  • 1. Data: 2002-11-22 12:00:31
    Temat: sferia
    Od: "Giant" <g...@b...pl>

    czy juz cos zaproponowali na grudzien i dalsze miesiące w sprawie internetu
    czy nadal nie maja oferty ?

  • 2. Data: 2002-11-22 13:57:23
    Temat: Re: sferia
    Od: "Jacek Olbrys" <j...@f...onet.pl>

    > czy juz cos zaproponowali na grudzien i dalsze miesiące w sprawie
    internetu
    > czy nadal nie maja oferty ?

    Zaproponowali...totalna porazka - generalnie abonamnet 70 zlotych, ale z
    ograniczeniami na czas, lub ilosc przesylanych danych, po przekroczeniu
    drozej niz w tepsie. Obie metody rozliczania przy tak niestabilnym laczu sa
    z punktu widzenia uzytkownika raczej malo atrakcyjne. Na pewno pakiety tepsy
    sa bez porownania ciekwasze. Ponadto trzeba kupic terminal (ok. 700PLN), ew.
    podpisac umowe na 3 lata.

  • 3. Data: 2002-11-22 16:01:01
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    "Jacek Olbrys" <j...@f...onet.pl> wrote in

> [...]
    > atrakcyjne. Na pewno pakiety tepsy sa bez porownania ciekwasze.
    > Ponadto trzeba kupic terminal (ok. 700PLN), ew. podpisac umowe na 3

    ahahha, no to do widzenia sferio :)
    za 700zl to tak , ale tylko gdy zasieg bedzie w calej polsce, a zamiast
    tego przedpotopowego terminala beda dawac np motorole starTaca

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
    http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P

  • 4. Data: 2002-11-22 16:01:39
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    Giant napisał(a):

    : czy juz cos zaproponowali na grudzien i dalsze miesiące w sprawie internetu
    : czy nadal nie maja oferty ?

    Taka kicha, że szkoda gadać. Ktoś myślący inaczej u nich w marketingu
    pracuje, albo chcą przestać świadczyć usługi internetowe, bo:

    - nie ma ryczałtu
    - taryfy są tak pomyślane, że chyba tylko desperat bez alternatywy z nich
    skorzysta
    - szczytem wszystkiego jest najdroższa taryfa od 18 do 24 - 20 groszy za
    minutę połączenia z netem, albo 60 gr za ściągnięcie 0.15 MB

    Ciekawe do kogo kierowana jest ta oferta, bo napewno nie do mnie ;[

    Do tej pory byłem zadowolony, choć jakość połączenia zostawiałą wiele
    do życzenia, ale była lepsza od modemu i nie trzeba było liczyć impulsów.
    A teraz - praktycznie żadnych zalet, przyjdzie mi na modem wrócić,
    choć chętnie zapłaciłbym Sferii nawet tyle co za SDI ...

    No chyba że uda mi się znaleść jakiegoś lokalnego providera, który oferuje
    dostęp radiowy/WLAN w mojej okolicy - Puławskiej/Niepodległości/Domaniewskiej

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... You want to shut out the night, you want to shut down the sun

  • 5. Data: 2002-11-23 18:53:17
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org> wrote in

    > No chyba że uda mi się znaleść jakiegoś lokalnego providera, który
    > oferuje dostęp radiowy/WLAN w mojej okolicy -
    > Puławskiej/Niepodległości/Domaniewskiej

    to samo , jest nas juz 2ch :)

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2002-11-23 18:54:44
    Od: Cezary Ambroziak <a...@c...zbednego.poczta.onet.pl>

    Daniel Podlejski wrote:
> [...]
    >
    > Taka kicha, że szkoda gadać. Ktoś myślący inaczej u nich w marketingu
    > pracuje, albo chcą przestać świadczyć usługi internetowe, bo:

    raczej nastawiaja sie na telefony, to od poczatku bylo widac a na stronie nawet
    nie moge sie doszukac tych taryf internetowych

> [...]
    > A teraz - praktycznie żadnych zalet, przyjdzie mi na modem wrócić,
    > choć chętnie zapłaciłbym Sferii nawet tyle co za SDI ...

    co do jakosci to moze kwestia slabego zasiegu ale modem spisywal sie
    zdecydowanie lepiej. Czy to normalne w takich natowanych sieciach
    zeby po 5 minutach resetowac bezczynne polaczenia?

    > No chyba że uda mi się znaleść jakiegoś lokalnego providera, który oferuje
    > dostęp radiowy/WLAN w mojej okolicy - Puławskiej/Niepodległości/Domaniewskiej

    neostrada, gdzieniegdzie kablowki, netlandia (blizej pulawskiej).
    jesli cos wiecej to ja bardzo chetnie bo mieszkanie przyjdzie zmienic przez
    brak dostepu do sieci

  • 7. Data: 2002-11-24 20:25:06
    Od: "WaceX" <ddakowic@_nospam_elka.pw.edu.pl>

> [...]
    > minutę połączenia z netem, albo 60 gr za ściągnięcie 0.15 MB
    >
    > Ciekawe do kogo kierowana jest ta oferta, bo napewno nie do mnie ;[

    A mi to pasuje. Może 60gr za 0.15MB nie jest najtańsze, ale ja nie ciągnę
    dużo i będę wyrabiał się w tych 35 darmowych jednostkach dziennie. Poza tym
    można sobie z tym pojechać na działeczkę i na świeżym powietrzu na gg
    pogadać. :) W porównaniu do GPRS i tak są dużo tańsi i lepsi.

    WaceX

  • 8. Data: 2002-11-25 07:36:33
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    WaceX napisał:

[...]

    Pasuje, czy z braku ryczałtu wybierasz "mniejsze zło" ?

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... She fell in love with his greasy machine

  • 9. Data: 2002-11-26 15:52:36
    Od: Maciej Sokolowski <ms@netlab._NOSPAM_pl>

    Jacek Olbrys wrote:

> [...]
    > sa bez porownania ciekwasze. Ponadto trzeba kupic terminal (ok. 700PLN), ew.

    A moze SKNERIA lepiej pasuje ?

    Czy jest ktos kto moze pozytywnie napisac o tej firmie ? taka osoba,
    ktora wybrala ta firme sposrod konkurencji, a nie rzucila sie na jej
    uslugi z braku alternatywy ?

    Pozdrawiam,
    Maciej Sokolowski (ms@netlab._NOSPAM_pl)

  • 10. Data: 2002-11-26 15:52:42
    Od: "szpila" <s...@N...com.pl>

    Użytkownik "WaceX" <ddakowic@_nospam_elka.pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > można sobie z tym pojechać na działeczkę i na świeżym powietrzu na gg
    > pogadać. :) W porównaniu do GPRS i tak są dużo tańsi i lepsi.

    ciekawe jaki jest zasieg tej sieci bo mi napisano cytuje:

    "Zasięg naszego systemu obejmuje obecnie Warszawę z wyjątkiem Wawra,
    Rembertowa, Wilanowa i dalekiego Bemowa.
    Ulica Gagarina nie znajduje się w zasięgu naszego systemu."

    dodam ze pytalem o ulice Gagarina w Warszawie ;-))
    a dzialke mam 20 km od Wa-wy, wiec tam komorkowiec nadal zostaje jedynym
    kontaktem ze swiatem...

    moim zdaniem Sferia nie oferuje nic ciekawego a tak na nich liczylem...

    Marcin <szpila> Szybilski