  • 11. Data: 2015-12-17 17:00:52
    Temat: Re: Tablice informacyjne na przystankach tramwajowych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Thu, 17 Dec 2015 13:34:00 +0100, "J.F."
    >Ciekawe, że druga już z kolei osoba zwraca uwagę, że ważne że ktoś ma
    >zatrudnienie a nie na to jak swą pracę wykonuje. Widać, że Wam
    >socjalizm skutecznie wpoił zasadę nie ważne czy się stoi czy się leży
    >to X się należy.
    >Nie trzeba chyba mówić, że sprawa z Łodzi wpłynęła dlatego, że nie
    >było należycie wykonanej usługi.

    Ale to przeciez od nadzoru nalezy.
    Jak ktos nie umie programow pisac czy elektroniki dla NASA
    projektowac, to dobra i miotla.

    A jak dostanie maszyne ... po co nia jezdzic, paliwo przepalac, skoro
    mozna nocke z kolegami przepic ...

    Po wroclawiu robotnicy z miotlami nie biegaja, a ulice i tak brudne
    :-)

    J.

  • 12. Data: 2015-12-17 17:05:12
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości

    > I jaki efekt był? Aha - i jak długo to robili? :P
    >
    > Ja chyba coś podobnego widzę z okna, Trasa Łazienkowska po stronie
    > praskiej.
    > Firma Skanska robi chodniki ze ścieżkami rowerowymi.

    Skanska to firmuje, a bardzo prawdopodobne, że robi ich stały podwykonawca
    albo jakiś z łapanki.

    > Pierdolą się, pardon my french, już 9 tydzień, wprawdzie jest postęp, ale
    > końca nie widać. Jak była wymiana warstwy ścieralnej asfaltu, to na
    > odcinku ok. 2 km, w piątek wieczorem zaczęli (ale to chyba inna firma), a
    > w poniedziałek rano już pojechały samochody po nowej warstwie. Trzy dni.
    > Jedyne chyba maszyny, to spychacz, piła do cięcia płyt chodnikowych i
    > kostki, "grzejnik" do asfaltu, więcej nie obserwuję, może coś jest
    > jeszcze, idzie to jak krew z nosa. Uważam, że w nie dłużej, niż miesiąc
    > jest to możliwe do zrobienia na tip-top.

    Zapewne obliczyli, że taki front robót jest wystarczający do dotrzymania
    terminu. Wykonawcy nikt nie zapłaci więcej za skończenie przed terminem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2015-12-17 17:33:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 17 Dec 2015 17:05:12 +0100, yabba napisał(a):

    > Wykonawcy nikt nie zapłaci więcej za skończenie przed terminem.

    Ale pieprzysz. Na skróceniu terminu zarobią bo im koszty spdaną.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 14. Data: 2015-12-17 17:57:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 17:33:51 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Ale pieprzysz. Na skróceniu terminu zarobią bo im koszty spdaną.
    Ilość roboczodniowek wyjdzie podobna czy robią 2 osoby przez 5 dni czy 5 osob przez
    dwa dni.
    Ok, ale to nie wszystkie koszty.

  • 15. Data: 2015-12-18 00:19:00
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale pieprzysz. Na skróceniu terminu zarobią bo im koszty spdaną.

    To wymieniaj te spadające koszty, mądralo.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 16. Data: 2015-12-18 01:43:22
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2015-12-17 o 15:49, Marek pisze:

> [...]
    > zatrudnienie a nie na to jak swą pracę wykonuje. Widać, że Wam
    > socjalizm skutecznie wpoił zasadę nie ważne czy się stoi czy się leży

    A propos "ważne, że ktoś ma zatrudnienie" to przywołam opinię przeciwną:
    - "Buty robi się *nie* po to, aby zatrudnienie mieli szewcy, ale by
    ludzie mieli *w czym chodzić*!"

    Ciekawe, czy ktoś, bez pomocy Googla, odpowie na pytanie, kto jest autorem?

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 17. Data: 2015-12-18 01:46:55
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > z jakiegoś powodu jej nie wybrali więc raczej ciut droższa

    Ja bym ci powiedział, z jakiego powodu nie wybrali.
    Mam znajomego prezesa pewniej spółki, której właścielem jest miasto.
    No, długo by opowiadać.

    Ale i bez tego, trzeba być naiwnym jak dziecko, żeby nie rozumieć.

  • 18. Data: 2015-12-18 01:49:39
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > zatrudnienie a nie na to jak swą pracę wykonuje. Widać, że Wam socjalizm
    > skutecznie wpoił zasadę nie ważne czy się stoi czy się leży to X się

    exactly. Jak to się mówi, ludzie z komuny wyszli, ale komuna z ludzi nie.
    Zresztą, wystarczy poczytać notorycznie zamieszczane "złote myśli" np.
    na demotywatorach w rodzaju "okłamuj szefa swego, bo to złodziej i
    świnia". Mentalność trzeba zmieniać nie dekadami, a stuleciami chyba.

    > Nie trzeba chyba mówić, że sprawa z Łodzi wpłynęła dlatego, że nie było
    > należycie wykonanej usługi.

    Jak widać, trzeba mówić, inaczej się nie domyślą :)

  • 19. Data: 2015-12-18 07:43:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Dec 2015 01:43:22 +0100, JaNus napisał(a):

> [...]
    > ludzie mieli *w czym chodzić*!"
    > Ciekawe, czy ktoś, bez pomocy Googla, odpowie na pytanie, kto jest autorem?

    A pamietasz wattek o postarzaniu ? Oba cele w butach sa wazne :-)

    J.

  • 20. Data: 2015-12-18 07:50:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Dec 2015 00:19:00 +0100, yabba napisał(a):

    > To wymieniaj te spadające koszty, mądralo.

    -ochrona poza godzinami pracy,
    -oplata za zajecie pasa drogowego (o ile jest),
    -amortyzacja/wynajem sprzetu,
    -odsetki bankowe

    Premia za przyspieszenie moze byc w umowie, kara za spoznienie tez.

    J.