  • 1. Data: 2011-05-06 07:12:38
    Temat: Czułość mikrofonu w Samsung Galaxy S - zmniejszenie?
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    Witam Was

    Czy ktoś wie może, co można wykombinować w Samsungu Galaxy S, żeby
    mikrofon nie łapał dźwięków z otoczenia, a tylko mój głos? Przykładowo
    nie chcę, żeby rozmówca słyszał, że jestem w centrum handlowym czy na
    ulicy. Może w jakiś sposób reguluje się czułość mikrofonu (takiej opcji
    nie znalazłem w ustawieniach, może gdzieś są zaszyte jakieś
    zaawansowane?), a może jest jakiś darmowy soft, który w czymś takim pomaga?

    Dzięki za wszelkie podpowiedzi!

  • 2. Data: 2011-05-06 11:10:44
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 06.05.2011 Kenjiro <k...@s...pl> napisał/a:
> [...]
    > nie znalazłem w ustawieniach, może gdzieś są zaszyte jakieś
    > zaawansowane?), a może jest jakiś darmowy soft, który w czymś takim pomaga?

    Do tego są potrzebne co najmniej 2 mikrofony, tylko wtedy to jakoś działa.
    Jeśli SGS ma 1 to nie spodziewał bym się dobrych wyników. Zmniejszając
    czułość mikrofonu będziesz wycinał część dźwięków które sam wydajesz.
    Bawiłem się kiedyś tak z zestawem głośnomówiącym, efekty były marne.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 3. Data: 2011-05-08 09:36:45
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Kenjiro nadaje:
    > nie chcę, żeby rozmówca słyszał, że jestem w centrum handlowym czy na
    > ulicy.

    Stary zabytkowy Siemens me45 miał możliwość dodawania własnego tła
    dźwiękowego do rozmowy. Wycinanie odgłosów otoczenia to nie jest ale za
    to odgłosy pracującego tartaku maskują wszystkie inne ;-)