  • 21. Data: 2002-11-30 20:51:30
    Temat: Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"
    Od: "Jacek Orłowski" <J...@w...biskupin.wroc.pl>

    Użytkownik "Marek Gutkowski":

    > Dzisiaj kobieta w infolinii powiedziała mi, że za każdy dzień, w którym
    > przez 12 godzin nie ma dostępu odlicza się 1/30 opłaty abonamentowej.
    > Trzeba ino napisać pismo.

    To jest zapisane w Umowie - nie czytales ?

    U mnie np. w tej chwili DSL nie dziala 9'a dobe od zgloszenia.
    Nie w tym rzecz jednak zeby mi przy nastepnej fv potracili 9/30
    abonamentu - tylko w tym zeby to _dzialalo_ lub zeby ktos potrafil
    okreslil _kiedy_ to naprawia !!

    Pozdr!
    jO.

  • 22. Data: 2002-11-30 20:52:55
    Od: "tm" <t...@p...fm>

    "Marcin Miłkowski" <m...@s...niam.niam.pl> wrote in message

    > Problem ponoć jest w wadliwym sofcie do routerów Lucenta. Mają
    > zainstalować nowy w ciągu dwóch tygodni, wtedy powinno przestać padać
    > (problemy wywołują przede wszystkim routery). Może się uda. Analiza
    > komunikatów z pl.i.komunikaty dowodzi, że rozwala się na styku routery
    > dostępowe-użytkownicy (i dotyczy to też PPP, nie tylko PPPoE).

    Kto to w takim razie kupuje i zaklada? Jaka ta firma jest biedna - ciagle
    ktos ich robi w jajco - kiedys Nortel, teraz Lucent... Powinnismy chyba
    wspolczuc tej firmie, a nie narzekac. I jednoczesnie zlozyc gratulacje
    ludziom, ktorzy w TPSA decyduja o zakupie tego sprzetu ;).

    tom

  • 23. Data: 2002-11-30 21:59:20
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Jacek Orłowski" <J...@w...biskupin.wroc.pl> wrote in news:as7b74$28l$1
    @opat.biskupin.wroc.pl:

    /ciach.../

> [...]
    > Nie w tym rzecz jednak zeby mi przy nastepnej fv potracili 9/30
    > abonamentu - tylko w tym zeby to _dzialalo_ lub zeby ktos potrafil

    Mam ten sam problem z Neostrada Plus - grubo ponad 100 godzin od awarii... :-(

    W.

  • 24. Data: 2002-11-30 21:59:26
    Od: "Milo" <m...@p...onet.pl>

    Taka sytuacja bedzie do 15 grudnia. Pozniej bedzie lepiej.
    Nie pytajcie o szczegoly

  • 25. Data: 2002-12-01 08:41:45
    Od: Marek Gutkowski <h...@b...spirs.jest.piekna.pl>

    W artykule <as7b74$28l$1@opat.biskupin.wroc.pl> Jacek Orłowski napisał(a):
    > Użytkownik "Marek Gutkowski":

    > To jest zapisane w Umowie - nie czytales ?
    Czytałem, ale to było dłuższy czas temu. Inna sprawa, że Umowa budzi we
    mnie odruch wymiotny - kolesie nie potrafią nawet przygotować porządnego
    HTMLa do druku.

> [...]
    > Nie w tym rzecz jednak zeby mi przy nastepnej fv potracili 9/30
    > abonamentu - tylko w tym zeby to _dzialalo_ lub zeby ktos potrafil
    To dzwoń! Ja zaczynam dzwonić koło trzeciej godziny i po pół dnia zna
    mnie cały helpdesk. Po jakimś czasie można się dostać do kogoś wyżej,
    opieprzyć, odczekać, opieprzyć, i zaczynają gadać z sensem. Przynajmniej
    można się dowiedzieć kiedy zacznie działać.

    --
    //Too drunk. Fix later.
    Hobbit <h...@b...spirs.jest.piekna.pl>

  • 26. Data: 2002-12-01 08:42:24
    Od: Jarek Zgoda <j...@u...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 30 Nov 2002 21:59:26 +0000 (UTC)
    "Milo" <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Taka sytuacja bedzie do 15 grudnia. Pozniej bedzie lepiej.
    > Nie pytajcie o szczegoly

    A co, wróżka Pytia Ci powiedziała?

    --
    ~$ rm -f /bin/Laden
    I po kłopocie!

