  • 21. Data: 2013-01-24 14:44:23
    Temat: Re: Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-24 14:26, Q pisze:

    > Nie chce brac tego Canona za 140zl,
    > bo rozochocily mnie Brothery (tanie tusze, wifi)
    > i ew. Epsony z wifi, eth, ale sporo ludzi
    > chwali Canona za jakosc wydruku...

    A Ty potrzebujesz topowej jakości wydruku?
    Drukujesz coś specjalistycznego?
    Typowy użytkownik nie zauważy różnicy w jakości więc po co przepłacać?

    Mam Brothera DCP135 (jeden z najtańszych modeli) od ok 5 lat.
    Działa idealnie, za 20 zł mam komplet 4 tuszy (w tym 8 zł kosztów
    przesyłki). W dodatku ma ZAMKNIĘTY podajnik na 50 kartek. Pokażcie mi
    atramentówki, które też mają takie coś.

    --
    MN

  • 22. Data: 2013-01-24 14:45:40
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-24 13:21, Chris pisze:
    > Marcin N nabazgrał(a):

    > Z ciekawości umiesz czytać co tam jest napisane ??

    Nie umiem, ale szybko się uczę.

    --
    MN

  • 23. Data: 2013-01-24 15:11:20
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > A Ty potrzebujesz topowej jakości wydruku?
    > Drukujesz coś specjalistycznego?

    Ja nie, ale moja kobieta niestety tak
    i w sumie dla niej szukam drukarki.
    Fonty na tych wydrukach sa bardzo male (opisy na krawedziach)
    i jest duzo roznokolorowych, malych kwadracikow,
    ktore to kolory czasami sa ciezko rozroznialne.

    HP 1050A odpadl od razu, bo nie ma mozliwosci druku bez marginesow
    (a myslalem, ze kazda drukarka ma taka opcje :).

    Drukowanie byc moze zamknie sie w 2-4 stronach na tydzien,
    tak wiec tez nie chce przeplacac na sprzecie.

    > Typowy użytkownik nie zauważy różnicy w jakości więc po co przepłacać?

    Jakby moje wymagania konczyly sie na drukowaniu
    czarnego ariala 12, to bym dupy nie zawracal tylko kupil laser :).

    > Mam Brothera DCP135 (jeden z najtańszych modeli) od ok 5 lat.
    > Działa idealnie, za 20 zł mam komplet 4 tuszy (w tym 8 zł kosztów
    > przesyłki).

    Ile stron drukujesz srednio na jednym zestawie tuszy?

    > W dodatku ma ZAMKNIĘTY podajnik na 50 kartek. Pokażcie mi atramentówki,
    > które też mają takie coś.

    Wlasnie przestaly mi przeszkadzac duze gabaryty Brotherow :)

  • 24. Data: 2013-01-24 15:19:05
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Marcin N nabazgrał(a):

    > Nie umiem, ale szybko się uczę.

    To wyjaśnij dla czego nie ma sensu posiadać drukarki HP ??

  • 25. Data: 2013-01-24 15:21:22
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > To wyjaśnij dla czego nie ma sensu posiadać drukarki HP ??

    Wyjasni po tem.
    :P

    PS
    To tak a propos "dla czego" ;)

  • 26. Data: 2013-01-24 15:37:31
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-24 15:11, Q pisze:

    > Ile stron drukujesz srednio na jednym zestawie tuszy?

    Czarnym ze 300-400 stron całkowicie zadrukowanych tekstem.

    W sumie to dziwnie mało, bo ten pojemnik ma rzekomo ponad 25 ml więc i
    1000 stron powinien wydrukować. Moja drukarka ma jednak tę cechę - że
    sama co dwa-trzy dni się czyści i oczywiście zużywa przy tym tusz więc
    nawet, gdy jej nie używasz - to tuszu systematycznie ubywa. W nagrodę -
    nie zapychają się dysze, a że tusz kosztuje 3 zł - niech jej będzie.

    --
    MN

  • 27. Data: 2013-01-24 15:39:43
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-24 15:19, Chris pisze:

    > To wyjaśnij dla czego nie ma sensu posiadać drukarki HP ??

    Nie potrafię przecież. Wierzę jednak, że Ty potrafisz uzasadnić,
    dlaczego warto posiadać drukarkę HP. Powiesz?

    --
    MN

  • 28. Data: 2013-01-24 15:45:38
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Marcin N nabazgrał(a):

    > Nie potrafię przecież. Wierzę jednak, że Ty potrafisz uzasadnić, dlaczego
    > warto posiadać drukarkę HP. Powiesz?

    A czy ja gdzieś pisałem że warto :) czekam tylko na odpowiedz dla czego
    nagle "nie warto" ?

  • 29. Data: 2013-01-24 16:00:56
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 24.01.2013 14:44, Marcin N wrote:

> [...]
    > Działa idealnie, za 20 zł mam komplet 4 tuszy (w tym 8 zł kosztów
    > przesyłki). W dodatku ma ZAMKNIĘTY podajnik na 50 kartek. Pokażcie mi

    podajnik maja tez canony, dodatkowo drukuja na plytach, i maja
    fotograficzna jakosc druku, ktorej brother niestety nie posiada
    Marx

  • 30. Data: 2013-01-24 17:18:13
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Marx" napisał w wiadomości grup
    l...
    > model?

    Samsung CLP-320.