    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tani telefon z 3G i wifi
    Date: Sun, 8 May 2011 08:20:07 -0500

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    news:iq5hnr$ei5$1@inews.gazeta.pl...

    > skąd pewność ze telefon ma taką możliwość? ze Skype będzie działał?
    > Mogę sie mylić, ale "z pudełka" i600 nie ma mozliwości "przerobienia"
    > internetu G3 na wifi.

    Jest do tego software aby wyrzeźbić istniejący hardware wifi
    do pracy jako hotspot. Na Symbiana grupowicze podpowiedzieli
    program JoikuSpot.
    http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php%3Ft%3D3210
    8
    http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php%3Ff%3D68%26t
    %3D18991%26p%3D175803%26hilit%3DJOIKUSPOT%23p175803
    Te linki podał mi Piotr M, dzięki Piotrze i innym co Symbiana i JoikuSpot
    polecali :-) Wygląda to na najrozsądniejszą opcję, jak na razie...
    Ta Nokia 5630 mi się nawet podoba :-) Mam nadzieję że działałaby OK...

    Na telefon z WindowsMobile też mi podpowiedzieli program
    "wifirouter" (dzięki ToMasz) ale tego jeszcze nie rozczaiłem...
    Nie wiem czy to nazwa konkretnego programu czy rodzaj programu.

    > NAtomiast skype działa... ale chyba jedynie w
    > trybie głośnomówiącym

    Jednym z programów jakie chcę aby działał na moim iPhone
    przez wifi jest właśnie Skype - więc zamiast go puszczać na iPhone
    mógłbym go bezpośrednio odpalić na polskim telefonie...
    Ale jeśli ten plan nie wypali to zawsze mogę się ograniczyć do
    używania polskiego telefonu tylko do dzielenia się internetem,
    a wszystko poza tym używać na iPhone. Dlatego piszę, że Skype
    byłby plusem, ale nie jest żadnym wymaganym feature...