  • 1. Data: 2012-05-20 11:24:47
    Temat: wyścig Moto3
    Od: Tadeusz <t...@o...pl>

    Widać że na moto jeżdżą prawdziwi faceci. Właśnie trwa wyścig Moto3,
    leje na torze deszcz. Chłopaki jadą. W F1 od razu by przerwali żeby się
    dziewczynki nie zmoczyły lub poślizgnęły:)

  • 2. Data: 2012-05-20 12:29:39
    Temat: Re: wyścig Moto3
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-20 11:24, Tadeusz pisze:
    > Widać że na moto jeżdżą prawdziwi faceci. Właśnie trwa wyścig Moto3,
    > leje na torze deszcz. Chłopaki jadą. W F1 od razu by przerwali żeby się
    > dziewczynki nie zmoczyły lub poślizgnęły:)

    Wiesz, ciekaw jestem jak by wyglądała przejezdność toru jakby się w F1
    połowa stawki wysypała.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2012-05-20 13:19:55
    Od: Tadeusz <t...@o...pl>

    W dniu 2012-05-20 12:29, Magic pisze:

    > Wiesz, ciekaw jestem jak by wyglądała przejezdność toru jakby się w F1
    > połowa stawki wysypała.

    Jakoś w latach wcześniejszych nie było z tym problemu, tylko że wtedy
    jeździli faceci, teraz dzieciaki

  • 4. Data: 2012-05-20 13:33:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-20 13:19, Tadeusz pisze:

    > Jakoś w latach wcześniejszych nie było z tym problemu, tylko że wtedy
    > jeździli faceci, teraz dzieciaki

    Kubica pokazał, jak kończą dzieciaki, gdy ich dorośli nie pilnują.