  • 1. Data: 2017-04-05 20:07:27
    Temat: Nowe kary
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    My tu gadu gadu, a Sejm tam noca obraduje

    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/surowe-ka
    ry-dla-kierowc%C3%B3w-zobacz-jak-zmieni-si%C4%99-pra
    wo/ar-BBzn1oW

    - za ucieczke przed policja do 5 lat
    - za wypadek smiertelny po pijaku - minimum 2 lata ... ktos zna
    przypadek, gdy sprawca dostal mniej, albo w zawiasach ?
    - za prowadzenie po odebraniu PJ

    W zasadzie mozna by powiedziec "mnie nie dotyczy", ale diabel tkwi w
    szczegolach - policjant niewyraznie zamacha.

    Albo ... no dobra, PJ zabierze, ale jak to sie ma do prawomocnosci
    decyzji ?
    Przy czym zakladam, ze zabiora z innego powodu niz jazda po pijaku, bo
    dla pijakow to sady nie maja litosci.

    J.

  • 2. Data: 2017-04-05 20:27:18
    Temat: Re: Nowe kary
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    > My tu gadu gadu, a Sejm tam noca obraduje

    Podasz konkretny punkt obrad

    > http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/surowe-ka
    ry-dla-kierowc%C3%B3w-zobacz-jak-zmieni-si%C4%99-pra
    wo/ar-BBzn1oW

    Od kiedy dajesz wiary wiadomościom sygnowanym przez msn?

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2017-04-06 10:11:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "007" napisał w wiadomości grup
    g.invalid.170405.invalid...
    >Podasz konkretny punkt obrad

    ry-dla-kierowc%C3%B3w-zobacz-jak-zmieni-si%C4%99-pra
    wo/ar-BBzn1oW
    >Od kiedy dajesz wiary wiadomościom sygnowanym przez msn?

    A co - myslisz, ze sobie z palca wyssali ?

    J.