  • 1. Data: 2017-04-05 08:18:03
    Temat: Rejestrator jazdy z ostrzeganiem o fotoradarach
    Od: luis <l...@g...com>

    Jaki polecacie rejestrator jazdy z ostrzeganiem o fotoradarach ?
    (Truecam odpada)

  • 2. Data: 2017-04-05 09:10:59
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-04-05 o 08:18, luis pisze:
    > Jaki polecacie rejestrator jazdy z ostrzeganiem o fotoradarach ?
    > (Truecam odpada)

    2 kwietnia masz taki sam temat, po co odpalasz nowy?
    Poczytaj tamten i będziesz wiedział.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 3. Data: 2017-04-05 09:25:20
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-04-05 o 08:18, luis pisze:
    > Jaki polecacie rejestrator jazdy z ostrzeganiem o fotoradarach ? (Truecam odpada)

    need for speed

  • 4. Data: 2017-04-05 09:27:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 5 Apr 2017 08:18:03 +0200, w <58e48c20$0$661$65785112@news.neostrada.pl>,
    luis <l...@g...com> napisał(-a):

    > Jaki polecacie rejestrator jazdy z ostrzeganiem o fotoradarach ?
    > (Truecam odpada)

    Rysiek ma coś takiego.
    Na Androida.

  • 5. Data: 2017-04-05 11:57:41
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-04-05 o 08:18, luis pisze:
    > Jaki polecacie rejestrator jazdy z ostrzeganiem o fotoradarach ?
    > (Truecam odpada)

    Ja polecam rozwiązanie - smartfon z Androidem + Yanosik. Ostrzega na
    bieżąco o fotoradarach.
    Ps. A nie lepiej jeździć przepisowo? To nie boli...

    T.

  • 6. Data: 2017-04-05 12:07:01
    Od: luis <l...@g...com>

    chodzi mi głównie o dobry rejestrator, ale żeby miał również funkcję
    ostrzegania przed fotoradarami

  • 7. Data: 2017-04-05 13:24:17
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-04-05 o 12:07, luis pisze:
    > chodzi mi głównie o dobry rejestrator, ale żeby miał również funkcję
    > ostrzegania przed fotoradarami

    Yanosik ma opcję rejestracji, a smartfony kamerę mają zdecydowanie
    lepszą niż chyba w każdym wideorejestratorze. Tylko trzeba kupić dobrą
    kartę (z indeksem 10), bo nie nadąży zapisywać.
    T.

  • 8. Data: 2017-04-05 13:25:49
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-04-05 o 12:07, luis pisze:
    > chodzi mi głównie o dobry rejestrator, ale żeby miał również funkcję
    > ostrzegania przed fotoradarami

    Yanosik ale jakość + cena to pomyłka.
    https://www.sferis.pl/komunikator-drogowy-yanosik-dv
    r-ydrv-p345471?bid
    Prezentacja:
    https://www.youtube.com/watch?v=ILjdknPcrI4

    Lepiej kupić rejestrator i mieć na stałe + tel z np. yanosikiem do radarów.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 9. Data: 2017-04-05 14:28:26
    Od: luis <l...@g...com>

    zastanawiam sie nad MIO 658, miał ktos z was moze

  • 10. Data: 2017-04-05 14:48:35
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-04-05 o 14:28, luis pisze:
    > MIO 65

    Z Ceneo:

    Wystawiono 3 miesiące temu
    Dostałem to urządzenie w prezencie, użytkuje je od miesiąca i mogę
    powiedzieć tylko jedno - dramat. Zacznę od nawigacji - przy zmianie
    kierunku jazdy (np zjazd z ronda) pozycja na wyświetlaczu aktualizuje
    się strasznie wolno. Mapy - w mieście ok (nowych osiedli nie zna), na
    wioskach nie zna numerów domów, czyli może Cie poprowadzić do centrum
    (przynajmniej do tych do których próbowałem dojechać - mam najnowsze
    aktualizacje map). Nie wiem jak za granicą, ale bałbym się jechać bez
    dodatkowej nawigacji gdzieś w nieznane. TMC nie przetestowałem, bo w
    Polsce nie działa to najlepiej. Wideorejestrator - wszystko fajnie, ale
    około 1/6 filmów jakie nagrywa urządzenie są uszkodzone i nie da się ich
    odtworzyć! Zamierzam to zareklamować (wcześniej sprawdze karte SD
    dołączoną do urządzenia, może tylko ona jest walnięta). Tak pozatym
    filmy nagrywa całkiem spoko. Kolejna denerwująca rzecz - ustawienie
    narywania w extreme HD działa do następnego włączenia urządzenia, potem
    samo się przestawia do normalnego HD. Funkcje ADAS i LDWS od razu
    musiałem wyłączyć bo ostrzeżenia włączały się bez przerwy - podjeżdżam
    do samochodu na światłach z prędkością 20km/h - włącza się, jadę wąskim
    pasem (samochód mam raczej duży) - włącza się i na ekranie nie widać w
    tym czasie mapy. Generalnie nie jestem zadowolony, ale mam nadzieje że
    jeszcze będą jakieś aktualizacje softu/map które rozwiążą chociaż część
    problemów.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl