  • 11. Data: 2011-05-08 13:20:07
    Temat: Re: Tani telefon z 3G i wifi
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    news:iq5hnr$ei5$1@inews.gazeta.pl...

    > skąd pewność ze telefon ma taką możliwość? ze Skype będzie działał?
    > Mogę sie mylić, ale "z pudełka" i600 nie ma mozliwości "przerobienia"
    > internetu G3 na wifi.

    Jest do tego software aby wyrzeźbić istniejący hardware wifi
    do pracy jako hotspot. Na Symbiana grupowicze podpowiedzieli
    program JoikuSpot.
    http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php%3Ft%3D3210
    8
    http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php%3Ff%3D68%26t
    %3D18991%26p%3D175803%26hilit%3DJOIKUSPOT%23p175803
    Te linki podał mi Piotr M, dzięki Piotrze i innym co Symbiana i JoikuSpot
    polecali :-) Wygląda to na najrozsądniejszą opcję, jak na razie...
    Ta Nokia 5630 mi się nawet podoba :-) Mam nadzieję że działałaby OK...

    Na telefon z WindowsMobile też mi podpowiedzieli program
    "wifirouter" (dzięki ToMasz) ale tego jeszcze nie rozczaiłem...
    Nie wiem czy to nazwa konkretnego programu czy rodzaj programu.

    > NAtomiast skype działa... ale chyba jedynie w
    > trybie głośnomówiącym

    Jednym z programów jakie chcę aby działał na moim iPhone
    przez wifi jest właśnie Skype - więc zamiast go puszczać na iPhone
    mógłbym go bezpośrednio odpalić na polskim telefonie...
    Ale jeśli ten plan nie wypali to zawsze mogę się ograniczyć do
    używania polskiego telefonu tylko do dzielenia się internetem,
    a wszystko poza tym używać na iPhone. Dlatego piszę, że Skype
    byłby plusem, ale nie jest żadnym wymaganym feature...

  • 12. Data: 2011-05-08 13:21:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Przeciez to drobne 99$, kto by nie chcial wydac drobnej stowki, zeby
    > sie cieszyc ukochanym ajfonem na wycieczce :-)

    Panie Fox, pan nie jest w stanie zrozumieć Krakusa...
    Część radości polega właśnie na znalezieniu takiego telefonu
    gdzieś zagubionego na eBay, bez chętnych do kupna za 1euro :-)

  • 13. Data: 2011-05-08 13:28:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:iq5ngu$39u$1@inews.gazeta.pl...

    > Może na (za przeproszeniem) Allegro, tam jest tylko drogi szrot,
    > no ale chyba nikt rozsądny nie szuka tam telefonu.

    Nie? :-) A czemu nie?

    > W normalnym obrocie w podanej cenie oferowane są Omnie jak najbardziej z
    > 3G i Wi-Fi oraz WM 6.x.

    Jakoś nie widzę takich ofert... zwykle takie telefony to 400-500zł.

    > A przy odrobinie refleksu można trafić np. na takie coś:
    > http://warszawa.gumtree.pl/c-Sprzedam-telefony-akces
    oria-Samsung-Wave-723-STAN-IDEALNY-dwa-lata-gw-uz-2-
    misesiace-W0QQAdIdZ275710006
    > mający żądane funkcje (3G, Wi-Fi, router) OOTB, bez żadnego dodatkowego
    > oprogramowania?

    No fajna "okazja", ale co to ten gumtree? Nie znam tego serwisu...
    Widzę, że to nie jest serwis aukcyjny, więc oferta z W-wy mnie raczej
    nie rajcuje bo wydam kasę a telefonu nigdy w Krakowie nie zobaczę...

    > Ale rozumiem, że z troski o żywotność grupy trzeba ten temat ciągnąć
    > miesiącami, za każdym razem dopytując się w kółko o to samo, pomimo że
    > wątkotwórca zakłada już fafnasty wątek o tym samym, z czego jeden z nich
    > pobił chyba tutejszy rekord długości i tylko ślepy przegapiłby takiego
    > flejma.

