    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tani telefon z 3G i wifi
    Date: Sun, 8 May 2011 17:28:29 +0200

    "Pszemol" napisał:

    > Nie? :-) A czemu nie?

    Jeśli ktoś lubi grzebać w śmietniku w towarzystwie meneli...
    I w dodatku wierzy, że za 30 zł wygrzebie tam pendrive o pojemności 32GB.

    > Jakoś nie widzę takich ofert... zwykle takie telefony to 400-500zł.

    http://warszawa.gumtree.pl/c-Sprzedam-telefony-akces
    oria-Samsun-Omnia-8Gb-2Gb-AutoMapa-Full-Zestaw-W0QQA
    dIdZ278142167
    Na krakowskim Gumtree, mówisz, są dużo droższe? Ech, te centusie...

    > No fajna "okazja", ale co to ten gumtree? Nie znam tego serwisu...
    > Widzę, że to nie jest serwis aukcyjny, więc oferta z W-wy mnie raczej
    > nie rajcuje

    To wejdź na swój krakowski Gumtree, masz z tym jakiś problem?

    > bo wydam kasę a telefonu nigdy w Krakowie nie zobaczę...

    Zupełnie jak przy zakupie na (za przeproszeniem) Allegro. Na Gumtree kupuje
    się "face to face", zresztą jakiekolwiek wysyłki lub co gorsza - przedpłaty,
    nie są tam dobrze widziane:
    "Uchroń się przed oszustwem poprzez bezpośrednie spotkanie ze sprzedającym w
    celu zapłaty za przedmiot."
    A jak ktoś lubi wysyłać swoje pieniądze w ciemno obcym dresom, to zawsze
    może spróbować ruletki na (za przeproszeniem) Allegro.

    > Jak Ci może przeszkadzać nowy wątek na grupie? Odciągam
    > Cię może od tworzenia nowych interesujących wątków? Pisz!

    Może nauczysz się w końcu podstaw kultury konwersacji i zaczniesz wtrącać
    się tam, gdzie jest to uzasadnione? Moja uwaga o dopytywaniu w kółko o to
    samo skierowana była do kogoś innego, kto po raz n-ty dopytuje się, do czego
    chcesz to ustrojstwo wykorzystać. pomimo iż 20 marca otrzymał ponownie
    wyczerpujące wyjaśnienia, a miesiąc wcześniej nawet sam udzielił porady.
    Gdybym miał coś do zakomunikowania bezpośrednio tobie, to na pewno
    dowiedziałbyś się o tym z pierwszej ręki, a nie z posta będącego odpowiedzią
    komuś innemu. Jeśli zaś masz problem z wątkowaniem, to poszukaj pomocy na
    grupie poświęconej czytnikom news.

    JoteR