  • 1. Data: 2002-11-24 20:24:52
    Temat: "Ta neostrada to wielki niewypal"
    Od: "Durandal" <d...@f...pl>

    Wie pan, ta neostrada to jeden wielki niewypal. Mamy dziennie setki takich
    zgloszen.
    Moze pan zglosic pisemna reklamacje, ale my nic nie mozemy zrobic zeby to
    naprawic.. Najwyzej otrzyma pan zwrot kosztow"

    Zglosilem juz 6 reklamacji na 0 800 102 102
    i 1 pisemna w tymze BOKu.... No i to jest jedyna odpowiedz jaka TPSA ma dla
    swoich zawiedzionych klientow..
    Co tu zrobic? Przeciez to skandal!!

  • 2. Data: 2002-11-25 07:36:38
    Temat: Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Durandal" <d...@f...pl> wrote in

> [...]
    > Moze pan zglosic pisemna reklamacje, ale my nic nie mozemy zrobic zeby
    > to naprawic.. Najwyzej otrzyma pan zwrot kosztow"

    "Bo wie pan, ta Neostrada to dziala tak roznie i klienci sie czesto skarza". Moze
    rozmawialismy z ta sama osoba ? :-)

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-11-25 07:36:42
    Od: Artur Poplawski <u...@s...neostrada.pl>

    On Sun, 24 Nov 2002 20:24:52 +0000 (UTC), Durandal wrote:

    > Moze pan zglosic pisemna reklamacje, ale my nic nie mozemy zrobic zeby to
    > naprawic.. Najwyzej otrzyma pan zwrot kosztow"

    Jak to nie mogą nic zrobić żeby to naprawić? Mam przez to rozumieć,
    że w tepsie nikt nie wie skąd się biorą te ciągłe awarie Neo+ i nie
    należy mieć nadziei na poprawę? To jakieś żarty?

    Artur

  • 4. Data: 2002-11-26 15:53:06
    Od: c...@z...net

    On Mon, 25 Nov 2002 07:36:42 +0000 (UTC), Artur Poplawski
    <u...@s...neostrada.pl> wrote:

    >Jak to nie mogą nic zrobić żeby to naprawić? Mam przez to rozumieć,
    >że w tepsie nikt nie wie skąd się biorą te ciągłe awarie Neo+ i nie
    >należy mieć nadziei na poprawę? To jakieś żarty?

    neo+ nie bylaby zla usluga, gdyby nie bardzo skromna dokumentacja
    uslugi i brak niektórych istotnych informacji... np. takich, ze
    numery IP DNSów (podane gleboko w jakims podkatalogu na plycie CD)
    moga nagle sie stac nieaktualne po zarejestrowaniu uzytkownika i ze to
    (brak aktualnych IP dla DNS) wystarcza, zeby nie dalo sie kolejnym
    razem nawiazac polaczenia PPPoE (!)...

    --
    __________ ___ ___ ___ ___ _ ____ ___________________________
    190cm 86kg | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64

  • 5. Data: 2002-11-26 15:53:11
    Od: Marcin Miłkowski <m...@s...niam.niam.pl>

    Użytkownik Artur Poplawski napisał:

    > Jak to nie mogą nic zrobić żeby to naprawić? Mam przez to rozumieć,
    > że w tepsie nikt nie wie skąd się biorą te ciągłe awarie Neo+ i nie
    > należy mieć nadziei na poprawę? To jakieś żarty?

    Problem ponoć jest w wadliwym sofcie do routerów Lucenta. Mają
    zainstalować nowy w ciągu dwóch tygodni, wtedy powinno przestać padać
    (problemy wywołują przede wszystkim routery). Może się uda. Analiza
    komunikatów z pl.i.komunikaty dowodzi, że rozwala się na styku routery
    dostępowe-użytkownicy (i dotyczy to też PPP, nie tylko PPPoE).

    A poza tym na razie jedyna rada - jak najrzadziej się rozłączać, bo
    problemy sprawia mechanizm uwierzytelniania i automatycznej konfiguracji
    połączenia.

    Pozdrówka. MM.

  • 6. Data: 2002-11-26 15:53:35
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...edu.pl>

> [...]
    > że w tepsie nikt nie wie skąd się biorą te ciągłe awarie Neo+ i nie
    > należy mieć nadziei na poprawę? To jakieś żarty?

    http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,34520,1164816.htm

    Dariusz Jaworski | "Ja jestem osłem i ty jesteś osłem" - Anthony de Mello |
    d...@s...edu.pl | Jeśli koniecznie musisz odpisać prywatnie s/edu/waw :) |

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ <- polska wersja quiz'u dla nerdów/geeków/etc. ;)

  • 7. Data: 2002-11-26 15:55:03
    Od: "Wojciech Wielogorski" <r...@e...pl>

    "Durandal" <d...@f...pl> wrote in message
    > Zglosilem juz 6 reklamacji na 0 800 102 102
    > i 1 pisemna w tymze BOKu.... No i to jest jedyna odpowiedz jaka TPSA ma
> [...]
    to nie skandal, to Cisco. niezbyt madrze zaimplementowane ;-)

    pzdr

  • 8. Data: 2002-11-26 15:55:12
    Od: Jarek Zgoda <j...@u...zgoda.biz>

    Dnia Mon, 25 Nov 2002 07:36:42 +0000 (UTC), Artur Poplawski pisze:

    > Jak to nie mogą nic zrobić żeby to naprawić? Mam przez to rozumieć,
    > że w tepsie nikt nie wie skąd się biorą te ciągłe awarie Neo+ i nie
    > należy mieć nadziei na poprawę? To jakieś żarty?

    To by były żarty, gdyby to coś tyle nie kosztowało - na początku i co
    miesiąc.

    --
    ~$ rm -f /bin/Laden
    I po kłopocie!

  • 9. Data: 2002-11-26 15:55:39
    Od: "Jacek Orlowski" <J...@w...biskupin.wroc.pl>

    Użytkownik "Artur Poplawski":

    > Jak to nie mogą nic zrobić żeby to naprawić? [...]
    > To jakieś żarty?

    Od 3 tygodni mam InternetDSL 1 MBit - na firme kupione.
    Od srody 20.11.2002 g. 22:30 nie mam dostepu, zglosilem
    problem 21.11.2002 g. 10:00 ... aktualnie mimo restartow
    modemu, wymiany modemu, interwencji u kierownikow/dyrek-
    torow ... nadal nie dziala ... wszystkie komorki TPSA
    mowia ze jest OK a nie jest ...

    Jak ktos mial podobne dlugie przestoje to poprosze o kon-
    takt na priv (usunac koncowke .SpamRemove z adresu) celem
    wymiany doswiadczen :-)

    Pozdr!
    jO. (Wroclaw)

  • 10. Data: 2002-11-26 15:55:43
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Jak to nie mogą nic zrobić żeby to naprawić? Mam przez to rozumieć,
    > że w tepsie nikt nie wie skąd się biorą te ciągłe awarie Neo+ i nie
    > należy mieć nadziei na poprawę? To jakieś żarty?

    Wiedza. I co z tego? Regulamin swiadczenia uslug nie przewiduje niczego
    obligatoryjnego, oprocz zaplaty za fakture, nawet niedostarczona
    :-(

    M.