  • 61. Data: 2002-12-17 23:09:20
    Temat: Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    > ten

    jezeli wszyscy maja ten sam problem, to albo cala seria wadliwa albo
    koncentrator DSL'i pada.

    > Zgadza sie. Ale gdyby nie haslo na modemiku to moznaby se z tym poradzic
    > software'owo.

    poszukaj instrukcji obslugi resetowania modemu i przywroc mu ustawienia
    fabryczne a nastepnie przekonfiguruj. Bedziesz mial co chcesz.

    Marcin

  • 62. Data: 2002-12-27 08:58:57
    Od: "SCV" <s...@w...one.pl>

    "Marcin Kuczera" <m...@n...net> wrote in message
    > poszukaj instrukcji obslugi resetowania modemu i przywroc mu ustawienia
    > fabryczne a nastepnie przekonfiguruj. Bedziesz mial co chcesz.
    I zresetuj hasła CHAP PPP... Już raz tak zrobiłem i więcej nie chce.

    SCV