  • 11. Data: 2012-05-22 16:58:38
    Temat: Re: Świeżak, pierwszy sprzęt...
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <t...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:jpfefj$ako$1@mx1.internetia.pl...
    > ale o czym???

    Przecież to logiczne: podczas jazdy moturem myslec o jebaniu, a podczas
    jebania myslec o jebaniu... i wogole myslec o jebaniu:-)

    --
    Grzybol

  • 12. Data: 2012-05-22 17:31:37
    Od: amos <g...@g...com>

    On 22 Maj, 09:34, s...@o...pl wrote:

    > Gdzie tu można kliknąć "I like it!"? ;)

    Grzybola sie albo lubi albo nienawidzi.
    Fajnie, ze ma coraz wiecej fanow. Moze w koncu funpage sie dorobi :)

    --
    amos

  • 13. Data: 2012-05-22 19:42:07
    Od: "siny" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <t...@r...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przecież to logiczne: podczas jazdy moturem myslec o jebaniu, a podczas
    > jebania myslec o jebaniu... i wogole myslec o jebaniu:-)

    grzybowa skwasniala bo w cieple stala

  • 14. Data: 2012-05-23 00:55:10
    Od: s...@o...pl

    Nie mam pojęcia kim jest człowiek podpisujący się nickiem "Grzybol", ale jedną
    wiadomością mi podpasował wystarczająco. Miejmy nadzieje że tego nie spieprzy ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 15. Data: 2012-05-23 01:55:13
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-23 00:55, s...@o...pl pisze:
    > Miejmy nadzieje że tego nie spieprzy ;)

    Miejmy nadzieję, że Ty się nie rozpieprzysz, idąc za jego radą.
    Chociaż, mnie to w sumie zwisa i powiewa, skoro nie myślisz. :)

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 16. Data: 2012-05-23 13:41:17
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > ale o czym???

    o czyms malo przyjemnym, zeby dluzej jebac.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 17. Data: 2012-05-23 17:58:43
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:4fbcccde$0$1221$65785112@news.neostrada.pl... W dniu
    2012-05-22 09:13, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    > o czyms malo przyjemnym, zeby dluzej jebac.
    > pozdr
    > newrom

    Kwintesencja jebania:-)

    --
    Grzybol

  • 18. Data: 2012-05-25 10:08:17
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    s...@o...pl wrote:

    > Po głowie od dawna chodzi mi SV650.

    Nie kupuj V-ki na pierwsze moto. Mniej wybacza odjęcie gazu w złożeniu
    niż rzędówka (bardziej hamuje silnikiem), a takie coś na pewno prędzej
    czy później ci się zdarzy, bo to odruch. No i bardziej wyrywa do przodu,
    jak delikatnie dodasz gazu, niż rzędówka.

    > Ale jednak, ma to to ponad 200kg i prawie 90KM.

    Masy motocykla normalnie się nie czuje, nie siłujesz się z nim. Jedynie
    podczas błędów przy parkingowych manewrach to może być problem - jak go
    zdusisz w zakręcie i zacznie się przewracać, to ciężko go utrzymać nogą
    (tym bardziej z plecaczkiem). Ale nie mam porównania jak jest na innych.

    Ile masz wzrostu? Na GSXF dobrze czują się wysocy, ja mam 175 cm i to takie
    minimum.

    > Nie wiem jak jest z jazdą na mokrym...

    Zależy od opon, ja mam w swoim jajku Pilot Road 2 i dają w deszczu radę.

    > Jak myślicie, czy taki GSX na początek to przesada?

    Sam musisz ocenić. GSXF w niskim zakresie obrotów oddaje mało mocy, dzięki
    temu masz wygodny sprzęt do turystyki, a jak dasz po garach, to zaczyna
    konkretnie ciągnąć :)

    Dla mnie GSXF to górna półka sprzętu dla początkującego - niczego
    mocniejszego już bym nie polecał. Może dlatego że sam zaczynałem od GSXF
    (750) i już trzeci rok mi na nim mija (i chcę go sprzedać i kupić CBR-kę
    1100XX, ale to jak będę miał kasę). Jak masz olej w głowie to będzie
    dobrze.

    GSXF ma też wady jeśli chodzi o sprzęt dla początkującego. Słabo znosi
    nawet parkingowe wywrotki. Od założenia crashpadów nie miałem żadnego
    szlifa, więc nie wiem jak z crashpadami, ale bez nich lubi się zetrzeć
    znaczek GSXF, porysować owiewka, pęknąć dekiel (wtedy schodzi olej),
    wygiąć tylny hamulec...

    Inna sprawa że to nie są poważne uszkodzenia i za parę stówek daje się to
    doprowadzić do dobrego stanu. Lewy dekiel droższy niż prawy, więc lepiej
    przewracać się na prawą stronę :)

    > Nie traktuje moto jako "czegoś do dojeżdżania do pracy/na uczelnie"
    > tylko jak "rower z silnikiem".

    Wkręcisz się w to :)

    > Gaźnik, czyli sporo będe mógł przy niej zrobić sam, przy okazji podszkolić
    > się w mechanice.

    To ma też wady. GSXF nie chodzi równo na wolnych obrotach. Synchronizacja
    w starszych rocznikach (mój jest z 2001) niewiele pomaga, ten typ po prostu
    tak ma. Nie żeby to jakoś bardzo przeszkadzało, po prostu trochę szarpie,
    jak przeciskasz się w korku bez gazu (ale jak dodasz delikatnie gazu, to
    zaczyna chodzić równo). Nie wiem jak inne gaźnikowe moto z tych roczników
    (może inni powiedzą), ale nie spodziewałbym się dużej różnicy.

    > Suzi to olejak, co mówi samo za siebie, ale kupując pełnoletniego
    > sprzęta, za niecałe 4000zł czego mam się spodziewać?

    No nie spodziewaj się za tą cenę cudów... to że olejak ma swoje zalety i
    wady. Zaletą jest trwałość silnika - przegrzeje się, to się przegrzeje (a
    lubi się przegrzać jak jedziesz powoli albo stoisz w korkach w upalny dzień),
    ale od przegrzania krzywda mu się nie stanie, najwyżej trochę skoczą wolne
    obroty. A z drugiej strony olejaki ze względu na dwa obiegi oleju są dosyć
    wrażliwe na jakość oleju.

    > Istnieje nadzieja że będzie to się nadawało do jazdy chociaż na jeden
    > sezon czy jednak będe musiał sporo dołożyć?

    4k to trochę mało. Doskładaj jeszcze 2k i będziesz miał sprzęt do jazdy.

    Ogólnie to zajrzyj na gsxf.pl i poczytaj.

    A to moje jajo: http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suzuki/GSX-750F/
    96623

    Pozdr.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 19. Data: 2012-05-25 10:12:44
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Bartek Kacprzak <b...@g...com> wrote:

    > Tak, zdecydowanie jesli chcesz jezdzic z pasazerem. Przy ukladzie 1+1
    > to raczej byly spowalniacze niz hamulce.

    Co do pasażera - gsxf 750f ma taką wadę, że podnóżki plecaczka są dosyć
    wysoko. Laski narzekają :)

  • 20. Data: 2012-05-25 10:17:56
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-25 10:08, Adam Wysocki pisze:

> [...]
    > czy później ci się zdarzy, bo to odruch. No i bardziej wyrywa do przodu,
    > jak delikatnie dodasz gazu, niż rzędówka.

    Przesądy :)

    pozdr
    newrom