-
1. Data: 2011-05-08 15:32:14
Temat: Era Blueconnect - czas ważności startera za 50zł
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
Gdy kupowałem kartę Ery z modemem E173 "Blueconnect" sprawdziłem
http://www.era.pl/r/era_pl_repo1/documents/ind/bluec
onnect/oferta_standardowa_bc_starter_zestaw.pdf
Piszą tam że ważność konta na połączenia wychodzące to 1 miesiąc.
Kartę zaktywowałem 10 kwietnia, więc powinna się przeterminować
10 maja. Jednak gdy włożę kartę do telefonu i sprawdzę stan konta
wysyłając krótki kod *101# to dostaję datę ważności konta na
połączenia wychodzące do 10 czerwca i dużo dłuższy na przychodzące
(nie pamiętam już teraz konkretnej daty).
Jak rozstrzygnąć tą sprzeczność? Jak Was uczy Wasze doświadczenie?
-
2. Data: 2011-05-08 19:59:03
Temat: Re: Era Blueconnect - czas ważności startera za 50zł
Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
W dniu 2011-05-08 17:32, Pszemol pisze:
> Gdy kupowałem kartę Ery z modemem E173 "Blueconnect" sprawdziłem
> http://www.era.pl/r/era_pl_repo1/documents/ind/bluec
onnect/oferta_standardowa_bc_starter_zestaw.pdf
>
> Piszą tam że ważność konta na połączenia wychodzące to 1 miesiąc.
> Kartę zaktywowałem 10 kwietnia, więc powinna się przeterminować
> 10 maja. Jednak gdy włożę kartę do telefonu i sprawdzę stan konta
> wysyłając krótki kod *101# to dostaję datę ważności konta na
> połączenia wychodzące do 10 czerwca i dużo dłuższy na przychodzące
> (nie pamiętam już teraz konkretnej daty).
>
> Jak rozstrzygnąć tą sprzeczność? Jak Was uczy Wasze doświadczenie?
Raczej trzymaj się tego, co podaje telefon. Regulaminy sobie, a życie
sobie :-) A okres ważności na połączenia przychodzące powinien być
wychodzące +30 dni.