  • 211. Data: 2015-06-12 18:00:14
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Rozmowa jest o zwalnianiu jak _są_ drzewa.

    Nie, rozmowa jest w najlepszym razie o zwalnianiu i o usuwaniu drzew.

  • 214. Data: 2015-06-12 18:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Nie będę się powtarzał. Argumenty miałeś podane - niewykluczone, że za
    > jakieś konkretne drzewa była cena ujemna. Jednak nie należy z tego robić
    > reguły. W skali kraju to po prostu będzie kosztować i tyle.

    Nie za jakies konkretne a za całe przetargi.
    Oczywiście, gdyby chciec nagle wyciac wszystko, to oczywiscie ze cena
    wzrosnie, bo zabraknie siły roboczej i maszyn.
    Ale nawet gdyby ceny cos wzrosły to i tak gra jest warta swieczki - duzo
    wiecej wydaje sie na głupsze rzeczy.

  • 212. Data: 2015-06-12 18:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Przyszedł, zapierdalał tak szybko że hammowanie nie pomogło
    > lub nie zdążył.

    To smutne ze masz AZ TAK ograniczone myslenie.

  • 213. Data: 2015-06-12 18:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Napisałem że tekst "Tacy jak ty." to jest twoja "argumentacja
    > na którą odpowiedziałem w sposób podobny. Masz jakieś problemy
    > ze zrozumieniem czytanego tekstu ?

    ROTFL
    Spójrz na swój cały post...

  • 215. Data: 2015-06-12 18:04:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    W dniu 2015-06-11 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    To ma jedna kwestie, o ktorej chyba nie pomyslales - robimy nowe drogi
    proste, wycinajac w miare potrzeby przecinke w lesie, czy omijamy
    kazdy lasek i zagajniczek ?

    >Mnie te drzewa nie przeszkadzają.
    >Nie potrzebuję do tego ideologii.

    No ale wiesz - jesli drzewa sa dobre, to czemu ich nie zasadzic przy
    nowej drodze ?
    Bedzie cien w upalne lato, bardzo przydatny jak sie czlowiek wlecze
    40, bo przeciez niebezpiecznie :-)

    A jesli sa niebezpieczne, to czemu nie wyciac ?

    J.

  • 216. Data: 2015-06-12 18:14:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-12 18:00, Budzik wrote:

    > Nie, rozmowa jest w najlepszym razie o zwalnianiu i o usuwaniu drzew.

    Rozumiem że jak pierdolniesz w drzewo to u św Piotra dasz msg-id do
    dyskusji, i on to drzewo unieważni?

    Shrek.

  • 217. Data: 2015-06-12 18:21:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-12 17:43, J.F. wrote:

    > Albo i nie bedzie, bo skoro lasy panstwowe zarabiaja, to czemu ma nie
    > zarorobic zarzad drogi na wycince drzew i sprzedazy drewna.

    Może dlatego, że lasy są skupione i drewno specjalnie na wycinkę? Skoro
    hipermarkety zarabiają na sprzedaży z 1% marżą to dlaczego GSy w
    pospPGRach pozamykali?

    Shrek.

  • 218. Data: 2015-06-12 18:22:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-12 18:00, Budzik wrote:

    > Ale nawet gdyby ceny cos wzrosły to i tak gra jest warta swieczki - duzo
    > wiecej wydaje sie na głupsze rzeczy.

    Tak można uzasadnić każdy wydatek.

    Shek

  • 219. Data: 2015-06-12 18:24:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Mnie te drzewa nie przeszkadzają.
    > Nie potrzebuję do tego ideologii.

    Ale jednak nowych nie chcesz...

  • 220. Data: 2015-06-12 18:26:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-12 12:19, J.F. wrote:

    > O ile takie 20-letni swierk moze i przybywa na wadze/objetosci wiecej
    > niz 2-letni, to w przypadku naprawde starych drzew mam watpliwosci -
    > taki 1000-letni dab bylby prawdziwym kolosem

    Bo jak wiadomo przy drogach rosną same Bartki;)

    > Owszem, ale to dopiero za kilkadziesiat lat. A w miedzyczasie sadzonka
    > rosnie i produkuje tlen.

    Ale mniej niż dorosłe drzewo.

    > Zaslyszane dzis: dawniej chlop musial dzien w tygodniu pracowac dla
    > Pana, potem dwa dni w tygodniu - i to sie nazywalo wyzysk feudalny.
    > Dzis pol roku pracuje dla panstwa i to sie nazywa sprawiedliwosc
    > spoleczna :-)

    Z tym, że to po pierwsze trzecia prawda, a po drugie od pana to
    dostawał, to że mu wolno było (a w zasadzie miał obowiązek) w pańskiej
    wsi mieszkać.

    > Ale w czym problem, zeby na tych ugorowanych polach drzewa zasadzic ?

    W tym, że mają one swoich właścicieli. A tym właścicielom te drzewa tak
    samo przydatne jak kierowcom przy drodze:P

    Shrek.