  • 1. Data: 2017-04-05 18:48:25
    Temat: Parlament Europejski vs VW
    Od: p...@g...com

    No proszę w Niemczech wiadomość dnia a tu cicho :-) może jednak Tusku i Bieńkowska na
    coś się przydadzą ...
    http://www.zeit.de/mobilitaet/2017-04/vw-abgasskanda
    l-eu-parlament-entschaedigung-kunden

  • 2. Data: 2017-04-05 19:01:47
    Temat: Re: Parlament Europejski vs VW
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 5 kwietnia 2017 18:48:28 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > No proszę w Niemczech wiadomość dnia a tu cicho :-) może jednak Tusku i Bieńkowska
    na coś się przydadzą ...
    > http://www.zeit.de/mobilitaet/2017-04/vw-abgasskanda
    l-eu-parlament-entschaedigung-kunden

    Czyli UE znaczy niemcy dadzą kasę znaczy odszkodowanie?
    To nie po to ten biznes założyli

  • 3. Data: 2017-04-05 19:34:27
    Od: p...@g...com

    Jeszcze nie wydawalbym tych pieniędzy ale trzeba przyznać że szanse rosną :-)
    VW udało się przed sądem uciszyć Deutsche Umwelthilfe które zakwestionowalo tzw
    naprawę trefnego silnika a także pozwalo KBA co samo w sobie jest skandalem - agencja
    rządowa ukrywa i wspiera VW w matactwie ? Takich numerów najstarsi Niemcy nie
    pamiętają :-)

    http://www.motor-talk.de/news/vw-erwirkt-einstweilig
    e-verfuegung-t5995598.html

    Rozkręca się też akcja konsumencka
    #Demandjustice
    Ale Polaków na razie mało

    http://mobil.n-tv.de/wirtschaft/Demandjustice-buende
    lt-Klagen-gegen-VW-article19780124.html

  • 4. Data: 2017-04-05 19:59:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >No proszę w Niemczech wiadomość dnia a tu cicho :-) może jednak Tusku
    >i Bieńkowska na coś się przydadzą ...
    >http://www.zeit.de/mobilitaet/2017-04/vw-abgasskand
    al-eu-parlament-entschaedigung-kunden

    I myslisz, ze jak to sie skonczy ?
    Bo nikomu w Unii nie zalezy na upadku VW, no moze z wyjatkiem PSA,
    Renault, BMW, Mercedesa, GM i oczywiscie niektorym ekofaszystom :-)

    No chyba, ze Unia w swojej laskawosci pozwoli niemieckiemu rzadowi
    udzieli VAG pomocy, a pewnie pozwoli, to nie bedzie Merkel zadzierala
    nosa :-)

    J.

  • 5. Data: 2017-04-05 21:46:31
    Od: p...@g...com

    Upadkiem nikt nie jest zainteresowany tylko wydojeniem kasy jak USA ... Skoro stać
    ich na wypłatę dywidendy, premie dla zarządu i bonus dla załogi to my europejski lud
    oszukany rozłożymy im płatność na raty :-)

  • 6. Data: 2017-04-06 10:28:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemek napisał w wiadomości
> [...]
    >Skoro stać ich na wypłatę dywidendy, premie dla zarządu i bonus dla
    >załogi to my europejski lud oszukany rozłożymy im płatność na raty

    Ale widzisz - jak im przyjdzie zwrocic pieniadze za cala produkcje z
    ostatnich 5 lat, a nawet z 1 roku, to upadnie.
    Wiec chcemy na nich tylko nalozyc kare, moze byc w wysokosci rocznego
    zysku, przez 5 lat :-)

    Ale kara pojdzie na dobro rzadu, nie na dobro klientow.
    Tylko ... czy klient moze sie czuc niezadowolony ?
    Dopoki mu nie zakaza wjazdu do miasta, to przeciez auto ma dobre :-)

    J.

  • 7. Data: 2017-04-06 10:49:06
    Od: p...@g...com

    Nic nie upadnie to tylko ściema żeby kasy nie oddawać i akcjonariuszy nie straszyć
    :-) ponad 20 mld w jednym roku odłożyli wiec niech odkładają tyle co roku przez 5 lat
    a ci którzy odnosili zyski z oszustwa czyli akcjonariusze, załoga i kierownictwo
    niech teraz zacisną pasa :-)

  • 8. Data: 2017-04-06 11:12:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >nie straszyć :-)
    >ponad 20 mld w jednym roku odłożyli wiec niech odkładają tyle co roku

    Tylko, ze oni produkuja rzedu 10 mln aut rocznie.
    Po 1000 euro maja co roku placic nabywcom ?

    >a ci którzy odnosili zyski z oszustwa czyli akcjonariusze, załoga i
    >kierownictwo niech teraz zacisną pasa :-)

    Z akcjonariatem jest ciekawie. Jesli wierzyc
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_AG#Akcjonar
    iat_koncernu

    50,74% - Porsche Automobil Holding SE
    2,37% - Porsche GmbH
    20,01% - władze Dolnej Saksonii
    17,00% - Qatar Holding
    9,87% - pozostali udziałowcy

    Ale ... pierwsza spolka jest wlasnoscia VAG.
    Wychodzi na to, ze straci rodzina Porsche ... albo Dolna Saksonia i
    Arabowie.

    A oni w ogole maja jakis dobry diesel ?
    Bo jesli nie maja legalnego silnika ... to moga potrzebowac duzo
    pieniedzy na nowe inwestycje, albo upadna :-)

    J.

  • 9. Data: 2017-04-06 14:23:05
    Od: p...@g...com

    Czyli podsumujmy: w plecy (finansowe) będzie:
    - land najbogatszego kraju Europy
    - rodziny niemieckich miliarderow
    - szejkowie arabscy
    Po odszkodowanie stoją zaś Kowalscy z całej Europy ... no cóż myślę że znów prawnicy
    będą zarobieni :-)

  • 10. Data: 2017-04-11 00:59:08
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-04-06 o 14:23, p...@g...com pisze:
> [...]
    > - szejkowie arabscy
    > Po odszkodowanie stoją zaś Kowalscy z całej Europy ... no cóż myślę że znów

    Co z tego, jeśli diesle trują nas i nasze dzieci. Wszystkich po równo,
    tych co mają samochody i tych co nie mają.