  • 1. Data: 2011-05-07 10:49:15
    Temat: Jaki program "atlas drogowy" dla Symbiana?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Szukam jakiegoś programu, który zastąpiłby atlas drogowy Polski i Europy i
    działałby pod Symbianem.
    Chodzi o program, który nie będzie potrzebował Internetu do prawidłowego
    działania.

  • 2. Data: 2011-05-07 11:26:00
    Temat: Re: Jaki program "atlas drogowy" dla Symbiana?
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał:

> [...]
    > działałby pod Symbianem.
    > Chodzi o program, który nie będzie potrzebował Internetu do prawidłowego

    Nokia Maps tak też umie działać, jeśli wcześniej ściągniesz odpowiednie mapy na
    kartę pamięci. To się nazywa przeglądanie map metodą offline.

  • 3. Data: 2011-05-07 13:14:32
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-05-07 12:49, Marcin N pisze:
> [...]
    > i działałby pod Symbianem.
    > Chodzi o program, który nie będzie potrzebował Internetu do prawidłowego

    procz NokiaMaps jest jeszcze Sygic, Garmin XT
    + odpowiednio pojemna karta by pomiescic wszystkie mapy

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2011-05-07 17:50:13
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > działania.

    procz NokiaMaps jest jeszcze Sygic, Garmin XT
    + odpowiednio pojemna karta by pomiescic wszystkie mapy
    ===========

    A coś darmowego?

  • 5. Data: 2011-05-07 18:12:55
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2011-05-07 19:50, Marcin N wrote:
    > Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

    > A coś darmowego?

    nokia maps (ovi maps) jest darmowe, jesli nie bedziesz korzystal z
    funkcji nawigacyjnych (one wymagaja platnych licencji w starszych
    telefonach, w nowszych i nawigacja jest darmowa)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2011-05-07 19:17:57
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Marcin N pisze:
> [...]
    > i działałby pod Symbianem.
    > Chodzi o program, który nie będzie potrzebował Internetu do prawidłowego
    chybaCie koledzy nie lubią. :)
    masz co nieco za darmochę:

    http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Symbian

    Jak już protestujesz to bądź tak miły i dla potomnych napisz co wybrałeś
    i dla czego.

    ToMasz

  • 7. Data: 2011-05-08 06:14:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 07 May 2011 21:17:57 +0200, ToMasz wrote:
> [...]
    >
    >http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Symbian
    >
    >Jak już protestujesz to bądź tak miły i dla potomnych napisz co wybrałeś

    Odnosnie powyzszego - projekt OSM jest amatorski. Jezdza sobie
    pasjonaci z gps'ami, rysuja potem mapy na podstawie logow, i wrzucaja
    we wspolna baze. W rezultacie pokrycie ma w kratke - sa miejsca az za
    dobrze rozrysowane, sa miejsca gdzie jest biala plama. Bywaja
    niespodzianki ze np droga ma przerwe .. i juz routing ja ominie.

    W Polsce jest silna grupa garminowcow i robi projekt UMP - czasem
    transferuja mapy do OSM.

    J.

  • 8. Data: 2011-05-08 07:47:35
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    J.F. pisze:

> [...]
    > niespodzianki ze np droga ma przerwe .. i juz routing ja ominie.
    >
    > W Polsce jest silna grupa garminowcow i robi projekt UMP - czasem

    znasz inne darmowe mapy na telefon?

    ToMasz

  • 9. Data: 2011-05-08 12:56:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 08 May 2011 09:47:35 +0200, ToMasz wrote:

    >znasz inne darmowe mapy na telefon?

    Przestrzegam tylko ze niekoniecznie musi byc z powyzszego zadowolony.
    Program darmowy .. a jak nawigacja zle poprowadzi to wiecej na paliwo
    i mapy wyda.

    a darmowo - Nokia na niektore nokie.

    J.