  • 1. Data: 2002-11-23 18:55:04
    Temat: NETIA - dostęp do internetu BDI - proszę o opinie
    Od: "Marek Zimolong" <m...@p...pl>

    Witam
    Jestem zainteresowany usługą BDI Standard 1 Mbit/s oferowaną przez Netię.
    Będę wdzięczny za jakieś opinie o tej usłudze.
    Warto?

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2002-11-24 08:20:25
    Temat: Re: NETIA - dost?p do internetu BDI - prosz? o opinie
    Od: Pawel Szember <f...@s...net>

    Marek Zimolong wrote:

> [...]
    > Jestem zainteresowany usługą BDI Standard 1 Mbit/s oferowaną przez Netię.
    > Będę wdzięczny za jakieś opinie o tej usłudze.

    jak pamietam jakis miesiac temu wyscie na swiat do telii bylo zalosne..
    niech sie moze wypowie ktos kto jest na bierzaco
    pozdrawiam
    --
    ()_()
    (o o)

  • 3. Data: 2002-11-24 20:24:06
    Od: Leszek Olszewski <r...@f...onet.pl>

    In article <arospc$aei$1@news.lublin.pl>, f...@s...net says...

    > jak pamietam jakis miesiac temu wyscie na swiat do telii bylo zalosne..
    > niech sie moze wypowie ktos kto jest na bierzaco
    > pozdrawiam

    To moze bylo wtedy gdy popsul im sie kabel podmorski a w czasie gdy go
    naprawiali kierowali ruch laczami zapasowymi?

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 4. Data: 2002-11-26 15:55:18
    Od: Pawel Szember <f...@s...net>

    Leszek Olszewski wrote:

    > To moze bylo wtedy gdy popsul im sie kabel podmorski a w czasie gdy go
    > naprawiali kierowali ruch laczami zapasowymi?

    i 3 miesiace go naprawiali ?
    bo przez tyle mialem stycznosc z owa firma i nie widzialem dnia zeby bylo
    inaczej ;]
    --
    ()_()

  • 5. Data: 2002-11-28 16:47:15
    Temat: Re: NETIA - dostęp do internetu BDI - proszę o opinie
    Od: "Dariusz Młyński" <m...@b...com.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Witam
    > Jestem zainteresowany usługą BDI Standard 1 Mbit/s oferowaną przez
    > Netię. Będę wdzięczny za jakieś opinie o tej usłudze.
    > Warto?

    Najpierw miałem 1Mb Premium (to lepsze od Standardu) - chodziło dobrze.
    Potem chciałem zaoszczędzić i kupiłem 512 Standard - to była wielka pomyłka.
    Łącze praktycznie stało (wyjscie na świat 0). Zamieniłem szybko na 512
    Premuim - wszystko wróciło do nomy. Łącze działa szybko i stabilnie. Jeżeli
    łącze to tylko premium

  • 6. Data: 2002-11-28 16:47:39
    Od: "Zbigniew Majorek" <Z...@z...net.pl>

    > jak pamietam jakis miesiac temu wyscie na swiat do telii bylo zalosne..
    > niech sie moze wypowie ktos kto jest na bierzaco

    mistrzu a moze poczytasz specyfikacje tej uslugi?! w umowie masz napisane
    "predkosc DO 1 Mbit/s" w praktyce oznacza to ze czasem BDI PRO 256 Kbit/s
    jest lepsze od wspomnianego. Niech kazdy mierzy sily (lacza) na zamiary.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-12-13 15:21:17
    Od: "Piotrek Kapczuk" <p...@d...hoop.pl>

    Dariusz Młyński <m...@b...com.pl> tak wzbogaca Internet:

> [...]
    > Zamieniłem szybko na 512 Premuim - wszystko wróciło do nomy. Łącze
    > działa szybko i stabilnie. Jeżeli łącze to tylko premium

    A ja mam od 25.11 łącze testowe 2Mb/s standard i hasa bardzo ładnie. Z IBM i
    Microsoftu ciągnę ponad 120KB/s, średnio po Polsce 70-130KB/s. Przy
    niektórych serwerach da się to łącze wysycić całkowicie. Pingi też dosyć
    ładnie wyglądają. Mogę podesłać tracerouty, jak kogoś interesuje. Dziwię
    się, że są tak różne opinie o BDI.

    Piotrek Kapczuk