  • 1. Data: 2013-01-20 19:56:07
    Temat: Re: Jak zainstalować myszkę bezprzewodową?
    Od: a...@g...com

    W dniu czwartek, 7 sierpnia 2008 21:22:53 UTC+2 użytkownik Animka napisał:
    > Witam,
    > Dzisiaj dostałam przesyłkę w postaci tej myszki bezprzewodowej
    > http://www.2shared.com/file/3722791/744613b3/2_onlin
    e.html?

  • 2. Data: 2021-03-23 09:10:28
    Od: Bozena Chmielewska <c...@g...com>

  • 3. Data: 2021-03-23 11:54:22
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-03-23 o 09:10, Bozena Chmielewska pisze:
> [...]

    Czego chcesz ode mnie? To nie ja pisałam!

    --
    animka

  • 4. Data: 2021-03-23 17:49:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-23-marca-2021 o 11:54, Animka pisze:
    > Czego chcesz ode mnie? To nie ja pisałam!

    A możesz to udowodnić? ;-)

  • 5. Data: 2021-04-03 00:37:15
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 23.03.2021 o 17:49, _Master_ pisze:

    > A możesz to udowodnić? ;-)

    Nie wymagaj (tym bardziej od niej) rzeczy niemożliwych.

    --
    Czarek

  • 6. Data: 2021-04-03 00:50:10
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-04-03 o 00:37, Czarek pisze:

> [...]

    Nudzi ci się trollu i podmieniasz na to co ci pasuje. Od pojebanych
    trzymam się z daleka. WON!

    > Nie wymagaj (tym bardziej od niej) rzeczy niemożliwych.

    Wymagać to on razem z tobą może sobie wzajemnie.

    --
    animka

  • 7. Data: 2021-04-03 06:25:53
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 03.04.2021 o 00:50, Animka pisze:
    > Od pojebanych trzymam się z daleka. WON!

    To jak dajesz sobie radę sama z sobą?

    --
    Czarek