  • 27. Data: 2002-12-01 11:03:41
    Od: "Stefan Z." <s...@p...onet.pl>

    On Sun, 1 Dec 2002 08:41:45 +0000 (UTC), Marek Gutkowski
    <h...@b...spirs.jest.piekna.pl> napisal(a):

> [...]
    >opieprzyć, odczekać, opieprzyć, i zaczynają gadać z sensem. Przynajmniej
    >można się dowiedzieć kiedy zacznie działać.

    Racja. Sam od jakichś2 tygodni mam po prostu jedną wielką kiszkę -
    zwłaszcza z ładowaniem stron (ładują się koło minuty i to 1 na 3),
    czasami coś lepiej - ale to taka szarpanina. Po prostu nie da się
    surfować - jakość quasi-pół-modemowa. Kilkanaście telefonów na
    infolinię i zawsze ta sama standardowa odpowiedź - "u nas wszystko
    chodzi OK, nie ma żadnej awarii. Ponadto chcę Panu przympomnieć, że w
    umowie nie zawarto czegoś takiego jak gwarantowane pasmo". Za którymś
    razem pojechałem w końcu użyłem kilku metafor tudzież górnolotnych
    apostrof. Przełączono mnie do już konkretnego technika, który w prosto
    powiedział, że "cały dsl jest teraz do d..., że załują w ogóle, że tak
    się pospieszyli, niezgranie sprzętu i firmware - wymiana wszystkich
    urządzeń". I przynajmniej wiem, że do końca roku będzie tak jak jest.

    Stefcio Z.

  • 28. Data: 2002-12-01 18:38:36
    Od: Marek Gutkowski <h...@b...spirs.jest.piekna.pl>

    W artykule <k...@4...com> Stefan Z. napisał(a):
> [...]
    > się pospieszyli, niezgranie sprzętu i firmware - wymiana wszystkich
    > urządzeń". I przynajmniej wiem, że do końca roku będzie tak jak jest.
    Jesteś pewny, że to problem modemów? Ile komputerów masz podłączonych do
    tej Neostrady?

  • 29. Data: 2002-12-02 07:07:39
    Od: "Fallen" <f...@k...chip.pl>

    Użytkownik Stefan Z. <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:k...@4...com..
    .
    > ... Za którymś
    > razem pojechałem w końcu użyłem kilku metafor tudzież górnolotnych
    > apostrof. Przełączono mnie do już konkretnego technika, który w prosto

    Technika? Na infolinii? Raczej do kogoś kto wie trochę więcej od zwykłej
    blondynki przy telefonie i potrafi powiedzieć Ci to w taki sposób żebyś tam
    już mu więcej nie zawracał głowy ;)

    > powiedział, że "cały dsl jest teraz do d..., że załują w ogóle, że tak
    > się pospieszyli, niezgranie sprzętu i firmware - wymiana wszystkich
    > urządzeń". I przynajmniej wiem, że do końca roku będzie tak jak jest.

    To faktycznie pomogło. Teraz z nadzieją możemy patrzeć w przyszłość. Ręce
    opadają...

    Fallen

    --
    Działa?... Jutro przestanie...

  • 30. Data: 2002-12-02 07:08:00
    Od: "Fallen" <f...@k...chip.pl>

    Użytkownik Marek Gutkowski <h...@b...spirs.jest.piekna.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:s...@d...dom.moveo.pl...
    > To dzwoń! Ja zaczynam dzwonić koło trzeciej godziny i po pół dnia zna
    > mnie cały helpdesk.

    Zdaje Ci się...

    > Po jakimś czasie można się dostać do kogoś wyżej,
    > opieprzyć, odczekać, opieprzyć, i zaczynają gadać z sensem. Przynajmniej
    > można się dowiedzieć kiedy zacznie działać.

    Jeśli zależy Ci tylko na opieprzaniu przypadkowych osób (które i tak mają
    Cię głęboko w d...) to faktycznie udało Ci się. Natomiast jeśli chcesz coś
    załatwić to chyba lepiej spróbuj zadzwonić rano i daj tym biednym ludziom z
    infolinii czas żeby mogli coś z tym zrobić w ciągu dnia. Wydaje mi się że im
    wcześniej zadzwonisz tym większe prawdopodobieństwo, że ktoś się tym zajmie.
    O godz. 15 to wszyscy myślą już o tym żeby iść do domu i praktycznie nic nie
    załatwią (chyba, że dzwonisz o 3 rano ;) to wtedy zwracam honor).

    Fallen

    --
    Działa?... Jutro przestanie...