosc wydruku?

    Pytam, bo beda drukowane strony gdzie beda
    male fonty i sporo kolorow -
    - fajnie jakby te fonty byly wyrazne a kolory rozroznialne :).

    Widze, ze do 300zl Epsony maja wiecej bajerow niz Brother,
    tzn. np. oba maja wifi, ale ethernet ma juz tylko epson.

  • 8. Data: 2013-01-23 17:09:33
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-20 19:31, Q pisze:
    > Jaka niedroga atramentowke (kolor) wybrac?
    > Za 140zl w okolicznych sklepach mam
    > Canon MP282 (tesco)
    > HP 1050A (biedra)

    HP właśnie udał się do sądu, żeby zaskarżyć firmy produkujące zamienniki
    tuszu. Gdy się z nimi rozprawi - nie będzie żadnego sensu posiadać
    drukarek tej firmy.

    --
    MN

  • 9. Data: 2013-01-23 23:40:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > HP właśnie udał się do sądu, żeby zaskarżyć firmy produkujące zamienniki
    > tuszu. Gdy się z nimi rozprawi - nie będzie żadnego sensu posiadać drukarek
    > tej firmy.

    Proszę Cię...
    Sam miałem drukarkę HP i sam napełniałem atramentem. Była taka eksploatacja, że
    kawałek dyszy odpadł z cartridge. Kupiłem puste i znowu sam napełniałem. Pełny
    cartridge kosztował mnie ok 3 zł...
    Teraz używam laser kolor z wgranym zmodyfikowanym firmware (wieczny toner).

  • 10. Data: 2013-01-24 01:21:25
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    On 22/01/2013 22:26, Kamil wrote:

    > Jakieś konkrety?
    >
    > Pzdr

    Male niedopowiedzenie sie wdalo w kontekscie ich walki z zamiennikami.
    Zabraklo slow "dla wielbcieli oryginalnych tuszy". Czas pokaze.
    Gdzies mi jakis artykul nawet dzisiaj mignal na ten temat, o
    ograniczeniu sprzedazy zamiennikow w Polsce.