  • 1. Data: 2017-04-05 20:39:04
    Temat: Taka rada Pana krakowiaka
    Od: s...@g...com

    http://www.wykop.pl/link/3681211/wylaczone-swiatla-p
    oprawiaja-plynnosc-ruchu/

    To jak grupa głosuje? Dobra rada? Jechać obok stojącego na przystanku tramwaju?

    Na wykopie zdania są podzielone :)

    Linka dla niewykopowych:
    http://www.youtube.com/watch?v=QNFgDqWAD0Q

  • 2. Data: 2017-04-05 21:38:08
    Temat: Re: Taka rada Pana krakowiaka
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    s...@g...com w
    ups.com>:

    > http://www.wykop.pl/link/3681211/wylaczone-swiatla-p
    oprawiaja-plynnosc-ruchu/

    > To jak grupa głosuje? Dobra rada? Jechać obok stojącego na przystanku tramwaju?

    Kmiocie, nie trzeba głosować, tylko znać przepisy:

    6. Kierujący pojazdem jest obowiązany zachować szczególną ostrożność przy
    przejeżdżaniu obok oznaczonego przystanku
    tramwajowego nieznajdującego się przy chodniku. Jeżeli przystanek nie jest
    wyposażony w wysepkę dla pasażerów,
    a na przystanek wjeżdża tramwaj lub stoi na nim, kierujący jest obowiązany
    zatrzymać pojazd w takim miejscu i na taki
    czas, aby zapewnić pieszemu swobodne dojście do tramwaju lub na chodnik.
    Przepisy te stosuje się odpowiednio przy ruchu
    innych pojazdów komunikacji publiczn

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2017-04-05 21:38:37
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-04-2017 o 20:39, s...@g...com pisze:
    > http://www.wykop.pl/link/3681211/wylaczone-swiatla-p
    oprawiaja-plynnosc-ruchu/

    > To jak grupa głosuje? Dobra rada? Jechać obok stojącego na przystanku tramwaju?

    A co mówi przepis?
    Tak z pamięci, wydaje mi się, że jednak trzeba stać.

  • 4. Data: 2017-04-05 21:47:29
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w

    oprawiaja-plynnosc-ruchu/

    > A co mówi przepis?
    > Tak z pamięci, wydaje mi się, że jednak trzeba stać.

    Tępakom internetowym i idiotom w ruchu drogowym mówimy STOP. Zostałeś
    zakwalifikowany do obu kategorii, ale zawsze możesz uzasadnić, że to błąd...

  • 5. Data: 2017-04-05 22:19:33
    Od: p...@g...com

    Ten Dworak to ma prawo jazdy ?

    http://edumoto.net/dla-kandydatow/testy-na-prawo-jaz
    dy-kat-b-na-przystanku-bez-wyspy/

    Najpierw Volvo wjeżdża w obszar zatrzymywania tramwaju co expert TVP3 oczywiście
    pomija i bredzi coś o blokowaniu ruchu a później w podobnej sytuacji sugeruje jazdę
    kiedy każde wyjście kogoś z tramwaju pod maskę załatwia nam mandat/wyrok ...
    słyszałem że podobno publiczna TVP zeszła na psy ale żeby dotknęło to też moto
    programu ?

  • 6. Data: 2017-04-05 22:43:58
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    p...@g...com w
    ups.com>:

    > Ten Dworak to ma prawo jazdy ?

    Ty pewnie masz, ale robiłes je razem z J.F, i się umówiliście na spacje
    przed znakiem zapytania

    > Najpierw Volvo wjeżdża w obszar zatrzymywania tramwaju co expert TVP3 oczywiście
    pomija

    Podasz przepis. że nie może? Wjechał, i zatrzymał sie pomiędzy...

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2017-04-05 23:03:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Apr 2017 21:38:37 +0200, Cavallino napisał(a):
    oprawiaja-plynnosc-ruchu/

    > A co mówi przepis?
    > Tak z pamięci, wydaje mi się, że jednak trzeba stać.

    A to zalezy gdzie slupek stoi. Ten od znaku przystanku.

    Tu stoi na chodniku, to trzeba stac, jakby stal na wysepce przy
    torach, to tam przystanek jest i mozna jechac.

    J.

  • 8. Data: 2017-04-06 07:28:04
    Od: p...@g...com

    I po co ? Bo z tyłu jedzie Dworak i dostaje spazmow że ruszy 30 s później niż tramwaj
    ? Niektóre wejścia mogą być pełne i ludzie muszą dreptac dookoła omijając matołka w
    Volvo ? Zamknięte drzwi to też żaden sygnał w paru miastach są otwierane z przycisku
    i jakiś zapominalski może wylądować pod kołami a nawet jak my hebel zapodamy to ten
    za nami już może nie dać rady ... niepotrzebne ryzyko dla kierowcy i pieszego, jak to
    jest propagowanie bezpiecznej jazdy to ja jestem Elvis

  • 9. Data: 2017-04-06 10:39:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "007" napisał w wiadomości grup
    g.invalid.170405.invalid...
    ups.com>:
    > Ten Dworak to ma prawo jazdy ?
    >Ty pewnie masz, ale robiłes je razem z J.F, i się umówiliście na
    >spacje
    przed znakiem zapytania

    > Najpierw Volvo wjeżdża w obszar zatrzymywania tramwaju co expert
    > TVP3 oczywiście pomija

    >Podasz przepis. że nie może? Wjechał, i zatrzymał sie pomiędzy...

    Nie wiesz? To moze sie doucz ?
    Jako posiadacz PJ masz obowiazek wiedziec.
    Ba, zaryzykuje twierdzenie, ze jako obywatel w wieku ponad 18/16/13/10
    lat masz obowiazek wiedziec.

    J.

  • 10. Data: 2017-04-06 11:33:20
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 06.04.2017 o 07:28 <p...@g...com> pisze:

    > i jakiś zapominalski może wylądować pod kołami a nawet jak my hebel
    > zapodamy to ten za nami już może nie dać rady

    Ale zdajesz sobie sprawę, że istnieją opcje pośrednie między stać i
    zap*dalać?

    --
    SW3
    ----