eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polip"Ta neostrada to wielki niewypal" › Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.atman.pl!newsfeed.gazeta.pl!virgin!moderators!sal
    From: "Fallen" <f...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"
    Date: Mon, 2 Dec 2002 07:08:00 +0000 (UTC)
    Organization: Agora SA
    Lines: 26
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <3...@n...vogel.pl>
    References: <arqisj$n4u$1@news.tpi.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <arvs3i$gsk$1@news.tpi.pl> <s...@d...dom.moveo.pl>
    <as7b74$28l$1@opat.biskupin.wroc.pl>
    <s...@d...dom.moveo.pl>
    NNTP-Posting-Host: virgin.gazeta.pl
    X-Trace: virgin.gazeta.pl 1038812880 23604 10.201.6.118 (2 Dec 2002 07:08:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Dec 2002 07:08:00 +0000 (UTC)
    X-Original-Date: Sun, 1 Dec 2002 13:50:55 +0100
    X-Original-X-Priority: 3
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 213.76.111.35
    X-Original-X-Original-NNTP-Posting-Host: 213.76.111.35
    X-Original-X-Trace: news.vogel.pl 1038779535 213.76.111.35 (1 Dec 2002 22:52:15
    +0100)
    X-Original-X-Authenticated-User: kwitkows
    X-Original-X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
    X-Moderator: Przemyslaw Maciuszko <sal#irc.pl>
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2002.08.08
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:55336
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Marek Gutkowski <h...@b...spirs.jest.piekna.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:s...@d...dom.moveo.pl...
    > To dzwoń! Ja zaczynam dzwonić koło trzeciej godziny i po pół dnia zna
    > mnie cały helpdesk.

    Zdaje Ci się...

    > Po jakimś czasie można się dostać do kogoś wyżej,
    > opieprzyć, odczekać, opieprzyć, i zaczynają gadać z sensem. Przynajmniej
    > można się dowiedzieć kiedy zacznie działać.

    Jeśli zależy Ci tylko na opieprzaniu przypadkowych osób (które i tak mają
    Cię głęboko w d...) to faktycznie udało Ci się. Natomiast jeśli chcesz coś
    załatwić to chyba lepiej spróbuj zadzwonić rano i daj tym biednym ludziom z
    infolinii czas żeby mogli coś z tym zrobić w ciągu dnia. Wydaje mi się że im
    wcześniej zadzwonisz tym większe prawdopodobieństwo, że ktoś się tym zajmie.
    O godz. 15 to wszyscy myślą już o tym żeby iść do domu i praktycznie nic nie
    załatwią (chyba, że dzwonisz o 3 rano ;) to wtedy zwracam honor).


    Fallen

    --
    Działa?... Jutro przestanie...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: