  • Data: 2011-04-18 17:56:48
    Temat: T410/8840p/X201 stacja dokująca + 3 monitory
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni,

    Muszę wybrać służbowego laptopa, między trzema modelami: Lenovo T410, HP
    Elitebook 8440 lub Lenovo X201.
    Jest tylko 1 wymagany aspekt: chcę czepić do tego 3 zewnętrzne monitory
    za pomocą analogowego D-SUBa, cyfrowego DVI lub DisplayPortu (wydajność
    nieważna - ani gier ani filmów)

    1.
    T410 ma stację dokującą 45N6678, a ta w opisie i na zdjęciu posiada
    zwykłe wyjścia analogowe, DVI, a nawet display port.
    Próbował ktoś? Działa to? Ile monitorów można czepić równocześnie?

    2.
    HP Elitebook 8440 zdaje się, że ma tylko VGA + DVI, wiec mało.

    3.
    Lenovo X201 z tego co widzę, ma stację dokującą tylko z VGA + Display Port.

    Czy jestem skazany na T410?

    Opcja z kartą graficzną na USB może nie przejść, czy bywają jakieś
    zewnętrzne karty graficzne z interfacem Express Card?
    Wiem, że bywają stacje dokujące z miejsce na grafikę PCI-E ale chyba też
    wolałbym tego uniknąć (koszty).
    Najchętniej użyłbym takiego czegoś (nie moja aukcja ani nic!):
    http://allegro.pl/dell-multi-hub-monitor-display-por
    t-i1557867772.html
    ale nie dość że drogie to znając życie z moimi monitorami nie zdziala
    (nie Delle) - choć idea najbardziej mi się podoba.

    Ew. jakieś inne laptopy HLenovo/HP z tej półki cenowej ze stacjami
    dokującymi, które w prostszy sposób spełniły by moje wymagania?

    Wielkie dzięki z góry za pomoc :-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327