    JoteR, właśnie dlatego że tamten wątek szybko zszedł z tematu
    i rozrósł się do flejma na kilometr chcę wrócić do tematu tu.
    Jak Ci może przeszkadzać nowy wątek na grupie? Odciągam
    Cię może od tworzenia nowych interesujących wątków? Pisz!

  • 14. Data: 2011-05-08 13:30:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@s...pl> wrote in message news:iq63n6$kto$1@news.onet.pl...

    > No jak kiedy? Był w okresie świątecznym, w tych dniach, w których niestety
    > na grupie się nie udzielał, bo szkoda było kupić tanią komórkę z pakietem
    > internetowym, o którą się wypytywał już miesiąc przed przyjazdem. No ale
    > tak mają zarobieni krzykacze z azbestowym mózgiem. Szkoda dolarów, szkoda.

    Tomuś, oferowałem Ci spotkanie w cztery oczy i wyjaśnienie sobie
    tych dziwnych dla mnie osobistych animozji... Czemu oferty nie przyjąłeś
    tylko dalej tu swoją żółcią grupę zalewasz? Jak masz coś do mnie to dawaj
    śmiało - pisz co Ci na sercu zranionym leży... :-)))

  • 15. Data: 2011-05-08 13:51:51
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał :

    > Czemu oferty nie przyjąłeś
    > tylko dalej tu swoją żółcią grupę zalewasz?

    Mam lepsze oferty, poza tym przedstawiam fakty świadczące o Twojej
    trollowatej naturze. Piszesz i pytasz o co się da, ale efektu żadnego nie
    ma, chyba tylko prócz coraz to nowych wątków. Pytałeś przez miesiąc o tanią
    komórkę do netu podczas pobytu w Polsce. Kupiłeś? Działałeś? Klikałeś dzięki
    niej? Czy tylko chciałeś sobie na grupie potrollować? Teraz sobie kolejny
    temat znalazłeś? No brawo, panie, brawo. Umów się z jakimś Murzynem z
    azbestowni. Pasujecie do siebie bardziej.

  • 16. Data: 2011-05-08 14:13:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@s...pl> wrote in message news:iq675m$1p8$1@news.onet.pl...

    > Mam lepsze oferty, poza tym przedstawiam fakty świadczące
    > o Twojej trollowatej naturze.

    To nie są żadne fakty tylko Twoje BŁĘDNE interpretacje faktów.

    > Piszesz i pytasz o co się da, ale efektu żadnego nie ma, chyba tylko prócz
    > coraz to nowych wątków.

    Tomuś, pytam ale przecież nie musisz brać udziału w dyskusji, nie?
    Co Ci tak szkoda tej grupy? Boli Cię że jakiś nowy wątek założyłem?
    Czemu nie założysz swojego? Nie umiesz?

    > Pytałeś przez miesiąc o tanią komórkę do netu podczas pobytu
    > w Polsce. Kupiłeś? Działałeś? Klikałeś dzięki niej?
    > Czy tylko chciałeś sobie na grupie potrollować?

    Pytałem - nie podczas pobytu ale przed pobytem - wątek zszedł
    na flejma, nie moja to wina - sam zresztą brałeś udział i dolewałeś
    oliwy do ognia. Miej pretensje również do siebie.
    Nie udało mi się kupić przed pobytem kwietniowym w Polsce.
    Chcę kupić przed następnym wyjazdem w czerwcu/lipcu.
    Wyciągasz błędne wnioski że chciałem tylko sobie potrollować...
    Może innych oceniasz według tego co sam robisz?
    Nie wiem po co ja Ci to w ogóle wszystko piszę...

    > Teraz sobie kolejny temat znalazłeś?
    > No brawo, panie, brawo. Umów się z jakimś Murzynem z azbestowni. Pasujecie
    > do siebie bardziej.

