  • 21. Data: 2017-04-06 22:14:54
    Temat: Re: Taka rada Pana krakowiaka
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w
    <news:58e5fedd$0$654$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Nie wiesz? To moze sie doucz ?

    LOL

    Dwa pytajniki, każdy inaczej postawiony...

    Ale chętnie sie douczę, tylko problemem jest brak przepisu, o czym dobrze
    wiesz.

    > Jako posiadacz PJ masz obowiazek wiedziec.

    Nie, nie mam takiego obowiązku znać przepisu którego nie ma

    > Ba, zaryzykuje twierdzenie, ze jako obywatel w wieku ponad 18/16/13/10
    > lat masz obowiazek wiedziec.

    Jak wyżej.

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2017-04-07 08:14:50
    Od: s...@g...com

    ups.com>:

    > Stojącym samochodem...

    Jadącym powoli i ostrożnie. Potrącasz bo pieszy wbiegł. Na zakreskowanym obszarze
    ulicy...

  • 23. Data: 2017-04-07 10:22:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-04-05 o 22:43, 007 pisze:
    > Ty pewnie masz, ale robiłes je razem z J.F, i się umówiliście na spacje
    > przed znakiem zapytania

    To francuski zwyczaj. A że ani J.F., ani 007 francuskiego nie znają, to
    należy ich podejrzewać raczej o inne wspólne francuskie zamiłowania.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2017-04-07 18:32:28
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    s...@g...com w

    ups.com>:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Czego nie rozumiesz w podkreślonym ^?
    Zatrzymać to zatrzymać!

    --
    'Tom N'

  • 25. Data: 2017-04-07 18:48:56
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-04-07 o 18:32, 007 pisze:

    > Czego nie rozumiesz w podkreślonym ^?
    > Zatrzymać to zatrzymać!

    Sam cytowałeś przepis:
    "Aby zapewnić pieszemu swobodne dojście do tramwaju lub na chodnik"
    Czego z tego nie rozumiesz?
    Można się co najwyżej sprzeczać czy jednemu pieszemu czy wszystkim.
    Ale gdyby ustawodawca chciał zapewnić wszystkim to by stało napisane
    pieszym a nie pieszemu.

  • 26. Data: 2017-04-07 19:21:11
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    t-1 w

> [...]
    > Można się co najwyżej sprzeczać czy jednemu pieszemu czy wszystkim.
    > Ale gdyby ustawodawca chciał zapewnić wszystkim to by stało napisane

    Taaaa.....

    "Art. 25. 1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do skrzyżowania, jest
    obowiązany zachować szczególną ostrożność
    i ustąpić pierwszeństwa pojazdowi nadjeżdżającemu z prawej strony"

    Jeżeli będą trzy pasy z prawej to może sobie wybrać, któremu pojazdowi
    ustąpi...

    Pa kmiotku!

    --
    'Tom N'

  • 27. Data: 2017-04-07 19:35:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2017 o 18:48, t-1 pisze:

    > Można się co najwyżej sprzeczać czy jednemu pieszemu czy wszystkim.
    > Ale gdyby ustawodawca chciał zapewnić wszystkim to by stało napisane
    > pieszym a nie pieszemu.

    A wtedy drugi by powiedział, że gdyby ustawodawca chciał żeby
    przepuszczać pojedynczych pieszych toi by napisał pieszemu a nie pieszym:P

    Shrek

  • 28. Data: 2017-04-07 20:10:35
    Od: s...@g...com

    ups.com>:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Czego nie rozumiesz w podkreślonym ^?
    > Zatrzymać to zatrzymać!

    No i zatrzymują się. A Pan Krakowiak narzeka.
    No i jedni twierdzą że ma stać tak długo jak długo jest szansa że nastepny pieszy
    bedzie chciał dojśc do stojącego tramwaju a drugi powie że jak sie drzwi zamknęły to
    mozna jechac i zastawić dojscie do tramwaju.

    No to wg ciebie jako ze przepisy znasz jak sie powinno postapić? Tak jak mówi Pan
    Krakowiak czy jednak tak jak robia kierowcy w Krakowie?

  • 29. Data: 2017-04-07 20:16:23
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 05.04.2017 o 20:39, s...@g...com pisze:
    > http://www.wykop.pl/link/3681211/wylaczone-swiatla-p
    oprawiaja-plynnosc-ruchu/

    > To jak grupa głosuje? Dobra rada? Jechać obok stojącego na przystanku tramwaju?

    Jeszcze kilka lat przyjmowania "uchodźców" i ruch drogowy będzie się sam
    regulował na wzór ich ojczyzn:
    https://www.youtube.com/watch?v=KldmsHreCAw
    Jacek