    Teraz chcę tylko o meritum pisać. A Ty przyszedłeś znów trollować.???
    Jak nie masz nic do powiedzenia w temacie to siedź cicho.

  • 17. Data: 2011-05-08 14:25:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Sorki, google groups spitoliło linki w poprzednim poscie, poprawiam:
    http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php?f=68&t=18991
    &p=175803&hilit=JOIKUSPOT#p175803
    http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php?t=32108
    Tu widzę że link do skrakowanej wersji, niestety nie zajrzałem wcześniej...
    Oryginał jest niedrogi za 9 euro, bezpośredni link do producenta:
    http://www.joiku.com/products

  • 18. Data: 2011-05-08 14:54:45
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2011-05-08 13:28, Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > No fajna "okazja", ale co to ten gumtree? Nie znam tego serwisu...

    Jakoś tak drugi największy na świecie serwis z ogłoszeniami ;-).
    Wikipedia trochę podpowie.

  • 19. Data: 2011-05-08 15:07:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przyjazny" <p...@n...tld.invalid> wrote in message

    > Jakoś tak drugi największy na świecie serwis z ogłoszeniami ;-).

    Widzę, że to taki europejski Craigslist...

  • 20. Data: 2011-05-08 15:28:29
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Nie? :-) A czemu nie?

    Jeśli ktoś lubi grzebać w śmietniku w towarzystwie meneli...
    I w dodatku wierzy, że za 30 zł wygrzebie tam pendrive o pojemności 32GB.

    > Jakoś nie widzę takich ofert... zwykle takie telefony to 400-500zł.

    http://warszawa.gumtree.pl/c-Sprzedam-telefony-akces
    oria-Samsun-Omnia-8Gb-2Gb-AutoMapa-Full-Zestaw-W0QQA
    dIdZ278142167
    Na krakowskim Gumtree, mówisz, są dużo droższe? Ech, te centusie...

    > No fajna "okazja", ale co to ten gumtree? Nie znam tego serwisu...
    > Widzę, że to nie jest serwis aukcyjny, więc oferta z W-wy mnie raczej
    > nie rajcuje

    To wejdź na swój krakowski Gumtree, masz z tym jakiś problem?

    > bo wydam kasę a telefonu nigdy w Krakowie nie zobaczę...

    Zupełnie jak przy zakupie na (za przeproszeniem) Allegro. Na Gumtree kupuje
    się "face to face", zresztą jakiekolwiek wysyłki lub co gorsza - przedpłaty,
    nie są tam dobrze widziane:
    "Uchroń się przed oszustwem poprzez bezpośrednie spotkanie ze sprzedającym w
    celu zapłaty za przedmiot."
    A jak ktoś lubi wysyłać swoje pieniądze w ciemno obcym dresom, to zawsze
    może spróbować ruletki na (za przeproszeniem) Allegro.

    > Jak Ci może przeszkadzać nowy wątek na grupie? Odciągam
    > Cię może od tworzenia nowych interesujących wątków? Pisz!

    Może nauczysz się w końcu podstaw kultury konwersacji i zaczniesz wtrącać
    się tam, gdzie jest to uzasadnione? Moja uwaga o dopytywaniu w kółko o to
    samo skierowana była do kogoś innego, kto po raz n-ty dopytuje się, do czego
    chcesz to ustrojstwo wykorzystać. pomimo iż 20 marca otrzymał ponownie
    wyczerpujące wyjaśnienia, a miesiąc wcześniej nawet sam udzielił porady.
    Gdybym miał coś do zakomunikowania bezpośrednio tobie, to na pewno
    dowiedziałbyś się o tym z pierwszej ręki, a nie z posta będącego odpowiedzią
    komuś innemu. Jeśli zaś masz problem z wątkowaniem, to poszukaj pomocy na
    grupie poświęconej czytnikom news.

    JoteR